fbpx

התוכן באתר שלכם מסודר? הגולשים שלכם מתמצאים באתר? ברוב האתרים אין ממש סדר ומשום כך הגולשים לא ממש יודעים איך לנווט בו. האבל, האם יש לסדר התכנים באתר משמעות? האם יש לסדר התכנים באתר רלוונטיות משמעותית לביצועים העסקיים באתר? על כך ועוד במאמר זה.

סידור תוכן אתר

האם אתם מודעים לכך שחנויות קמעוניות מחשבות כל מיקום על גבי כל מדף בהתאם לרווחיות שהמדף מייצר להם? כנראה שלא. רשתות מזון ורשתות כלבו לומדים עם השנים שיש מוצרים יותר מבוקשים ומוצרים פחות מבוקשים, יש מוצרים יותר רווחיים ומוצרים פחות רווחיים, מטרתן של הרשתות לגרום לנו לרכוש מוצרים רווחיות ומיותרים לעתים בדרכנו לרכוש את אותן מוצרים הכרחיים אך לא רווחיים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מסיבה זו, את הלחם, החלב ויתר המוצרים המפוקחים (והלא רווחיים) אנו נמצא בסוף החנות כך שנדרש לעבור על פני אין ספור מדפים מפתים בדרך. מסיבה זו, המדפים בגובה העניים של המבוגרים יאוכלסו על ידי מוצרים מפתים למבוגרים והמדפים בגובה העניים של הילדים יאוכלסו במתוקים ובמגוון רחב של מוצרים טעימים ויקרים..

    איך זה קשור לסדר התוכן באתרי אינטרנט?

    ובכן, העולם הפיזי בו יש לנו "צרכים" אינו בהכרח דומה לעולם הווירטואלי בו יש לנו "רצונות". למרות האמור, ניתן לייצר מצב בו לגולשים יש אינטרס להגיע לנקודה מסוימת באתר כאשר בדרך עליהם להיחשף למגוון הצעות למוצרים או שירותים אותם אתם מציעים להם. בצורה זו, אנו מכניסים תנועה רבה לאתר וחלק מאותה התנועה תהפוך בשלב זה או אחר ללקוחות שלנו.

    כדי להשיג יותר מהאתר, עלינו לחשוב מה בדיוק הלקוחות שלנו רוצים ואיך אנו יכולים להעניק להם את הדרישות שלהם בכדי שיחזרו אלינו פעם אחר פעם וירכשו את המוצרים או השירותים שלנו.

    סידור תוכן באתר = יותר פניות מהאתר

    סדר אתר מורכב מאיכות הכתיבה, היררכיית תוכן, סדר הצגת התוכן ועוד..

    כאשר אנו מסדרים מחדש את התוכן באתר בידינו להשיג יותר מכל גולש וגולש וזאת על ידי כך שאנו פונים אל הגולשים בצורה מאורגנת ויעילה יותר. אך כדי לסדר תוכן בצורה שתביא לשיפור התנועה באתר ולגידול במספר הפניות דרכו. עלינו ללמוד קודם מה הגולשים רוצים וזאת על ידי מדידה של התנועה ובדיקת הדרכים לשפרה.

    התוצאה של סידור תוכן היא כפולה:

    1. בשלב ראשון – חווית שימוש טובה יותר מצד הגולשים.
    2. בשלב שני – גידול בכניסות לאתר מצד גולשים חדשים.

    כך, בפועל אנו מקבלים יותר פניות מהאתר ומדובר במהלך נכון ומשתלם למדי.

    איך משפרים את התוכן באתר?

    ביכולתכם ללמוד מעט על ניהול תוכן אתר ואו לשכור שירותי ניהול אתרים. במידה ובחרתם לשכור שירותים מאיש מקצוע, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכדי שנוכל לנתח את האתר שלכם ללא עלות ולבצע הערכת עלות לסידור התכנים ואף לכתיבתן מחדש על ידי איש מקצוע המנוסה בניהול תכנים לאתרי אינטרנט.

    רוצים להתייעץ איתנו? שוקלים את הצורך בסידור תכנים באתר מחדש? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם האפשרי!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן