fbpx

יש לכם אתר תדמיתי שאינו מייצר תוצאות? רוצים לשפר את האתר כך שיתקבלו פניות וטלפונים מלקוחות שאתם באמת רוצים ובתדירות גבוהה? הכל מתחיל באופן בו אתם מציירים את העסק שלכם ברשת!

עריכת תוכן לאתרי תדמית

ישנו שלב בו בעלי עסקים מגיעים למסקנה שהאתר אינטרנט שבו הם השקיעו כסף אינו מייצר עבורם את התוצאות שציפו. במקרים רבים, על אף השקעה כספית מתמשכת וקידום אורגני שמכניס תנועה של גולשים לאתר, אין טלפונים ואין יצירת קשר דרך טפסי האתר. זה מתסכל, זה מעצבן, זה בעיקר מקשה על ההתפתחות העסקית. השאלה שיש לשאול – איך אנו מתקנים זאת? במאמר זה אנו נתייחס בדיוק לכך!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    הדרך הטובה ביותר להחיות אתר תדמיתי הנו על ידי שילוב של שני רכיבים עיקריים:

    1. עריכת תוכן האתר.
    2. הפיכת האתר מפסיבי לאקטיבי.

    אנו נעבור כעת ונסביר איך שני רכיבים אלו צפויים לשפר את ביצועי האתר,

    עריכת תוכן אתר תדמיתי:

    לאתר תדמית יש רק את התוכן שבו כדי להצליח לשווק ולשכנע את הגולשים שהעסק הנו הכתובת הנכונה עבורם.

    כאשר עורכים אתר תדמית, יש לזכור ולהתייחס לקהל הלקוחות הפוטנציאליים בצורה נכונה (שפה, מין ועוד) אך חשוב מכך, יש לצמצם את מספר השירותים המוצעים און ליין למספר קטן וממוקד.

    יש להתמקד בשלושה עד ארבעה שירותים עיקריים בהם העסק מרוויח היטב ושהגולשים צריכים ורוצים ושאנחנו נוכל לשכנע אותם שאין להם סיבה נוספת להמשיך בחיפושים נוספים ברשת.

    אנו מתייחסים לגולשים באינטרנט כילדים חסרי סבלנות אשר צריכים לבחור בין מספר מצומצם של אפשרויות ושכל אפשרות ואפשרות תכלול הסבר ברור, חד ומדוייק שמתאים כמו כפפה ליד של הלקוחות הפוטנציאליים.

    איך הופכים אתר מפסיבי לאקטיבי:

    לאחר שמיקדנו את התוכן של האתר לתחומי עיסוק ברורים ומותאמים לעסק ולקבל היעד, זה הזמן לתפור עסקאות!

    כדי לקבל טלפונים ופניות כתובות אנו נהיה חייבים לסייע לגולשים הפסיביים להפוך לאקטיבים. זאת נישה על ידי הפיכת האתר למזמין, וקל ליצירת קשר:

    • נטמיע לחצן חיוג צף בפינה הימנית במובייל.
    • נטמיע טלפון מובלט בחלקו העליון של האתר במחשב.
    • נוסיף פופ-אפ שמסייע ביצירת קשר.

    ישנם גולשים רבים שההבדל בין המשך הלאה ואו יצירת קשר עמכם תלויה בכלים אלו בלבד. חבל לפספס מגוון הזדמנויות מאחר והאתר אינו מוכן לקליטת הפניות הללו.

    לסיכום,

    עריכת תוכן דורשת מיומנות רבה. לא כל אחד ידע איך לאפיין קהל יעד, לצמצם תכנים, לשפר את נראות וקריאות התוכן ולבסוף גם לבצע פעולות אופטימיזציה ושיפור יחסי המרה כדי להעלות את האתר על דרך המלך.

    במידה והאתר שלכם אינו מתפקד כהלכה, במידה ואתם רוצים לתת צ'אנס נוסף לתוצאות מהאינטרנט, פנו אלינו ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בתהליך זה ועד לקליטת הפניות הראשונות. לאחר שנוכיח את עצמנו, תוכלו גם לשמוע אודות שירותי ניהול אתרים שאנו מציעים לשיפור נוסף ומתמשך של ביצועי האתר!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן