fbpx

לא פחות מ-10,000 בעלי אתרים מחפשים מידי חודש את המושג "קידום אתרים" לבדו. בשילוב מגוון דרכים החיפוש יחד, אנו מגיעים לכ-30,000 בעלי עסקים המחפשים מידי חודש את שירותיהם של מקדמי אתרים. עם הביקוש ההולך וגדל, כך גדל גם מספר מקדמי האתרים שמעניקים שירותים אלו. אך, אם כולם משלמים על קידום אורגני, מי מבטיח לנו שהמקדם שלנו אכן ינצח את יתר המקדמים של המתחרים שלנו? איך אנו יכולים לדעת שהכסף שאנו משלמים למקדם האתרים אינו יורד לטמיון? על כך בדיוק נרצה להרחיב במאמר זה.

קידום אורגני עדיין עובד?

כן. קידום אורגני עובד. אבל, התשובה כמובן מורכבת יותר. שהרי, זה מאוד תלוי ברמת המקצועיות של מקדם האתרים ומספר השעות שהוא משקיע מידי חודש באתר שלכם. (עלות השירות בהתאמה כמובן..)

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אבל, לא מעט מקדמי אתרים משקיעים את מלוא המאמצים שלהם בבניית קישורים ואו בביצוע מטלות נוספות שערכן קיים אך לא לאורך זמן רב. כאשר משקיעים כסף על קידום אורגני לאתר, חשוב לוודא שהעבודה שנעשית אינה מלאכותית וזמנית שהרי בשביל זה יש לנו קידום ממומן, אלא שכל העבודה של מקדם האתרים תשפיע ותישאר איתנו לאורך שנים רבות ויהווה מקפצה לעסק שלנו, איך עושים זאת? על אילו פרטים יש לשים דגש? ובכן כעת אנו מגיעים לנושא המאמר:

    קידום אורגני מבוסס תוכן

    יש שיטות רבות לקדם אתר בצורה אורגנית בתוצאות מנועי החיפוש. ניתן לומר שמרבית מקדמי האתרים עובדים לפי התמהיל הבא:

    • 80% מהזמן מוקדש לבניית קישורים נכנסים לאתר האינטרנט.
    • 10% מהזמן מוקדש ליצירת אתרים תומכים/תוכן תומך לאתר.
    • 10% מהזמן מוקדש לאופטימיזציה למהירות וכותרות התוכן באתר.

    כפי שניתן לראות, תמהיל זה אינו כולל יצירה של ערך חדש לגולשים. תמהיל זה אינו כולל בניית ערך ארוך טווח עבור בעלי האתר. מכך שאין למקדם האתרים שלכם יתרון תחרותי מהותי על יתר מתחריו ולבעלי העסקים אין פירות מספקים מהשקעתם הלא קטנה בשירותי הקידום האורגני.

    לעומת זאת, קידום אורגני מבוסס תוכן הנו אסטרטגיית שיווק שונה לגמרי הן ברמת התוצאות והן ברמת התמהיל שנראה כך:

    • 70% מהזמן מוקדש לכתיבת תוכן מבוסס מחקר מילות מפתח באתר הלקוח.
    • 10% מהזמן מוקדש לאופטימיזציה למהירות, חוויית השימוש וכותרות תוכן האתר.
    • 10% מהזמן מוקדש יצירת שיתופי פעולה ולבניית קישורים מאתרי מיינסטרים (רכש מדיה).
    • 10% מהזמן מוקדש לניתוח נתונים, תכנון אסטרטגי והטמעת שינויים בעלי פוטנציאל השבחה לאתר.

    בשיטה זו, מרבית זמנו של מקדם האתרים מוקדש ליצירת ערך עבור בעל העסק והאתר ועבור קהל לקוחותיו הפוטנציאליים. הגולשים מגיעים לאתר בעקבות תוכן איכותי, בעקבות תמורה שהם מקבלים ובכך הם שולחים אינדיקציות למנועי החיפוש אודות רלוונטיות האתר לגולשים ברשת.

    גוגל של 2020-21 אינה דומה לגוגל של 2009-10, הבינה המלאכותית מוטמעת עמוק באלגוריתם ויש למנועי החיפוש דרכים לשקלל את חוויית הגולשים באתר האינטרנט שלכם ולקבל על סמך כך החלטות חיוביות בהקשר למיקומים של האתר בתוצאות החיפוש. אבל, מדובר בתהליך שדורש יותר זמן להטמעה – כך גם הטמעה של קידום אורגני בשיטה זו נשארת אפקטיבית לזמן רב.

    קידום אורגני לטווח ארוך, זה היעד!

    דמיינו כעת את הסיטואציה הבאה, אתם משלמים למקדם אתרים במשך שנה שלמה מידי חודש כסף ולבסוף אתם מתקדמים מעט בתוצאות החיפוש. כעת דמיינו את הסיטואציה הבאה, אתם משלמים למקדם אתרים במשך שנה שלמה מידי חודש כסף ולבסוף אתם מקבלים 56 מאמרי תוכן מבוססי מחקר מילות מפתח (נושאים שמעניינים את קהל הלקוחות של העסק) ואתם מתקדמים בצורה מהותית בתוצאות החיפוש ומשאירים אבק למתחרים.

    אך מעבר ליתרון המידי בשיטה זו, תוכן איכותי אינו מצב זמני שמסתיים ברגע שמקדם האתרים מסיים עבודתו. להיפך, תוכן איכותי רק הולך ומטפס בתוצאות החיפוש גם שנים רבות לאחר שמקדם האתרים סיים את תפקידו באתר שלכם. כלומר – כאשר אתם מחפשים מקדם אורגני לאתר שלכם, וודאו שהוא מייצר עבורכם תוכן איכותי מידי שבוע ושהאתר שלכם הולך ומתחזק שנה אחר שנה בעוד יתר המתחרים פשוט לא מייצרים ערך בר תחרות לזה שאתם מייצרים.

    לסיכום,

    לקידום אורגני מבוסס תוכן יש שם. קוראים לשירות זה "ניהול אתרים". שירותי ניהול אתרים כולל את כלל מרכיבי הניהול והקידום שנדרשים מאתרי אינטרנט. השילוב בין ניהול תוכן אתר וקידום אורגני והממומן תחת קורת גג אחת מאפשר סינרגיה יוצאת דופן ותוצאות.

    אם יש לכם שאלות בנושא, הרגישו חופשיים לפנות אלינו לקבל ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן