fbpx

יש כל כך הרבה אתרי אינטרנט! כל יום עוד ועוד אתרי אינטרנט חדשים עולים לאוויר. בכדי לבלוט מעל כולם צריך ראיה רחבה יותר, צריך לבדל את האתר מיתר המתחרים בקטגוריה, אחת הדרכים היעילות ביותר לכך הנה באמצעות הבאנרים בעמוד הבית של האתר. במאמר זה נסקור את המשמעות של הבאנרים ונפרוט גם את העלויות לעיצוב באנרים לאתר.

עיצוב באנרים לאתרים

הדבר הראשון שגולש רואה כאשר הוא מבקר באתר אינטרנט (תדמיתי או מכירתי) הנו הבאנרים של האתר. בין אם מדובר בסליידר הראשי באתר ובין אם מדובר בבאנרים בראש עמודי קטגוריות מוצרים, לבאנרים יש יכולת להעביר מסרים חדים ומהירים לגולשים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כאשר רוצים למתג אתר אינטרנט כעסק יוקרתי ניתן להשתמש בצבעים כהים (שחור, זהב) וכאשר רוצים למתג אתר אינטרנט כעסק עם מוצרים זולים ניתן להשתמש בצבעים בהירים (כחול, תכלת) ועל גבי באנרים אלו ניתן כמובן להוסיף מסרים שונים שמקדמים מכירות.

    כל בעלי האתרים רוצים להישאר רלוונטיים בעיני הגולשים, ולכן עליהם לעדכן את הבאנרים הראשיים מידי תקופה. כך שגם אם המוצרים קבועים, ניתן לשנות את החלון ראווה – הבאנרים הראשיים ולהיראות שונים בכל תקופה בהתאם לצורכי השוק והעסק.

    אבל כמה זה עולה? כמה עולה לעצב באנרים לאתרי אינטרנט? על כך כעת,

    כמה עולה עיצוב באנרים לאתרים

    עלות עיצוב באנרים לאתר האינטרנט נקבעת בהתאם לדרישות וללקוח. יש שלושה סוגי תמחורים, להלן הפירוט:

    1. עלות עיצוב באנר ללקוח חדש.
    2. עלות עיצוב באנר ללקוח וותיק.
    3. עלות עיצוב באנר לאירוע מיוחד.

    העלות הגבוהה ביותר הנה ללקוחות חדשים. זאת מאחר ולקוח חדש דורש עבודה רבה יותר על פיתוח שפת מותג, כמו גם שיש סיכוי שהלקוח הנו קשה ודורש שימת לב לפרטים הקטנים ביותר ויש לתמחר זאת. עלות עיצוב באנר ללקוח חדש עומד לרוב על הטווח שבין 800-1,200 ש"ח.

    העלות הסטנדרטית הנה ללקוחות קיימים הדורשים עיצובים משתנים באופן שוטף. כאשר מכירים לקוח, מכירים את השפה שלו, הרי שניתן לתמחר בצורה טובה יותר את שעות העבודה של צוות הסטודיו ובמקרים אלו, עיצוב באנר לאתר ינוע לרוב על הטווח של 400-600 ש"ח.

    כמו כן, יש מקרים ייחודיים בהם נדרש עיצוב ייחודי לרגל אירועים מיוחדים כדוגמת חגי קניות או חגיגת הנחות, במקרים אלו יש צורך בשפה חדשה, בחשיבה יצירתית יותר בכדי לתפוס את העין, במקרים אלו המחירים ינועו בין 600-800 ש"ח.

    איך ניתן להוזיל עלויות עיצוב לבאנרים?

    במידה ורוצים לחסוך בעלויות העיצוב של הבאנרים לאתר, מומלץ להתקשר עם חברת ניהול אתרים אשר מעניקה חבילת בנק שעות במקביל להסכם שירות רגיל לניהול האתר. כלומר, רוכשים בנק שעות סטודיו מראש בעלות של 250 ש"ח לשעה ובכך כאשר העסק רץ בשגרה, עיצוב באנר יכול לקחת גם שעה אחת בלבד ואז העלות בפועל נמוכה יותר.

    לסיכום,

    כדאי מאוד להשקיע בעיצוב באנרים לאתר האינטרנט של העסק. אבל באותה מידה, כדאי לבחור בחברה טובה לכך וגם לעשות פעולות בכדי להוזיל עלויות ככל שאפשר. כפי שהמלצנו, הדרך הזולה והיעילה ביותר תהיה לרכוש בנק שעות מחברת ניהול האתרים שעמה אתם עובדים ובכך ליהנות מכל העולמות.

    רוצים לקבל מאיתנו הצעת מחיר? בשמחה! השאירו פרטים ונדאג גם לכם 😉

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן