fbpx

רוצים לפתוח חנות באמזון? מעוניינים האם פתיחת חנות באמזון תשתלם לכם? אתם לא לבד. בזמן האחרון מספר רב של עסקים בישראל בוחנים את הכניסה הצפויה של אמזון לישראל ועליהם לקבל החלטה האם להצטרף למסיבה ואו לצפות בה מהצד. כמשל האמרה:

!if you can't beat them join them

החשש מפני הכניסה של אמזון לישראל גורמת לרבים לקבל החלטה ולהצטרף לאמזון לפני שיהיה מאוחר מידי. והם צודקים. מי שישכיל להצטרף לאמזון בזמן ייהנה מיתרון הראשוניות אשר תקנה לו נקודת זינוק טובה יותר למירוץ הרב ערוצי שהפלטפורמה מעמידה להם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    פתיחת חנות באמזון

    היתרון של אמזון הנו בכך שכל אחד יכול למכור בפלטפורמה (אדם פרטי ואו עסק). יתרה מכך, אמזון דאגו לפשט תהליכים שונים בכדי לאפשר גם לאדם הפשוט להקים חשבון באמזון בצורה עצמאית ולהתחיל למכור במהרה. אך, למרות מאמצים אלו, לא מעט גולשים נתקלים בקשיים בפתיחת חנות באמזון וזאת מאחר ויש צורך באימות של פרטים רבים שדורשים לא מעט כאב ראש.

    להלן שלבי פתיחת חנות באמזון בקצרה:

    • השלב הראשון בפתיחת חנות אמזון הנו בכניסה לקישור זה
    • השלב השני בפתיחת חנות אמזון הנו ללחוץ "התחל" ולמלא פרטים.
    • השלב השלישי בפתיחת חנות אמזון הנו לאמת זהות של העסק.
    • השלב הרביעי בפתיחת חנות אמזון הנו להזין ולאמת פרטי תשלום.
    • השלב החמישי בפתיחת חנות אמזון הנו להעלות את המוצרים לאתר.

    נשמע פשוט? אז זה שלא כל כך..

    שני השלבים הראשונים פשוטים למדי וכל אחד יכול להתמודד עמם בקלות. אך, אימות הזהות של העסק יכול להיות מטרד לא קטן עבור עסק בישראל אשר רוצה להציע מוצרים לשוק האמריקאי ואו האירופי וזאת מאחר ויש צורך במגוון אישורים וחתימה דיגיטלית על מסמכים (מיסוי/זכויות וכ"ו) שמוצגות באנגלית ואינם ברורות לכל אחד. כך גם כאשר מגיעים להזנת פרטים לגביה ממכירה ולתשלום לאמזון יש לא מעט קשיים בכל הקשור לתשלומים מחוץ לארצות הברית. אך  בעתיד הקרוב, תהליכים אלו יפושטו משמעותית עם תרגום האתר לעברית ומתן יכולות הרשמה מותאמות לציבור הישראלי מה שיהפוך את תהליך פתיחת החנות באמזון לקצרה וקלה במיוחד.

    השלב הבא כבר מעניין יותר,

    איך להתחיל למכור מוצרים באמזון?

    החלק של הקמת חנות באמזון הנו מציק למדי אך לאחר מכן אתם יכולים להעלות מספר רב של מוצרים ולהתחיל למכור. בשלב זה יש בפניכם מספר אפשרויות:

    1. לנסות ולהעלות את המוצרים למכירה עצמאית.
    2. לפנות לחברת ניהול חנויות אמזון שתעשה זאת עבורכם.

    בשלב ראשון, רוב בעלי החנויות באמזון מנסים לעשות זאת בכוחות עצמם. אך די מהר הם מבינים שמדובר במשימה שאינה פשוטה במיוחד. אנו אפילו כתבנו מדריך 10 שלבים לפרסום מוצרים חדשים באמזון ועל כך ניתן לקרוא בהרחבה בקישור הבא:

    כאשר המוצרים שלכם באתר ואתם מתחילים למכור, חשוב מאוד לדעת שהתהליך שלכם רק החל. כלומר, העובדה שמכרתם מספר מוצרים אינה אומרת שאתם בעמדה בטוחה. אולי אפילו ליהפך, אסור להיות שאננים ויש צורך בניהול מקרוב של כל עסקה ועסקה כך שאתם בטוחים שהרוכש ידרג אתכם חיובית עם קבלת המוצר ולשביעות רצונו וזאת משום ולא נדרשים הרבה דירוגים שליליים כדי לגרום לחנות שלכם להיזרק הרחק מאחור ואו אפילו להיסגר מהיעדר רכישות.

    לסיכום,

    אם אתם רוצים להתחיל למכור באמזון ולקהל הבינלאומי בפרט, חשוב מאוד לבחון לא רק את שלב פתיחת החנות באמזון אלא דווקא את החלק שבא לאחר מכן בהיבטים של שיווק ושירות לקוחות. שימוש נכון בפלטפורמת אמזון יכול להוביל למכירות באלפי שקלים מידי חודש ואף במיליונים בתקופות השיא כדוגמת חג המולד, בלאק פרייד, סייבר מאנדיי וכ"ו. לכן אל תחסכו בעלויות והיעזרו בחברת ניהול מקצועית שתעזור לכם לממש את היעדים שהגדרתם ולהרוויח מפעילות זו. בהצלחה!

    1 thoughts on “פתיחת חנות באמזון – איך לפתוח חנות ולהתחיל למכור באמזון ישראל?

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן