fbpx

אם אתם חברה יצרנית או חברה יבואנית, אתם בוודאי שואפים להגדיל מכירות כל הזמן. מצד שני, לא ניתן לשבור את השוק עם מחירים נמוכים כאשר כל השותפים העסקיים (בעלי החנויות והמשווקים) מוכרים במחירים גבוהים יותר. מה עושים? איך מגדילים מכירות מבלי לשבור את מחירי השוק? במאמר זה נדגים חשיבה יצירתית של צוות מנהלי האתרים של WEmanage.

פתרון שיווק באינטרנט ליצרנים ויבואנים

כמו בעולם האמיתי, יצרנים ויבואנים שואפים להתחבר לכמה שיותר משווקים. כל משווק הנו צינור תקשורת ומכירה נוסף לקהל לקוחות הקצה ומשכך, ככל שיש יותר משווקים כך הדבר טוב יותר עבור היצרן/יבואן.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בעולם הפיזי, יש מערך שלם של תקשורת עם המשווקים, חלק מהמשווקים אף מחזיק במלאי מקומי זמין בכדי לענות על הביקושים. לעומת זאת, המרחב המקוון, עסקאות רבות הנם מה שמכונה "גב אל גב" מול היצרן/יבואן. בעל אתר המכירות מקבל הזמנה און ליין ובהתאם לכך מבצע הזמנה מול היבואן/יצרן בכדי למלאה בניקוי פערי התיווך המקובלים בין הצדדים.

    אז איך עושים זאת און ליין? איך מגדילים מכירות דרך משווקים ברשת? ובכן אנחנו פיתחנו יכולת ללקוחות שלנו שעונה בדיוק על כך.

    כלי שיווק באינטרנט ליצרנים ויבואנים

    הכלי שפיתחנו עושה מספר פעולות פשוטות למדי:

    1. פרסום מוצרים אוטומטי באתרי משווקים.
    2. עדכון מחירים אוטומטית באתרי משווקים.
    3. עדכון מלאים אוטומטית באתרי משווקים.
    4. הסרת מוצרים אוטומטית באתרי משווקים.

    איך זה בעצם עובד? ובכן, יש לנו תוסף מערכת שאנו מתקינים על גבי האתר של היצרן/יבואן אשר מאפשר שליחת מידע למקורות חיצוניים.

    מידע זה יכול להישלח בצורה רגילה לחלוטין (סנכרון מלא) ואו בצורה מהונדסת (סנכרון מותאם) אשר כוללת תוספת של אחוז מסוים במחיר – לדוגמה 30%+ בהתאם להסכם עם המשווק.

    כך בעצם, אתר האינטרנט של היצרן/יבואן הופך לכלי הפצה רב עוצמה של מידע ותוך יצירת מכירות הנשענות על מאמצי השיווק של המשווקים.

    איך גורמים לזה לעבוד?

    כדי לאפשר הפצה רחבה של מוצרים למכירה בקנה מידע משמעותי יש צורך במספר פעולות פשוטות:

    1. יצירת קשר עם בעלי אתרים (למה לא כולם?!).
    2. קביעת הסכמות בין הצדדים על עמלות מכירה.
    3. בקשת פרטי *rest API של המשווק בגישת כתיבה.

    * יש מדריך מסודר איך לגשת למצוא פרטים אלו.

    בעצם, ברגע שבעל אתר אינטרנט מעניק לכם גישת כתיבה באתר דרך פרוטוקול מאובטח, הרי שכל מוצר שהיצרן או היבואן יפרסם באתר יודפס כמעט מידית בעשרות ואף מאות אתרי אינטרנט אחרים – בעצם מדובר במספר רב של ערוצי שיווק שאינם דורשים תפעול שוטף מלבד טיפול בהזמנות עם קבלתן.

    נו איך זה נשמע לכם?

    מגניב לא? ובכן זה לגמרי עובד. עם ההבנה שניתן ליהנות מהתנועה הרבה של עשרות ואף מאות אתרי אינטרנט שכל אחד מהם מפעיל קמפיינים שונים להנעת תנועה לאתר שלכם, ניתן להבין לאיזה רמות ביכולתנו לקחת גם את העסק שלכם על ידי ניהול מקצועי ויצירתי ככל שאפשר!

    בהצלחה 😉

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן