fbpx

חברות ועסקים זוכים לעבודה בעקבות כך שהם יוצרים ערך גבוהה ללקוחותיהם. אך, בעוד יש להם יכולת להביא לתוצאות טובות בעולם האמיתי, כאשר נכנסים לעולם הווירטואלי, הדברים מסתבכים מעט והופכים למורכבים בעבור איש המקצוע הממוצע. מסיבה זו וסיבות נוספות כמחסור בזמן או ביכולות כתיבה שיווקית רבים שוכרים אי מקצוע לשם ניהול תוכן דיגיטלי באתר וביתר הרשת.

ניהול תוכן דיגיטלי לאתרים

במאמר זה, אנו נתמקד במספר השאלות שמעניינות את מרבית הפונים אלינו לשם קבלת שירות זה:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. מה זה בכלל שירות ניהול תוכן דיגיטלי?
    2. מה נכלל בשירותי ניהול תוכן דיגיטלי?
    3. כמה עולה שירות ניהול תוכן דיגיטלי?

    לאחר שתזכו למענה על שלושת השאלות הללו, ביכולתכם יהיה לקבל החלטה ולהבין האם השירות נדרש לכם או שמה עדיף לוותר עליו..

    אז בואו נתחיל,

    מה זה בכלל שירות ניהול תוכן דיגיטלי?

    ניהול תוכן דיגיטלי הנו שירות כולל המתייחס לכל התוכן שנדרש לפעילות המקוונת של העסק שלכם. כך לדוגמה, ניהול אתר אינטרנט, ניהול נוכחות ברשת, ניהול השיווק שלכם ברשת ועוד.. שירות זה הנו מודולרי ולכן ניתן לשכור את השירות בחלקיות או באופן מלא בהתאם לצרכים שלכם ובהתאם ליכולת הכלכלית שלכם.

    שירות ניהול תוכן דיגיטלי איננו רק ניהול שותף של התוכן אלא גם כל הסובב אותו. לכן, במקרים רבים אנו נראה שכחלק מהשירות נקבל גם קידום בעזרת כלי שיווק תוכן כדוגמת Taboola או Outbrain שמאפשרים לנו להכניס תנועה ממומנת לתכנים שכתבנו..

    מה נכלל בשירותי ניהול תוכן דיגיטלי?

    להלן מרכיבי השירות:

    • ניהול וכתיבת תוכן בעמודי האתר.
    • ניהול וכתיבת תוכן שוטף (מאמרים) באתר.
    • ניהול וכתיבת פוסטים לרשתות חברתיות.
    • ניהול וכתיבת פרסומים ממונים לתוכן האתר.
    • ועוד..

    ולשאלת השאלות..

    כמה עולה שירות ניהול תוכן דיגיטלי?

    עלות שירותי ניהול תוכן דיגיטלי ישתנו בהתאם לאופי השירות ולמידת ההשקעה של החברה המנהלת. השירות מחושב על פי שעות עבודה שנדרשות מידי חודש ועל פי תעריף החישוב של החברה המבצעת. כך לדוגמה, ישנם חברות הגובות 100-200 ש"ח, אחרות גובות 200-300 וכ"ו כך שהמחיר ישתנה דרמטית מחברה לחברה.

    אנו גובים 100 ש"ח לשעת עבודה. כך שבמידה ואתם רוצים שירותי ניהול תוכן דיגיטלי לאתר או לכל אמצעי מדיה אחר, עלינו יהיה לחשב את שעות העבודה שנדרשות עבורכם מידי חודש ולהכפילם במאה שקלים. לרוב, שירותי ניהול אתרים / שירותי ניהול תוכן אתרים מתומחר בטווח המחירים שבין 1,500-3,000 ש"ח לחודש. כאשר במידה ולוקחים חבילה מלאה הכוללת קידום אורגני וממומן, המחירים מצטמצמים וחבילה יכולה לעלות כ-1,200 ש"ח בלבד ולכסות את כל הצרכים שלכם בכלל הזירות באינטרנט.

    לסיכום,

    מרגישים שאינכם שולטים בכלים הדיגיטליים? מרגישים שהפעילות באינטרנט דורשת מכם יותר מידי זמן או אנרגיה? אין לכם מוזה לטפל בתכנים און ליין? שירות זה יענה על דרישותיכם ויפתור אתכם אחת ולתמיד מכאב ראש מיותר. מעוניינים בשירות? הרגישו חופשי לפנות אלינו ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בהקדם האפשרי!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן