fbpx

בהפרש של כחודש, פנו לחברתנו 2 לקוחות המעוניינים בהשקעה בנכס אינטרנטי מניב. אנו כחברת ניהול אתרים כתבנו בעבר על נושא זה כאפיק אפשרי להשקעה (הבהרה: פוטנציאל גבוה אך סיכון מוגבר) ולקוחות אלו רצו לשמוע את דעתנו ולבחון את שירותינו. לאחר היכרות מוקדמת והבהרת המשתנים השונים אשר קיימים בהשקעות בנכסים מאין אלו, יצאנו לדרך!

במאמר זה, אנו נציג את היוזמות שבחרנו ועל יעדי ההשקעה כאשר בעוד כשנה, נעדכן מאמר זה עם תוצאות בפועל עם ביסוס הנכסים הדיגיטליים ויצירת רווחים חודשיים ללקוחות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    2 השקעות בנכסים אינטרנטיים מניבים

    כאמור, מדובר בשני לקוחות שונים שבחרו לבנות ולנהל נכס אינטרנטי מניב באמצעות חברתנו,

    השקעה 1: אינדקס בתי אבות

    • הלקוח: איש קבע לקראת סיום שירות.
    • התקציב: 20,000-50,000 ש"ח.
    • היעד: הכנסה פסיבית חודשית.
    • הרעיון: פיתוח אתר עדכני המרכז את בתי האבות כפי שמרכזים חללי עבודה (שטחי משרדים).
    • המודל: איסוף לידים, מכירתן לרשתות בתי אבות. + שיתופי פעולה.

    תיאור ההשקעה:

    תוחלת החיים הממוצעת הולכת וגדלה עם השנים. יזמים רבים זיהו זאת ומספר בתי האבות ומתחמי הדיור המוגן צפוי להכפיל עצמו כבר בשנים הקרובות (קבוצת עזריאלי רואה באפיק זה את עתיד החברה) וככל שהביקוש תגבר, כך צפויים להיפתח עוד ועוד מתחמים נוספים.

    מאחר ובתי אבות ודיור מוגן הנם תחומים בעלי עניין רב ומאחר והיצע המידע אודותיהם ברשת של למדי, יש מקום לעשיית סדר בתחום זה והענקת מידע רב ערך למתעניינים עבור עצמם ואו עבור הוריהם.

    הפוטנציאל בהשקעה:

    ככל שבוחנים את המתחרים ברשת, ניתן לראות שרובם מיושנים למדי עם ערך נמוך יחסית. מעבר לכך, מידת ההתאמה של חלק מהמתחרים למכשירים סלולריים שמהווים את נתח הארי של הפעילות ברשת  אינה טובה כלל ועיקר.

    מן הצד השני, מדובר בענף בו כל עסקה שווה הרבה מאוד כסף עבור בתי האבות והדיור המוגן (שילוב של נדל"ן ומלונאות) ולכן ביכולתם לשלם סכומים ניכרים בעבור כל פניה רלוונטית וסכומים גדולים אף יותר בעבור עסקאות שנחתמו בהצלחה!

    הסיכון בהשקעה:

    בנכסים דיגיטליים יש לנו מגוון סיכונים משתנים. בהשקעה זו יש תמיד חשש שיקומו מתחרים נוספים ועדכניים יותר ואו שמנועי החיפוש לא יעניקו לנו את המקום הרצוי בראש תוצאות החיפוש.

    מעבר לכך, בענף כולו יש תנודתיות גבוהה למדי ולכן יש לקחת הכל בסבלנות רבה ולהבין שיש לנו שליטה מועטה למדי בכל הקשור לפוטנציאל הצמיחה של הנכס המקוון.

    הביטחונות בהשקעה:

    • אתר אינטרנט בבעלות מלאה של הלקוח. ביכולתו למכור את האתר בסכום העולה על ההשקעה בכל נקודת זמן.
    • רוב ההשקעה נפרסת על פני חודשים עתידיים וניתן לעצור בכל רגע נתון.

    השקעה 2: אתר תיווך רכבי ליסינג

    • הלקוח: איש קבע בשירות פעיל.
    • התקציב: 20,000-40,000 ש"ח.
    • היעד: הכנסה פסיבית חודשית.
    • הרעיון: פיתוח אתר עדכני שיציג מגוון רכבים בתנאי ליסינג בתצורה ייחודית ונוחה.
    • המודל: איסוף לידים ומכירתן לחברות ליסינג + הצגת פרסומות באתר.

    תיאור ההשקעה:

    כאשר נתונים מראים שבשנת 2019 היקף מכוניות הליסינג על הכביש חצה את רף ה-50%, כאשר מספר המכוניות החדשות על הכביש מידי שנה עומד על כ-300,000 כלי רכב. ישנו שוק של מאות אלפי מכוניות בליסינג מידי שנה ויש מקום לשחקנים נוספים ומתקדמים יותר ברשת.

    כיום, עסקה ממוצעת בליסינג מבוססת על מימון בנקאי ורווחיות נאה לכל הצדדים. ישנם שחקנים גדולים הלוטשים עיניים על מכירת מכוניות חדשות און ליין בעזרת מימון בתנאים נוחים ובסך הכולל מדובר בשוק רותח למדי!

    הפוטנציאל בהשקעה:

    כאשר עסקה ממוצעת עומדת על 100,000-200,000 ש"ח, העמלה עבור כל עסקה שיוצרת לדרך יכולה להיות נאה במיוחד. כלומר, לא דרוש לנו יותר מידי פניות איכותיות מהאתר בכדי להפוך את האתר למקור הכנסה משמעותי בתיווך עסקאות ליסינג עבור החברות הבינוניות שרק מבקשות לצמוח.

    כיום, רוב חברות הליסינג ישנות חזק. הן לא מתפעלות אתרים המבוססים על מידע רק ערך ללקוחות ואין בהם מספיק מידע איכותי שיקודם אורגנית מה שמאפשר לנו למלא את החלל וליהנות מנתח שוק בתוך פרקי זמן סבירים למדי והתמורה בהתאמה.

    הסיכון בהשקעה:

    מאחר ויש לנו ניסיון רב בשוק זה, אנו יודעים להגיד שבאפיק זה הסיכון נמוך למדי. יש תמיד סיכונים בדמות מתחרים חדשים ואו קשיי תיווך אך מדובר בסיכונים קטנים למדי ביחס לפוטנציאל הרווח הצפוי.

    הביטחונות בהשקעה:

    • אתר אינטרנט בבעלות מלאה של הלקוח. ביכולתו למכור את האתר בסכום העולה על ההשקעה בכל נקודת זמן.
    • רוב ההשקעה נפרסת על פני חודשים עתידיים וניתן לעצור בכל רגע.
    הבהרות וסיכום,

    כחברת ניהול אתרים, אנו לא משכנעים לקוחות להשקיע באפיק זה. לכן אנו מוסרים את המידע כפי שהוא וגם משקפים ללקוחות את הסיכויים והסיכונים מבלי להגזים לצד החיוב. נוסף על כך, אנו לא מתחייבים לתוצאה כלשהי אלא רק מביעים את אמונתנו בכך שהצליח להשיג את המקסימום האפשרי שיש בידינו לתת.

    אלו שבוחרים להשקיע בנכסי דיגיטל דרכינו זוכים לשירות מקצועי כפי שהחברות הרבות שאנו משרתים זוכים להם.

    בעוד כשנה, אנו נשוב ונעדכן מאמר זה עם תוצאות ביצועי משקיעים אלו בכדי שגם אתם תוכלו לעקוב אחר פוטנציאל התשואה בנכסי אינטרנט ולקבל החלטות מושכלות בעבור עצמכם. בהצלחה לנו וללקוחות! 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן