fbpx

אם בעבר כל אתר אינטרנט עמד בפני עצמו. הרי שכיום, אתרי אינטרנט מתקשרים זה עם זה במגוון דרכים. אחד הדרכים בהם אתר אינטרנט יכול לייצא מידע החוצה הנו בעזרת פיד הנתונים (website feed) ובמאמר זה ננסה להסביר מהו ומידת חשיבותו.

פיד נתונים לאתר אינטרנט

בעבר הלא רחוק, אתרים רבים השתמשו בפיד הנתונים כדי לשתף פעולה ולסייע לגולשים לעקוב אחרי התכנים באתר בפיד נתונים שנקרא RSS. עם בואם של הרשתות החברתיות, הפיד הישן נעלם אך במקומו נוצרו פידים מסוג אחר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    להלן מספר דוגמאות לפיד נתונים:

    • פיד לקטלוג פייסבוק.
    • פיד לגוגל שופינג.
    • פיד לאתר זאפ.

    הפיד נתונים נקרא גם כ"אתר מראה" מאחר והמידע בפיד כולל את מלוא המידע הנחוץ לאתרים חיצונים לשם הצגת התוכן בצורה נאותה.

    מה נכלל בפיד נתונים של אתרים?

    פיד נתונים נדרש לרוב לאתרי מכירות. הפיד מורכב מקובץ xml אשר כולל בתוכו את ה' הבאים:

    • שם האתר.
    • קישור לאתר המקור.
    • קישור למוצרים.
    • שמות המוצרים.
    • תיאור המוצרים.
    • מחיר המוצרים.
    • מלאי המוצרים.
    • עלות משלוח.
    • שיוך לקטגוריות.
    • שיוך לתגיות.
    • שיוך למינים.
    • ועוד..

    המידע הנ"ל נחוץ לשם ייצור המידע באתר לאתרים חיצוניים ושיווקם בהצלחה.

    למה חשוב מאוד להשתמש בפיד הנתונים באתר?

    הסיבה שאנו משתמשים בפיד הנתונים מהאתר הנו בראש ובראשונה כי זה משתלם וכלכלי. נסביר,

    אתרי מכירות יכולים להשקיע כסף רב בפרסום לא אפקטיבי או להשקיע כסף בפרסום חכם. פרסום חכם הנו פרסום אשר כולל בתוכו את מלוא המידע שהגולשים צריך כדי לקבל החלטה על כניסה לאתר ורכישת המוצר שאנו מציעים.

    הדרך היחידה להגיע לקהל היעד הנכון הנו להראות לגולשים את התמונה של המוצר, המחיר של המוצר ומגוון פרטים נוספים שיהפכו את השיווק לקל ואפקטיבי בהרבה אך לשם כך על האתר לתקשר עם אמצעי השיווק והפרסום דרך פיד הנתונים.

    חברות הפרסום הגדולות בעולם (להלן, פייסבוק וגוגל) מאפשרות שימוש בפיד נתונים כדי להנפיק תוצאות טובות ומדויקות יותר וכך גם אתרי השוואת מחירים וקופונים כדוגמת זאפ או עזריאלי..

    כלומר, שימוש נכון בפיד הנתונים באתר צפוי להניב תוצאות מעולות ולחסוך כסף רב ועבודה קשה.

    לסיכום,

    יש מגוון סוגי פידים. אך כולם עובדים באותה הצורה בדיוק למעט שינויים קלים בהתאם לדרישותיהם. במידה ואתם משתמשים במערכת בקוד פתוח, ייתכן אף שיש תוסף הרחבה שמקנה יכולת פשוטה ליצירת פיד נתונים מותאם וכדאי מאוד להשתמש בו. במידה ואינכם יודעים איך להשתמש בפיד הנתונים, אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת עזרה ואו כדי שנפתח עבורכם פיד מותאם לדרישות שלכם. בהצלחה!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן