fbpx

עיצוב דף פייסבוק עסקי אינו בראש סדר העדיפויות של מרבית המפעילים של דפי פייסבוק. זאת בעיקר מאחר והם נוטים לדחות עבודות אלו למועדים רחוקים יותר מאחר ויש דברים דחופים וחשובים יותר בעיניהם. אך, בפועל דווקא הנראות של העסק ברשתות החברתיות חייבת להיות בעדיפות עליונה וזאת כי זה הפנים של העסק.

עיצוב דף פייסבוק עסקי – האם חשוב?

מרבית העסקים משקיעים לא מעט זמן מידי חודש בניהול עמוד הפייסבוק העסקי שלהם. ניהול דף פייסבוק עסקי כולל לרוב כתיבת פוסטים, פרסום סטוריז, עדכון שעות פעילות ומהמתחרש במשרד/חנות וכמובן גם ניהול של קמפיינים פרסומיים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בלא מעט מקרים העבודה הקשה יורדת לטמיון מאחר ואנו מציעים את מרכולתנו יחד עם עוד אלפי עסקים שונים. מחקרים מראים שאדם ממוצע נחשף לאלפי פרסומים שונים מידי יום (30,000+) וזאת מבלי שהוא מודע לכך ואו רוצה בכך. במילים אחרות, המסר שלכם הולך לאיבוד בין מספר אסטרונומי של פוסטים אחרים שכולם מכוונים לקהלי היעד שלכם.

    כדי להצליח להתבלט ולהגיע ללקוחות שלכם בהצלחה, לא מספיק להעלות תכנים לרשתות החברתיות, יש צורך ביצירתיות רבה ובאסטרטגיה בועטת. אחת האסטרטגיות שעובדות בצורה הטובה ביותר הנה לבצע עבודה סדירה לעיצוב העמוד העסקי בפייסבוק ובאינסטגרם ויחד עמם גם כל פוסט ופרסום בהתאמה ועל כך נרחיב מעט כעת.

    איך מעצבים דף פייסבוק עסקי?

    כדי לעצב עמוד פייסבוק עסקי, יש צורך בעבודת מיתוג לעסק. יש להגדיר את השירותים ואו המוצרים שהעסק מציע ולכן מחר לזהות את קהלי היעד אליהם אנו נרצה לפנות. בעזרת זיהוי קהלי היעד שלנו, אנו יכולים לבנות קו עיצוב אשר יגדיר אתכם בעיניהם ואשר יגרום להם להשים לב דווקא אליכם מבין כל הפוסטים שמופיעים אצלם בפיד.

    כך לדוגמה, אם אנו מקדמים עמוד פייסבוק עסקי של מאמנת כושר, ביכולתנו לזרוק לעמוד תמונות מהאימונים השונים ואו ביכולתנו לקחת כל תמונה ותמונה ולעצב אותה בקו עיצובי הכולל אלמנטים מובלטים אשר מושכים את העין ומאפשרים ללקוחות הפוטנציאליים לזהות אתכם במהירות וגם בתת מודע.

    בכדי לעשות זאת, אנו נעצב את הרכיבים הבאים:

    1. עיצוב לוגו לפייסבוק – נעשה שימוש בצבע בולט ובמסר שעובר במהירות.
    2. עיצוב תמונת נושא לפייסבוק – נעשה שימוש בצבעים בולטים ובתמונת אווירה.
    3. עיצוב אלמנטים להוספה על הפוסטים – נעשה שימוש במגוון אלמנטים בצבעים בולטים.
    4. עיצוב רכיבי מיתוג להוספה על הפוסטים – נעשה שימוש בסגנון עיצובי אחיד.

    *כל האמור נכון גם לעיצוב אינסטגרם עסקי.

    להלן כמה דוגמאות:

    • ניתן להוסיף מסגרת בצבע בולט בצד הפוסטים של העמוד העסקי.
    • ניתן להוסיף צורות/תרשימים/קווים בולטים במיקום קבוע על הפוסטים.
    • ניתן להוסיף אפקט נקודתי או רוחבי על הפוסטים שעולים בעמודים העסקיים.

    בעזרת פעולות אלו, הלקוחות שלנו מזהים ישר את המקור של הפוסט והיכרות מוקדמת זו נותנת לכם תעדוף כמעט אוטומטי לתשומת לבם וכך אתם זוכים לחשיפה גדולה בהרבה. דמיינו שמותג אהוב עליכם תמיד מפרסם עם קו צהוב ובולט בצדו הימני של התמונות (זה נראה מושלם בעמוד עצמו כמובן..) וכעת, כל פעם שתראו קו צהוב, אתם תשקיעו עוד שניה בדיוק כדי לקרוא את המסר ואו להתרשם מהתמונה – זה בדיוק השניה הנוספת שאליה אנו מכוונים בעיצוב עמוד פייסבוק עסקי.

    כמה עולה עיצוב דף פייסבוק עסקי?

    המחיר של עיצוב דף פייסבוק עסקי נקבע בין היתר על בסיס הצרכים שלכם. אם אתם צריכים רק תמונת נושא ולוגו, מדובר בתהליך קצר וזול למדי. לעומת זאת, אם אתם עוברים תהליך מיתוג מסודר אשר יאפשר לכם להתבלט בפיד של הלקוחות, זה דורש יותר מחקר, יותר מחשבה ובעיקר יותר אלמנטים לעיצוב והמחיר עולה בהתאמה.

    מאחר ואין טעם לעצב עמוד פייסבוק ושפה אחידה לפוסטים בפייסבוק מבלי שעושים בה שימוש בפועל, חשוב לעצב את העמוד העסקי בפייסבוק דרך החברה דרכה אתם מנהלים את העמוד העסקי. כלומר, בחברות ניהול לעמודי פייסבוק (הטובות שבהם) יעצבו עבורכם את השפה העיצובית ויטמיעו את השפה הנבחרת על כל פוסט, תמונה, סטורי שעולה לעמודים העסקיים שלכם.

    כלומר, לעתים ניתן לעצב עמוד פייסבוק עסקי בחינם וזאת כחלק משירותי ניהול לעמודים העסקיים של החברה. זו גם השיטה העדיפה מאחר ומנהל המדיה החברתית בפועל מעורב בעיצוב של השפה של העמוד העסקי וכך גם משפיע על תוצאותיו (על בסיס ידע רב שצבר עם השנים).

    ולתכלס, כמה עולה עיצוב בלי שירות:

    • מחיר עיצוב דף פייסבוק עסקי ללא פוסטים – 1,000-2,000 ש"ח + מע"מ
    • מחיר עיצוב דף פייסבוק עסקי עם פוסטים – 2,000-4,000 ש"ח + מע"מ

    אנו כמובן מעניקים שירותים אלו ללא עלות ללקוחות ניהול רשתות חברתיות אצלנו בחברה.

    לסיכום,

    חשוב מאוד להתבלט בתקופה של היצף מידע. הדרך היחידה לעשות זאת הנה דרך יצירת תוכן איכותי אך גם בעזרת עיצוב מותאם לרוח התקופה, לקהל היעד וכמובן לרשתות החברתיות בעצמן. במידה ואתם רוצים לקחת את העמוד פייסבוק העסקי שלכם לרמה הבאה, במידה ואתם רוצים לקחת את העמוד אינסטגרם העסקי שלכם לרמה הבאה, הרגישו חופשי להתייעץ איתנו ואף להפוך ללקוחות שלנו ולהיווכח בעצמכם איך עושים זאת נכון 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן