פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם: כמה עולה פרסום ממומן באינסטגרם (פוסט או סטורי)?

כל מי שגילו אינו עולה על 30 יודע שאינסטגרם זו הרשת המובילה והחשובה מכולן. דווקא הרשת נטולת המילים והעומק היא זו ששולטת בכיס ובזמן של דור שלם של לקוחות פוטנציאליים. כלומר, אם אתם רוצים למכור מוצרים או שירותים לדור ה-Y ולדור ה-Z, אתם חייבים. אבל ממש חייבים, לפרסם באינסטגרם!

פרסום באינסטגרם

יש משהו בכוח של רשת חברתית הסובבת מדיה בלבד להעביר מסרים שאף אמצעי מדיה קודם לכן לא הצליח ליישם. היכולת להעביר מסרים מהירים במיוחד ללא הדרכה ואו הסבר מפורט הנו המפתח להצלחה של כל עסק מודרני הרוצה להגיע לקהלי היעד חסרי המנוח שבדורות אשר גדלו בעידן האינטרנט. על אף שרבים חושבים שקל להעלות תמונות או סטוריז לאינסטגרם, אתם תגלו מהר מאוד שנדרש הרבה יותר מהעלאה תמימה של תמונות יפות כדי למכור והרבה באמצעות האינסטגרם ועל כך אנו נרצה להרחיב במאמר זה.


צריכים עזרה? התייעצו עם מנהלי האתרים של WEmanage!


מחקרים מראים שמשתמש ממוצע נחשף לאלפי פוסטים וסטוריז מידי יום (רק בסלולרי!) חלק ניכר מאותן פוסטים וסטוריז הן פוסטים ממומנים. כלומר, שחברה כלשהי שילמה כדי שאתם ודווקא אתם תיחשפו אליה. אך הדגש בשלב זה במאמר הנו על כך שאנו נחשפים למספר מטורף של מסרים שונים מידי יום מבלי שאנו שמים לב לכך. כלומר, האינסטגרם דומה מאוד לשלט חוצות על כביש מהיר שמולו אנו חולפים מידי יום מבלי להשים לב לכך שהפרסומת נמצאת מול עינינו וחודרת לתודעה שלנו..

אם תשימו לב, יש מכנה משותף בכלל סוגי השלטי חוצות ואלו הן הגימיקים שמופעלים כדי לגרום לנו להשים לב אליהן. במקרים רבים ישתמשו בדוגמנית יפה, פעמים אחרות באפקטים כדוגמת פסי לד בהירים ואו מסרים מסקרנים אחרים שיגרמו לנו להרהר במוצר המוצע לנו ואולי אף לבצע רכישה עתידית דווקא אצלם.

בדיוק כך גם האינסטגרם, לפני שמזלזלים בשירותי ניהול לאינסטגרם, חשוב מאוד להבין שלא קל בכלל לייצר מדיה איכותית המושכת את העין ומתבלטת בין אלפי הפוסטים והסטוריז של כל המתחרים והיצף המידע הנוסף אי שם ברשת. לכן, יש חשיבות גבוהה במיוחד לאיש מקצוע המתמחה בניהול רשתות חברתיות.

כמה עולה פרסום ממומן באינסטגרם?

אז הבנו את החשיבות בניהול דף אינסטגרם עסקי, כמה זה בפועל עולה לנו? להלן החלוקה שיש לקחת בחשבון:

  • קידום אורגני באינסטגרם – קידום המבוסס על פעילות ללא השקעה כספית נוספת על פרסום.
  • קידום ממומן באינטסטגרם – קידום הנדחף קדימה על ידי מימון החשיפה לקהלים הרצויים.

מרבית מנהלי הדפים באינסטגרם עושים את שני החלקים הללו של הפרסום יחדיו. כלומר, הם נשכרים לנהל את הפרסומים בדף העסקי של העסק ובמקביל משקיעים תקציבים משתנים לקידום פוסטים וסטוריז בפיד של קהלי היעד אליהם הם מבקשים להיחשף.

עלויות פרסום ממומן באינסטגרם אינם חלק מהתשלום החודשי למנהל העמוד העסקי, לכן יש לקחת בחשבון תקציבי פרסום נוספים בטווחים הבאים:

  • תקציב פרסום ממומן לעמוד עסק קטן באינסטגרם – 1,000-3,000 ש”ח לחודש.
  • תקציב פרסום ממומן לעמוד עסק גדול באינסטגרם – 5,000-10,0000 ש”ח בחודש.

מרבית המפרסמים הגדולים יהיו בעלי חנויות איקומרס אשר מוכרים און ליין ויכולים למדוד ביצועים. אך גם בעלי עסקים העוסקים במזון, לייפסטייל, אופנה ועוד לעתים מפנים את תקציבי הפרסום שלהם לאינסטגרם מאחר והם רואים את הנהירה של הלקוחות עם כל פרסום ופרסום בפלטפורמה עוצמתית זו.

חשוב לקחת בחשבון גם אפשרויות לשיתופי פעולה עם מובילי דעת קהל, בשונה מזירות אחרות ומשיטות פרסום דומות, באינסטגרם יש משמעות אדירה לשיתופים של מובילי דעת קהל. לכן, ככל שעושים יותר שיתופי פעולה ונותנים יותר חופש פעולה למנהל העמוד העסקי באינסטגרם, כך התוצאות משתפרות בהתאמה.

כמובן שיש לקחת בחשבון את העלויות הצפויות לפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם לפי הטבלה הבאה:

  • ענף
  • אופנה
  • רכב
  • עסקים
  • יופי ולייפסטייל
  • שירות לקוחות
  • חינוך
  • תעסוקה ועבודה
  • פיננסים וביטוח
  • ספורט וכושר
  • שיפוץ/עיצוב הבית
  • רפואה ובריאות
  • שירותי תעשייה
  • עריכת דין
  • נדל”ן
  • קמעונאות
  • טכנולוגיה
  • חופשות וטיולים
  • אחוז מקליקים
  • 1.24%
  • 0.80%
  • 0.78%
  • 1.16%
  • 0.62%
  • 0.73%
  • 0.47%
  • 0.56%
  • 1.01%
  • 0.70%
  • 0.83%
  • 0.71%
  • 1.61%
  • 0.99%
  • 1.59%
  • 1.04%
  • 0.90%
  • עלות לקליק
  • 1.34 ש”ח
  • 4.72 ש”ח
  • 7.55 ש”ח
  • 5.42 ש”ח
  • 9.23 ש”ח
  • 3.17 ש”ח
  • 8.15 ש”ח
  • 11.3 ש”ח
  • 5.69 ש”ח
  • 8.78 ש”ח
  • 3.95 ש”ח
  • 6.41 ש”ח
  • 3.95 ש”ח
  • 5.42 ש”ח
  • 2.09 ש”ח
  • 3.85 ש”ח
  • 1.90 ש”ח
  • אחוז להמרה
  • 4.11%
  • 5.11%
  • 10.63%
  • 7.10%
  • 9.96%
  • 13.58%
  • 11.73%
  • 9.09%
  • 14.29%
  • 6.56%
  • 11.00%
  • 0.71%
  • 5.60%
  • 10.68%
  • 3.26%
  • 2.31%
  • 2.82%
  • עלות להצלחה
  • 32.90 ש”ח
  • 131.41 ש”ח
  • 71.27 ש”ח
  • 76.42 ש”ח
  • 93.27 ש”ח
  • 23.53 ש”ח
  • 69.68 ש”ח
  • 124.22 ש”ח
  • 39.84 ש”ח
  • 133.90 ש”ח
  • 36.91 ש”ח
  • 114.56 ש”ח
  • 86.05 ש”ח
  • 50.73 ש”ח
  • 64.37 ש”ח
  • 165.56 ש”ח
  • 67.46 ש”ח

האם פרסם ממומן באינסטגרם משתלם?

מאוד. בעזרת ניהול נכון, המסר שלכם עובר חד וברור הישר ללקוחות. אתם מציגים את המוצר שלכם (לדוגמה: גלידה) והגולשים שנחשפים למוצר מקבלים החלטה מידית שהם אהבו והם פשוט מגיעים לחנות שלכם לרכוש את המוצר. עד כדי כך פשוט. הכוח של אינסטגרם הנו בכך שניתן למכור מוצרים בלי כל המניירות שהצטברו עם השנים, רוצה? קנה! זהו.

מצד שני, אם אתם מציעים שירותים שונים שאינם מצטלמים טוב, ייתכן ואינסטגרם לא נועד עבורכם. חשוב להיוועץ עם איש מקצוע (היי, אנחנו כאן..) כדי לבדוק את מידת ההתאמה שלכם לפני שאתם יוצאים לדרך ומשקיעים כספים על פרסום באינסטגרם.

לסיכום,

רוצים למכור מוצרים און ליין? מעוניינים לראות תנועה גדלה והולכת של מבקרים בחנות? השאירו פרטים ואנו נשמח לשרת אתכם יחד עם מגוון הלקוחות שלנו. בהצלחה!


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 



0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *