fbpx

בשבועות האחרונים זכינו לקבל מספר רב של פניות מצד בעלי חנויות אינטרנטיות השואפים לערוך את מוצרי האתר מכירות שלהם ולשפר את חוויית השימוש באתר לקראת תחילת הקיץ בכדי שיוכלו להגיע מוכנים ולמכור כמה שיותר. לכן, חשבנו שיהיה נכון לשתף אתכם באופן העריכה והעלויות של עריכת מוצרים באינטרנט.

עריכת מוצרים בחנויות אינטרנטיות

כל בעל חנות אינטרנטית יודע שלא די בהעלאת המוצרים לאתר. אלא, יש לבצע מכלול פעולות נלוות כדי שמוצרים אלו יימכרו כנדרש דרך האינטרנט. במקרים רבים, המוצרים עלו לאתר עם מעט מאוד מידע ומחסור בפירוט מתאים מה שגורם לקושי לא קטן בשיווק ומכך שגם למיעוט במכירות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כדי להזניק את החנות האינטרנטית קדימה ולאפשר הזדמנות אמיתית להצלחה, יש צורך בעריכה מקצועית של כל מוצר ומוצר בחנות כך שהתמונות יהיו מרשימות ואיכותיות, התוכן יהיה רלוונטי ומותאם לקהלי היעד וכמובן שהמחירים המוצגים במוצרים השונים אכן תחרותיים ומצדיקים רכישה דווקא מכם.

    במאמר זה, נספר לכם בקצרה אודות תהליך העריכה שאנו מבצעים עבור חברות שונות לקראת הקיץ ובנוסף אנו נציג את מחירי העריכה השונים בהתאם לצורך שלכם.

    איך עורכים מוצרים בחנויות אינטרנטיות?

    כאשר אנו ניגשים לעריכת מוצרים באתר מכירות, אנו לרוב נעשה בדיקה קצרה אשר כוללת בחינת המצב של המוצרים בשלושה רבדים שונים:

    1. איכות הנראות של המוצר. 
    2. איכות הקידום האורגני של המוצר.
    3. מידת ההתאמה של המחיר לשוק.

    במידה ואנו רואים שאחד או יותר מהפרמטרים הללו אינו אופטימלי, הרי שיש לנו עבודה רבה לעשות ונעבור מוצר מוצר בחנות עד להשלמת המתאכה.

    אבל מה נכלל בכל פרמטר? להלן פירוט קצר:

    נראות המוצרים בחנות:

    באינטרנט, אין לנו את חמשת החושים שיש לנו בעולם הפיזי. לא נוכל להריח או למשש. לכן, אנו חייבים להשקיע כמה שאפשר בחוש היחיד שאכן קיים ומשפיע וזהו כמובן חוש הראיה. כאשר מדברים על מוצרים חזותיים, התמונה חייבת להיות טובה מאוד ומומלץ לצרף תמונות נוספות מזוויות שונות ובשימושים שונים כדי להמחיש את המוצר בצורה הטובה ביותר.

    מעבר לכך, ישנם פרטי מידע שאי אפשר לראות ואותם עלינו לציין בעזרת תיאור טקסטואלי ובו אנו נפרד את הרכיבים של הבד, המפרט הטכני של המכשיר החשמלי ואו נתייחס לאחריות ואו לזמינות המשלוח. ככל שנצליח לשקף טוב יותר את המוצר ותכונותיו, כך סבירות המכירה עולה בצורה משמעותית!

    רמת הקידום האורגני של המוצרים בחנות:

    חלקו הקידומי של המוצר בחנות אינו בהכרח נראה לעין במבט ראשון על המוצר. אך מדובר בחלק חשוב ביותר ובלתי נפרד בכל מוצר ומוצר. קידום אורגני במוצרים כולל את הפרטים הבאים:

    • כתיבת כותרת עבור מנועי החיפוש.
    • כתיבת תיאור עבור מנועי החיפוש.
    • שיוך המאמר לקטגוריות בהיררכיה נכונה.
    • יצירת תגיות רלוונטיות לערכי המוצר.
    • הוספת תיאור חלופי לתמונות וכיווצם.

    ערכים אלו מאפשרים למנוע החיפוש להבין את המוצרים טוב יותר ולהענקי לכם את המיקומים הראשונים בחיפוש אחר מוצרים שאתם מוכרים בחנות האינטרנטית.

    מידת ההתאמה של המחיר ליתר המתחרים:

    כל מאמץ כמתואר מעלה אינו חשוב כנתון הסופי והחשוב ביותר וזהו כמובן המחיר עבור המוצר. בעידן בו צרכנים נבונים משווים מחירים במרחק קליק או שניים מכם למתחרים, ייתכן מאוד ותאבדו עסקאות רבות במידה והמחיר שלכם פשוט לא אטרקטיבי מספיק.

    לכן, עריכת מחיר מוצרים בהתאם למחיריהם של יתר המתחרים בשוק הנו מהלך תקופתי חובה. במהלך זה, אתם מבטיחים שהמחירים שלכם מותאמים לדרישות השוק ומכך שמאמצי השיווק שלכם יצליחו להניב תוצאות טובות ולאורך זמן.

    איך משווים מחירים? איך בוחרים מתי להוריד ואו להעלות מוצרים? אילו כבר תהליכים מורכבים למדי הדורשים שקיפות רבה בין העסק ובין חברת ניהול האתרים שעושה זאת עבורם. אנו לדוגמה, מתחייבים לשמור על סודיות ובתמורה אנו נחשפים לנתוני העלות של המוצרים של לקוחותינו וכך יכולים לשחק עם המחירים בטווח המוסכם מראש על ידי הלקוח ובהתאמה מלאה לשוק בכל זמן נתון..

    כמה עולה לערוך מוצרים בחנות אינטרנטית?

    עלות עריכת מוצרים בחנויות אינטרנטיות נקבע בהתאם לכמות המוצרים, מורכבות המוצרים, ומצב המוצרים טרם עבודת העריכה. כלומר, קשה לקבוע מחיר מדויק וקבוע לכל אתר ואתר.

    אך מאחר ואנו נחמדים מאוד, ננסה להציג טווח מחירים שהנו סביר וראוי לעבודות מסוג זה:

    • טווח מחירים לעריכה בסיסית: 5-10 ש"ח למוצר.
    • טווח מחירים לעריכה ממוצעת: 10-20 ש"ח למוצר.
    • טווח מחירים לעריכה מלאה: 15-30 ש"ח למוצר.

    זה אמנם לא בהכרח זול. אך התמורה משמעותית מאוד. אנו נהנים מקידום אורגני, אופטימיזציה לקידום ממומן, גידול במכירות ועוד ולכן בהחלט משתלם להשקיע את הסכום הנדרש לשם השגת תוצאות טובות יותר בעונת המכירות!

    בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן