fbpx

רבים שואלים כמה עולה קידום אתרים בגוגל? שאלה זו מורכב מטבעה מאחר וכל חברה מציעה שירותים מקצועיים השונים מאלו של החברות האחרות. אך, מעבר ליכולת להעריך עלות בסיסית לקידום אתרים, חייבים לשאול, מהו תקציב הקידום המינימלי כדי להשיג תוצאות אורגניות בנישה בה אתם פועלים. במאמר זה אנו ננסה להציג זווית שונה להערכת עלויות קידום אורגני לאתרים על בסיס מחקר שנעשה בחברתנו.

עלות קידום אתרים

אנו זוכרים ימים (2008-10) בהם היה קל במיוחד לקדם אתרים בתוצאות החיפוש. אבל, מספר דברים השתנו עם השנים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. האלגוריתם של גוגל השתכלל.
    2. מספר המתחרים בכל תחום זינק!
    3. הרשת החברתית פרצה לחיינו.

    שלושת המרכיבים הללו יחד הפכו את מלאכת קידום האתרים לקשה ומאתגרת מאוד. זאת מאחר ועל מקדם האתרים להתחרות מול מספר רב של מקדמי אתרים אחרים תחת מגבלה קשה לייצר קישורים נכנסים טבעיים לאתר בעקבות הכחדת פורטלים, פורומים ויתר האתרים החברתיים שאינם ברי קיום בעידן הפייסבוק והאינסטגרם. אלו שכן מצליחים לייצר קישורים נכנסים לאתר, מסתכנים בזיהוי ובענישה של האלגוריתם של גוגל וזה כואב, מאוד כואב.

    ככל שמלאכת קידום אורגני הפכה למורכבת יותר, כך עלויות השירות בידי אנשי מקצוע (אמיתיים!) התייקרו אף הם. כיום, ניתן לחלק את עלויות קידום האתרים לשלושה קטגוריות עיקריות:

    1. קידום אתרים לאתרים חדשים/קטנים.
    2. קידום אתרים לאתרים ותיקים/גדולים.
    3. קידום אתרים לאתרי מותג/מיינסטרים.

    ההבדלים העיקריים בין סוגי האתרים הללו הן שעות העבודה שיידרשו למקדמי אתרים מידי חודש להשגת יעדים נחשקים. כלומר, למקדם אתרים יידרשו הרבה פחות שעות עבודה לקידום אתר של מותג מוכר או אתר וותיק ובעל ערך רב מאשר לקידום אתר אינטרנט חדש וקטן אשר נדרש להתחרות באתרים ענקיים (ומקודמים..).

    אז כמה עולה לקדם אתר בגוגל?

    כדי לענות על שאלה זו יש לשקלל את נתונים הבאים:

    • עלות קליק ממוצע בנישת האתר.
    • מספר המתחרים הישירים שיש לאתר.
    • וותק וערך המותג בנישת הפעילות.

    כדי לחשב עלות קידום אתרים עבור האתר שבעניין, אנו נבחר את מילות המפתח העיקריות של הנישה, נבחן עלות ממוצעת לקליק בפרסום ממומן (מדד לתחרותיות), ונכפיל את עלות הקליק במספר החיפושים החודשיים כדי לקבל את הערכת העלות הראלית להצלחה בקידום האתר במנועי החיפוש.

    בעזרת שיטה זו, אצלנו בחברה יודעים להעריך את העלויות הראליות לקידום אתר האינטרנט שלכם לתוצאות אופטימליות. רבים מהלקוחות שלנו בוחרים שלא להתחייב לעלויות הלא קטנות של קידום אורגני ולכן הם מבקשים לקדם את האתר אורגנית בתקציב מוגבל מלכתחילה ומתוך ידיעה שהתוצאות יהיו טובים אך לא מושלמים וגם זה בסדר.

    להלן טווח העלויות הממוצע לקידום אורגני:

    נפתח ונאמר, אנו מתייחסים לקידום אורגני מקצועי עם תוצאות. לא לעלויות מקדמי אתרים מתחילים או מבטיחי אשליות אלא לשירות ללא התחייבות ועל בסיס תוצאות בלבד!

    • עלות קידום אתרים בזירה פשוטה: 1,800-3,000 ש"ח לחודש.
    • עלות קידום אתרים בזירה ממוצעת: 2,200-4,600 ש"ח לחודש.
    • עלות קידום אתרים בזירה מורכבת: 8,000 ש"ח ומעלה.

    אם מחירים אלו נראים לכם יקרים, אתם לא טועים. מדובר במנעד מחירים מהגבוהים בשוק. אך, בשונה מנותני שירותים אחרים שמבטיחים רבות אך משיגים מעט. אצלנו, לא מבטיחים דבר אך משיגים תוצאות מעולות גם בזירות הקשות ביותר וזאת על ידי השקעה במאפיינים הבאים:

    • כתיבת מספר מאמרים מידי שבוע.
    • רכישת מאמרים באתרי מיינסטרים עם קישורים יוצאים.
    • אופטימיזציה שוטפת למבנה, נראות ומהירות האתר.
    • ניהול כל התכנים באתר לשיפור המשפך השיווקי.
    • ועוד..

    כאשר חברת קידום אתרים רוכשת מאמרים בתקציבים גדולים מאתרי מיינסטרים וגם כותבת את התכנים באתר ומחוצה לה, התמורה מהשירות גבוהה במיוחד והעלויות הללו מתקזזות עם התוצאות המעולות.

    לסיכום,

    קידום אתרים בגוגל אינו קל ואו זול כפי שאולי חשבתם. אבל, אם רוצים תוצאות, חייבים להשקיע לא מעט שעות עבודה וכסף על שיתופי פעולה ואילו אינם מתאפשרים בתקציבים נמוכים ולכן התוצאות לרוב אינם מספקות את הדעת. אם אתם כבר בוחרים להשקיע בקידום אורגני, השקיעו מעט יותר ונסו חברת קידום אתרים שעושה עבודה סיזיפית וקשה אך עם תוצאה בטוחה.

    בחברה שלנו מתמחים בשירותי ניהול אתרים שזה בעצם מכלול רחב של שירותים שכולם מוטים כלפי קידום אורגני לאתר. כלומר, כל פעולה ופעולה באתר מכוונים מטרה והזמן הרב שמושקע מידי חודש מייצר את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו. רוצים לשמוע עוד על השירותים שלנו ואו להבין יותר אודות שיטות העבודה שלנו, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן