fbpx

ענקית הקמעונאות אמזון נכנסת לישראל! זו עובדה מוגמרת. ייקח עוד שבוע, עוד חודש ואו עוד שנה, אך כשזה יקרה כולם ירגישו את ההשפעה האדירה של פלטפורמה זו. במאמר זה אנו רוצים להתייחס בקצרה לאופן בו יש לצלם מוצרים עבור מכירות על גבי אמזון לשירותכם,

צילום מוצרים לאמזון

כאשר מוכרים באמזון מוצרים, יש לקחת בחשבון שאת אותו המוצר פחות או יותר מוכרים גם ספקים אחרים ואינכם עדיפים על הלקוחות ביחס לכלל יתר השחקנים. מעבר לכך, לגולשי אתר אמזון אין כל כלי מדידה ואו הערכה מלבד ראות עיניהם, לכן יש הסוברים שתמונות איכותיות עבור אמזון יכולות להיות הגורם המכריע להצלחה או כישלון במכירות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כדי לצלם מוצרים למכירה באמזון, יש להבין קודם כל מהו המוצר, אילו קהלי יעד מחפשים אותו ומה הם המאפיינים שבאמת חשובים עבור הגולשים. אנו ננסה לזהות את נקודות החזקה של כל מוצר ומוצר ולהבליטם תוך הסתרה של יתר החסרונות שעלולות לגרום ללקוח לוותר על המוצר ולהמשיך למתחרים במרחק קליק בודד מכם..

    כדי באמת להצליח באמזון ישראל או אמזון העולמית, יש להבין את מגבלות הפלטפורמה וחשוב מכך, איך לגרום למוצר שלנו להתבלט על פני יתר המוצרים. צילום מוצרים לאמזון ייעשה לרוב בסטודיו עם תאורה חזקה כך שהתמונה תראה כ"צפה" על גבי רקע לבן. ישנם מוכרים שמוספים אפקט של צל או ברק לתמונות כדי שהם יבלטו החוצה אף יותר.

    אבל, מעבר לנראות המוצר, יש לחשוב מהו הסיפור שאתם מספרים לרוכשים, האם בתמונה נראה להם רק את המוצר ואו שנראה להם איך עושים שימוש במוצב ביום יום (איך זה יראה טוב על השולחן של הלקוח..) כדי לעורר את הדימיון של הגולשים הרבים כך שהם יידלקו על המוצר שלכם ויבצעו רכישה אימפולסיבית.

    איך מצלמים מוצרים בהתאם להוראות אמזון?

    כדי להצליח באמזון, יש צורך בעמידה בתנאי הסף של אמזון. כן, יש להציג תמונות אותנטיות שאכן מציגים את המוצר אך למרות זאת, ניתן להציג גם מגוון גרפיקות נוספות שממחישות טוב יותר את השימושיות של המוצר ואו נותנות חוויית רכישה נעימה וטובה יותר.

    לכן, נצרף למוצרים שנמכור באמזון גם יכולות נוספות:

    • אינפוגרפיקות למוצרים באמזון.
    • עיצובי אריזה למוצרים באמזון.
    • וידאו הדגמה למוצרים באמזון.

    מחקרים מראים שכאשר מציגים לגולשים את המוצר לבד, באריזה ובפעילות שימושית, אחוזי המכירות מזנקות וזאת מאחר והגולשים מרגישים את חוויית הרכישה של מוצר חדש וכבר מדמיינים אך הם עושים שימוש במוצר מיד לאחר פתיחת האריזה היפה שהם ראו בתמונה.

    לסיכום,

    אנו איננו חברה לצילום מוצרים לאמזון. אך, בהחלט נשמח להפנות אתכם לצלמים מקצועיים שיוכלו להכין עבור כל מוצר ומוצר בחנות אמזון שלכם בוק איכותי של תמונות משכנעות שיגדילו עבורכם את המכירות. חשוב מאוד להשקיע בכל עמוד ועמוד באתר כדי להבטיח תוצאות אופטימליות – קמצנות בשלב זה תגרום בעיקר לקושי מהותי במכירה עצמה. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן