מכירות בצל הקורונה

בצל הקורונה – איך עוברים ממכירה פיזית למכירה און ליין בתוך שבוע ימים?!

אמנם אנחנו כבר עמוק בשנת 2020, אבל ללא מעט בעלי חנויות אין אתר מכירות פעיל. עם התפשטות וירוס הקורונה, ניתן לחלק את העסקים לשניים, אלו שיש להם חנות אינטרנטית ויכולים להמשיך לנהל פעילות עסקית גם במצבי קיצון ואילו שאין להם חנות אינטרנטית פעילה. במאמר זה ננסה לסייע לאלו מהקבוצה השניה לצמצם את הפערים וליישר קו עם המתחרים.

חנות אינטרנטית בתוך שבוע – אפשרי?

אם אין לכם חנות אינטרנטית אך יש לכם סחורה רבה בחנות, אתם בבעיה לא קטנה. אתם נדרשים להמשיך לשלם דמי שכירות, ארנונה גבוהה, תשלומים שוטפים על מגוון שירותים טכנולוגיים, אבל אין מכירות בפועל. מדובר במצב בלתי אפשרי לחלוטין.


צריכים עזרה? התייעצו בחינם עם מנהלי האתרים של WEmanage!


הדרך היחידה לנסות בכל זאת להרים את הראש ולצלוח את המשבר מבלי לפשוט רגל עוברת דרך המרחב המקוון, דרך אתר מכירות און ליין. אבל, השאלה הגדולה היא, האם ניתן להקים חנות אינטרנטית עם יכולת מכירה בתוך פרק זמן של שבוע אחד בלבד?

כן, זה אפשרי. יש אפשרות להקים חנות אינטרנטית בתוך זמן קצר למדי ואף להתחיל בשיווק בתוך מספר ימים בלבד וזאת בתנאי שיש לכם חברת ניהול אתרים מקצועית לצדכם. איך עושים זאת? נרחיב כעת,

איך מקימים חנות אינטרנטית בתוך שבוע?

כדי להקים חנות אינטרנטית בתוך זמן קצר, יש צורך בשחרור חסמים רבים ככל האפשר בכל הקשור לנראות החנות בפועל. כלומר, החנות יכולה להיראות מעולה אך אנו נוותר על ירידה לפרטי פרטים כפי שהיינו עושים בשגרה.

מעבר לכך, יש צורך בחלוקה מסודרת של עבודות הפיתוח לפי הרבדים הבאים:

  1. התעסקות ביורוקרטית מול גורמי סליקה ושילוח.
  2. התעסקות עם פיתוח יכולות טכניות של החנות.
  3. התעסקות עם עיצוב נראות החנות האינטרנטית.

כלומר, יש לרוץ על שלושת אפיקים אלו במקביל. בעל העסק בהדרכת מפתחי האתר יידרש לעמוד מול חברות האשראי, חברת המסוף (סליקה) ומול חברות השילוח כאשר במקביל חברת הפיתוח תידרש להצמיד 2 אנשי מקצוע שיעבדו יחד ובמקביל כדי לסיים את פיתוח החנות בתוך שבוע אחד בלבד!

רק כאשר החנות האינטרנטית מוכנה, העבודה האמיתית מתחילה בפועל, ההרצה של החנות ותחילת מכירות!

תחילת מכירות מחנות אינטרנטית תוך שבועיים:

אחרי שהחנות האינטרנטית מוכנה, יש להזין את החנות במספר רב של מוצרים שנמצאים במלאי החנות הפיזית. העלאה מרובה של מוצרים לחנות און ליין לוקחת הרבה מאוד זמן לבעל עסק שאינו מיומן בניהול חנויות אינטרנט ומאחר ואין לנו זמן רב לבזבז, כדאי לפנות לחברת ניהול אתרים שתצמיד לחנות מנהל אתרים מקצועי שידע להעלות לחנות את המוצרים הנדרשים בתוך פרק זמן סביר.

לאחר שהמוצרים בחנות עולים לאתר האינטרנט, ניתן להתחיל בשיווק אגרסיבי ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש. כחלק מההרצה של החנות האינטרנטית החדשה אנו נדרש לצאת עם מבצעים משמעותיים ככל שניתן בכדי לגרום לרוכשים הראשונים לבצע רכישות ולהתניע את החנות מול לקוחות פוטנציאליים..

לבסוף, על בעל החנות לבצע את השילוח בפועל של המוצרים ולשמור על קשר רציף עם לקוחותיו בכדי לשמור על רף מכירות גבוהה ככל שרק ניתן.

במידה ומשבר הקורונה יישאר איתנו מספר חודשים, הפעילות המקוונת יכולה להיות זו שמבדילה בין הישרדות לבין פשיטת רגל. לכן, יש לעשות מהלך חשוב זה מתוך חשיבה ובכובד ראש ותוך הכנת מימון נדרש למאמצי השיווק הראשוניים.

האם אתם יכולים לעשות זאת עבורי?

כן. כחברת ניהול אתרים, אנו לוקחים את המושכות על פיתוח, תחזוק, ניהול ושיווק של אתרי האינטרנט שלהם. כלומר, אנו בעלי ניסיון ארוך שנים בניהול חנויות אינטרנט ויש בידינו את הכח אדם המיומן שיאפשר לכם למכור און ליין בטווח הקצר אך חשוב מכך גם בטווח הארוך.

רוצים ללמוד עוד? מעוניינים להתייעץ עם מנהל אתרים מקצועי? השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!


צריכים עזרה? התייעצו בחינם עם מנהלי האתרים של WEmanage!


0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *