fbpx

אם עד לפני כמה שנים עיקר העבודה על ניהול מדיה חברתית היה בפייסבוק, בשנים האחרונות האינסטגרם הופך אט אט לרשת החברתית המועדפת על הצעירים וכיום ניתן להגיד שהאינסטגרם חשובה לעסקים אף יותר מהפייסבוק. לכן, לא מעט עסקים מוצאים עצמם מחפשים חבילה משולבת שכוללת ניהול פייסבוק ואינסטגרם גם יחד.

כמה עולה ניהול פייסבוק ואינסטגרם בחבילה?

הצעת מחיר ממוצעת לניהול של עמוד פייסבוק עסקי תכלול לרוב בין 7-15 פוסטים אורגניים בחודש ובין 3-8 קמפיינים פרסומיים בחודש כמו כן גם מענה לפניות דרך העמוד העסקי בשעות הפעילות. אך, הצעות אלו הן לעמוד עסקי אחד. כלומר, או עמוד פייסבוק עסקי או עמוד אינסטגרם עסקי.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    עלות ניהול פייסבוק עסקי ואו אינסטגרם עסקי נקבע לרוב על פי הלקוח וטיב העבודה הנדרשת. כך לדוגמה, אם נדרש הרבה שירות לקוחות, המחיר נוטה לעלות. כך גם כאשר נדרש לא מעט עבודה על גרפיקה, המחיר יעלה. אך ישנם טווחי עלויות ממוצעים לניהול עמודים ברשתות חברתיות:

    • עלות ממוצעת לניהול עמוד עסקי ברשתות חברתיות: 1,500-3,000 ש"ח + מע"מ בחודש.

    אבל, במאמר זה אנו ננסה להבין כמה עולה ניהול של עמוד פייסבוק ואינסטגרם עסקיים יחד לפי 3 שיטות שונות.

    שיטות תמחור ניהול פייסבוק ואינסטגרם בחבילה משותפת:

    1. תמחור נפרד לחלוטין.
    2. תמחור נפרד אך משולב ניהולית.
    3. תמחור משולב לחלוטין.

    נעבור כעת על שיטות תמחור אלו כדי שתוכלו להבין מהו השיטה הנכונה עבורכם.

    התמחור בשיטה הראשונה:

    במקרים רבים, חברות ניהול מדיה חברתית מסתכלים על כל רשת חברתית בנפרד לחלוטין. כלומר, לקוח אחד יכול לנהל באותה החברה עמוד פייסבוק עסקי ועמוד אינסטגרם עסקי אך העלויות של ניהול העמודים העסקיים צפויים להיות מחושבים בנפרד לחלוטין.

    זאת משום ושני אנשי מקצוע שונים עסוקים במקביל כל אחד ברשת החברתית האחרת בעבודה השוטפת. זו שיטת תמחור מועדפת כאשר מדובר במותג חזק ואו כאשר יש צורך בהיקף רחב של שירות לקוחות בשני העמודים העסקיים ולכן על בית העסק להתייחס אליהם כל אחד לחוד.

    במילים אחרות, העלויות הצפויות: 3,000-6,000 ש"ח + מע"מ בחודש.

    התמחור בשיטה השניה:

    זו השיטה המקובלת. מנהל מדיה חברתית אחד עובד על שני העמודים העסקיים של הלקוח בפייסבוק ובאינסטגרם גם יחד. עליו להשקיע לא מעט זמן בכל רשת חברתית בנפרד ולכן נותני השירותים יעריכו עלויות לכל רשת חברתית לחוד.

    אבל, מאחר ובכל זאת יש מדיות שניתן להשתמש בהם בשני הרשתות החברתיות כמו גם שנחסך קשר נפרד עם לקוח נוסף, נהוג להעניק הנחה של בין 10%-20% על סך העלויות בסופו של דבר.

    במילים אחרות, העלויות הצפויות: 2,500-5,000 ש"ח + מע"מ בחודש.

    התמחור בשיטה השלישית:

    יש עסקים קטנים ובינוניים אשר רוצים נוכחות בפייסבוק ובאינסטגרם במקביל אך אינם נדרשים ליותר מידי שירות לקוחות ואי פוסטים וסטוריז מידי חודש. במקרים אלו, ייתכן והם יידרשו לחבילה משולבת בין שני הרשתות החברתיות.

    חבילה משולבת לפייסבוק ולאינסטגרם הנה בעצם חלוקה של מספר הפוסטים והקמפיינים הסטנדרטים כפי שהצגנו בפתיחת מאמר זה באופן אקראי על פי העדפת מנהל המדיה החברתית כך שבפועל מדובר בשירות אחד מבחינת זמן עבודה אך בשני רשתות חברתיות.

    במקרים אלו, נהוג להוסיף בין 10%-20% על המחיר הרגיל של השירות (בכל זאת, זו עבודה שונה בפייסבוק ובאינסטגרם).

    במילים אחרות, העלויות הצפויות: 2,000-3,500 ש"ח + מע"מ בחודש.

    לסיכום,

    מאחר ואילו עלויות מוערכות ואשר משתנות מחברה לחברה ומעסק לעסק אין לקחת נתונים אלו כעובדה מוגמרת. אך, כן ניתן להבין טוב יותר איך מחושבים עלויות ניהול רשתות חברתיות ולהיערך טוב יותר לבחינת חברות ניהול הפוטנציאליים לעסק שלכם.

    רוצים לקבל הערכת מחיר מדויקת ומותאמת לכם? השאירו פרטים ונשמח להציג לכם את שירותינו ואת העלות בהתאמה לעסק שלכם. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן