fbpx

כאשר מדברים על תוכן דיגיטלי, מתכוונים לעמודים, מאמרים ותכני טקסט נוספים באתרי אינטרנט. לתכנים אלו יש משמעות גדולה בשלושה רבדים:

  1. תוכן שמטרתו הצגת שירות/מוצר.
  2. תוכן שמטרתו נראות ותדמית.
  3. תוכן שמטרתו קידום אורגני.

אבל, כדי להפיק מתוכן דיגיטלי את המרב, יש צורך בעבודה מסודרת ולפי כללים ברורים. במאמר זה, אנו נציג את האופן שבו אנו עורכים תוכן דיגיטלי במסגרת עבודתנו כמנהלי אתרים ברשת וזאת כדי שגם אתם תוכלו לנהל תוכן דיגיטלי בצורה הנכונה והמתאימה ביותר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ניהול תוכן דיגיטלי

    כל אתר אינטרנט מורכב בצורה דומה למדי, יש לנו את עמוד הבית שהנו לרוב עמוד סטטי עם תוכן מקובע מראש. יש לנו עמודי משנה בהם יש הסבר אודות, עמודי השירות שאנו מציעים ואו מוצרים אותם אנו מוכרים, עמודי יצירת קשר ואו תיאום פגישה. לצד תכנים אלו אנו לרוב נחזיק בלוג כלשהו המכיל מאמרים מגוונים בנושאי הפעילות של העסק.

    כדי להסביר איך מנהלים תוכן דיגיטלי, עלינו להפריד בין היעדים השונים שהוגדרו בתחילת הדרך:

    ניהול תוכן דיגיטלי לשירותי העסק:

    כאשר אנו מציגים את השירותים ואו המוצרים שלנו, עלינו לחשוב טוב טוב על הלקוחות הפוטנציאליים. חיוני להבין נושאים שונים כדוגמת:

    • אילו פרטי מידע מעניינים אותם?
    • אילו חששות מלוות לשירות/מוצר?
    • מה התנאים בהם הם יפנו/ירכשו את השירות/מוצר?

    התפקיד שלכם לענות על סימני שאלה אלו בעמודי השירות/מוצר באתר שלכם. כלומר, עליכם להעביר מסר תמציתי ומדויק ובו הסבר מהיר לסיבה שהלקוח יבצע את הרכישה/ יזמין את השירות דווקא מכם וברגע זה. כדי לעשות זאת, יהיה עליכם להציג בכל עמוד שירות כותרת מדויקת ומתחתיה נקודות חוזקה ויתרונות מובהקים שלכם כבית עסק ומיד לאחר מכן להטמיע קריאה לפעולה לעידוד הלקוח לפנות ואו לבצע רכישה.

    ניהול תוכן דיגיטלי לתדמית העסק:

    כאשר אנו כותבים תוכן דיגיטלי לשם הנראות של העסק, אנו עושים זאת כדי להפוך לאוטוריטה משכנעת בתחום עיסוקנו. כלומר, אנו רוצים לשקף לקהל המבקרים באתר שאנו אנשי מקצוע ושיש לנו ידע רב ובעל ערך לשתף ומכך שגם כדאי להתקשר איתנו בשירותים השונים שאנו מציעים.

    ניהול תוכן דיגיטלי שנועד לנראות העסק חייב להיות בעל ערך רב בעיקר למבקרים שמחפשים ידע רב ומעמיק. כלומר, מדובר בתוכן טכני ויבש לעתים אך ארוך ומושקע כך שניתן לראות שכותב התוכן אכן מבין ויודע על מה הוא מדבר. נשים לב לפרטים הקטנים ביותר, נצמיד לכל הנחה מקור אמין כאסמכתא וכמובן שננסה להביא לכדי התרשמות טובה של הלקוח.

    מעבר לתוכן הרגיל, ישנם עמודים נוספים שנועדו לתדמית העסק:

    • עמוד אודות העסק בתקשורת – אסמכתאות לכך שאתם בעלי משמעות ועניין.
    • עמוד לקוחות העסק – הוכחה להצלחות עם לקוחות קודמים.
    • עמוד אודות אנשי צוות – הצגה של הידע הניהולי והשייכות.

    כאשר התוכן מתוכנן נכון, הרי שהלקוח משתכנע שאתם אכן בעלי ידע ומוניטין ולכן מתקשר דווקא אתכם.

    ניהול תוכן דיגיטלי לקידום האתר:

    יצירה ועריכה של תכנים דיגיטליים שנועדו עבור קידום אורגני הם המשימה הקשה ביותר. מדובר בתכנים החופפים ואו קשורים באופן ישיר לתחום המקצועיות של העסק. אך, מטרת התוכן אינה בהכרח להביא קוראים ישירים אלא לייצר מסה קריטית של תוכן איכותי שתביא לכך שמנועי החיפוש יתעדפו את האתר כולו על פני יתר המתחרים.

    במקרים בהם אנו יוצרים תוכן דיגיטלי לקידום אתר, אנו עוברים תהליך ארוך במיוחד:

    1. עלינו לאפיין את תחומי הפעילות שלנו.
    2. עלינו לתכנן את ההיררכיה של התכנים באתר.
    3. עלינו לבצע מחקר מילות מפתח בכלים השונים.
    4. עלינו לכתוב תכנים איכותיים, עדכניים ורלוונטיים.
    5. עלינו לחבר בין התכנים ובין עמודי השירות והמידע.

    אך מלבד סדר העמודים וערכם. יש לכתוב אותם לפי כללים נהוגים ומוכחים בקידום אורגני:

    • שימוש בכותרת מותאמת למנועי החיפוש.
    • שימוש בתיאור מותאם למנועי החיפוש.
    • שימוש בכתובת URL עם ערך מתאים.
    • שימוש בכותרות H1,H2,H3 ועוד..
    • שמירה על עימוד נכון של התוכן.
    • חלוקת התוכן למקטעים קריאים.
    • שיוך התוכן לקטגוריות ותגיות.
    • כיווץ ואופטימיזציה לתמונות.
    • ועוד..

    משימה לא פשוטה שדורשת זמן יקר ומקצועיות גבוהה למדי. אך התוצאות מדברות בעד עצמן לאחר תקופה של פעילות נכונה.

    לסיכום,

    ניהול תוכן דיגיטלי אינו עניין של מה בכך, אנו מנהלים תוכן דיגיטלי 9 שעות ביום ומדובר במשימה לא פשוטה. במרבית המקרים, ניהול נכון ואפקטיבי מייצר ערך גבוהה ולאורך זמן רב ולכן עדיף להשקיע מעט ולהצליח. אבל, במידה ואין לכם זמן לכך ואו אתם שווים יותר בעיסוקים אחרים, הרי שאנו נשמח לקחת מכם את האחריות ולהציע לכם את שירותי ניהול האתרים שלנו ואו שירותי ייעוץ והכוונה כדי שאתם תצליחו להשיג את המרב. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן