fbpx

בעלי אתרים יודעים היום יותר מתמיד שאתר ללא קידום אורגני ואו ממומן הנו אתר חסר ערך לחלוטין. כמו שיש צורך בבניה מתמדת של המותג והעסק, כך יש צורך בבניה ושמירה מתמדת על קידום האתר במידה ורוצים להשיג דרכו תוצאות והצלחה. בסקירה זו, אנו ננסה להשיג כמה יעדים:

  1. הסבר אודות סוגי הקידום האורגני.
  2. הצגת האפקטיביות של כל סוג קידום אורגני.
  3. המלצה על דרך פעולה שאנו מאמינים בה.

מה זה קידום אורגני?

קידום אורגני הנו שם כותרת למגוון רחב של פעולות אשר נועדו לסייע למנועי החיפוש להבין את האתר ובמקביל לקשר את האתר לחיפושים אשר נעשים על ידי הלקוחות של העסק. כך לדוגמה, מנעולן ינסה להבטיח לעצמו את התוצאות הראשונות בחיפושים הקשורים למנעולים/מנעולנים וכמובן ערים חופפים ומקבילים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כעת ניתן לעבור להסבר אודות שיטות קידום אתרים,

    קידום אתרים בכובע לבן (חוקי) באתר:

    הסבר אודות שיטת הקידום:

    מנוע החיפוש המוביל הנו גוגל. לגוגל יש הוראות ברורות (קישור למדריך גוגל) לאופן בו ניתן ורצוי לקדם אתר אינטרנט בכדי להגיע לתוצאות אופטימליות. במידה ופועלים על פי הוראות אלו, גוגל מבטיחה שתשיגו את יעדכם. אין שיטה טובה יותר מעבודה יד ביד עם גוגל ובהתאם להוראותיה.

    עיקרי השיטה:

    • הענקת חוויית שימוש מעולה באתר.
    • הענקת ערך תוכן גבוהה לגולשי האתר.
    • שמירה על רלוונטיות גבוהה של התוכן באתר.

    במילים אחרות: קיום ההבטחה לגולשים ומתן תמורה לכניסה לאתר.

    רמת האפקטיביות של שיטת הקידום:

    למרות האמור מעלה, רמת האפקטיביות של קידום אורגני לבן ובהתאם להוראות גוגל אינה מייצרת ערך מהיר ומידי כפי שרבים היו שואפים לראות.

    המלצה אודות שיטת הקידום:

    קידום אורגני לבן אינו חף מחסרונות כאשר העיקרית שבהם היא הצורך לחכות לא מעט זמן כדי לראות תוצאות. פעולות נכונות וסבלנות מבטיחים תוצאות גבוהות בטווח הארוך וללא סיכונים לקבלת עונשים מגוגל בעדכונים הבאים ומכך שניתן לבנות אסטרטגיה מסודרת ואמינה למותגים שרוצים להישאר בסביבה להרבה מאוד שנים.

    קידום אתרים בכובע שחור (לא חוקי) מחוץ לאתר:

    הסבר אודות שיטת הקידום:

    אמנם מנועי החיפוש אומרים לנו איך לקדם אתר בצורה חוקית ואידאלית. אך, לא כולם משחקים לפי הכללים וזאת כדי שיוכלו להשיג תוצאות מהירות. מקדמי אתרים רבים מעדיפים שיטה זו בעיקר מהסיבה שניתן להציג ללקוחות את התוצאות להוצאה הכספית שהן מוציאות על השירות.

    עיקרי השיטה:

    • בניית קישורים מאתרים שונים בתחום לאתר.
    • יצירת רשת בלוגים תומכים המקשרים לאתר.
    • כתיבת מאמרים מכווני מילות מפתח.

    במילים אחרות: הצגת איתותים חיוביים באגרסיביות למנועי החיפוש.

    רמת האפקטיביות של שיטת הקידום:

    האפקטיביות של שיטה זו גבוהה במיוחד. זאת משום ובעזרת קישורים שנבנים בחכמה, גוגל יכולה להסיק שהאתר רלוונטי יותר בתחום הרצוי ולהציגה בתוצאות גבוהות יותר גם בתוך פרק זמן קצר למדי.

    המלצה אודות שיטת הקידום:

    זו שיטה נהדרת למי שמרים קמפיין חד פעמי לטווח קצר. אך שיטה גרועה במיוחד לבעלי עסקים שכאן כדי להישאר! זה לא חכמה "לעבוד על מנוע החיפוש" לזמן קצר, החכמה לשלוט בתחום לטווח ארוך כדי שניתן יהיה לגדול ולהתפתח..

    בסופו של דבר, גוגל בודקת לא רק את הקישורים אלא גם מה עושים הגולשים שעוברים דרכן. יתרה מכך יש לשמור על בניה מתמדת כל הזמן בקצב שאינו פשוט ובוודאי אינו זול. לכן, במידה וניתן, עדיף להימנע משיטה זו.

    לסיכום,

    אנו ממליצים על קידום אתרים המכונה "כובע לבן" או במילים אחרות "חוקי". הקידום החוקי מבטיח שתעלו אט אט במיקומים למרות אלו המשתמשים בשיטות מקבילות ולא חוקיות וזאת למשך שנים וכאשר תכבשו את המיקומים הרצויים, יהיה קשה עד בלתי אפשרי להוריד אתכם מטה בשנית.

    במסגרת שירותי ניהול אתרים שאנו מעניקים, אנו מבצעים את כלל הפעולות הקידום הלבן יד ביד עם גוגל וכך מבטיחים שהלקוחות שלנו ממשיכים לגדול וליהנות אתנו למשך שנים רבות. במידה וברצונכם לשמוע עוד על כך, הנכם מוזמנים לפנות אלינו להתייעצות ללא עלות וללא התחייבות.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן