fbpx

יש לכם עסק המציע שירותים או מוצרים חזותיים (מצטלמים היטב)? במידה וקהל הלקוחות שלכם צעיר, אתם בוודאי יודעים שעליכם חובה להחזיק בנוכחות משמעותית ברשתות החברתיות בכלל וברשת האינסטגרם בפרט. במאמר זה נעסוק בשני השיטות בהם ניתן לקדם את העמוד העסקי באינסטגרם ונבחן גם איך משלבים ביניהם בהצלחה.

קידום אינסטגרם עסקי – האם כדאי?

החזקת עמוד אינסטגרם עסקי כבר איננה בחירה בלבד, כיום, עסקים שרוצים לגדול ולהגיע לקהלי היעד שלהם, חייבים להחזיק בעמוד אינסטגרם עסקי. זאת, משום וקהל הלקוחות כבר אינו פונה לקבל המלצות מחברים ואו מאתר האינטרנט של העסק אלא פונים הישר לצפיה בפוסטים ובסטוריז בעמוד העסקי באינסטגרם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אבל האם כדאי להשקיע זמן או כסף על קידום עמוד האינסטגרם העסקי? ברור שכן. כלשון המשפט, "תמונה אחת שווה אלף מילים", כל פוסט או סטורי כולל בתוכו ערכים שאין על דרך אחרת להעביר מלבד באינסטגרם. לעתים מספיקה תמונה אחת כדי לגרום לעסק לעלות על הרדאר של קהלים רחבים ולזכיה בשיווק ויראלי בצורה אורגנית לחלוטין. בעזרת קידום ש אינסטגרם עסקי, ניתן לעזור לאירועים אלו להתרחש ובעצם ליהנות ממכפיל כוח רב עצמה.

    עם הבנה זו, עלינו לשאול אילו מבין שיטות הקידום באינסטגרם עדיפה,

    קידום אורגני באינסטגרם VS קידום ממומן באינסטגרם

    יש 2 שיטות לקדם עמוד עסקי באינסטגרם, השיטה הראשונה נסמכת אך ורק על יצירת תוכן וערך בעל משמעות עבור קהל העוקבים כך שהם ייבחרו להביע ענין, יגלו מעורבות וכך בעצם הפוסטים בעמוד העסקי יגיעו לקהלים הולכים וגדלים בצורה טבעית עם שיח מדויק ופורה בין בית העסק ובין קהל הלקוחות הפוטנציאליים.

    השיטה השניה נסמכת בעיקר על כסף. הרבה כסף. בעזרת תשלום לרשת החברתית, ניתן להבטיח חשיפה מוגברת וכך גם פוסטים בינוניים עם מעורבות דלה יגיעו לקהלי יעד נרחבים וגם כאשר הם בפועל אינם מבקשים להיחשף אל בית העסק. השיטה הראשונה דורשת סבלנות והשיטה השניה דורשת בעיקר הכנסה ש היד לכיס ותשלום ביד רחבה.

    אז מה עדיף לעסק שלכם?

    תמיד. אבל תמיד. קידום אורגני באינסטגרם עדיף על קידום ממומן באינסטגרם. (לצורך העניין, אנו נתייחס לקידם על ידי מובילי דעת קהל הקידום אורגני כל עוד יש חיבור ברור בין מוביל דעת הקהל לבין עוקביו והעסק שלכם) זאת משום שכל כוחו של רשת חברתית הנה בתקשורת הישירה בין בית העסק ובין לקוחותיו. לכן ככל שהשיח מדויק יותר ומותאם נכון יותר לקהל העוקבים, כך ההשפעה האמיתית של הפעילות המקוונת תבוא לידי ביטוי עצמתי יותר.

    ובכל זאת, אם רוצים לקדם תהליכים מהר יותר, ניתן להשקיע סכומים קטנים על קידום ממומן באינסטגרם כדי להבטיח חשיפה אופטימלית בידי קהל העוקבים האורגניים של העמוד העסקי. כך, גם כאשר הפיד של הלקוחות מוצף בפוסטים חדשים, הם עדיין ייחשפו בוודאות גם לתוכן שלכם והקשר שלהם לבית העסק ולמותג יילך ומתחזק עם זמן.

    האם אינסטגרם עובד גם בתקציבים גדולים?

    כן. ככל שיש לכם תקציב גדול יותר, כך ניתן לבנות אסטרטגיה חכמה הנסמכת על יותר מקורות מידע והתוצאות הולכות ומשתפרות. אך זה לא אומר שכך הדבר לעשות בכל מקרה ומקרה. בלא מעט מקרים, השקעה כספית לא מבטיחה כל שינוי בביצועים ולכן יש להיוועץ עם גורמי מקצוע לפני שמתכננים את הקמפיין שלכם באינסטגרם.

    לסיכום,

    בחיים כמו בחיים, נדירים המקרים בהם קיצורי דרך עובדים כמו שצריך. נכון, תמיד יהיו בודדים שיזכו בפיס ואו ייקחו סיכונים אדירים וישרדו כדי לספר על כך. אך, במרבית המקרים, קיצורי דרך עובדים הרבה פחות טוב מעבודה סיזיפית ונכונה מתוך מחשבה תחילה. מומלץ להשקיע בראש ובראשונה בקידום אורגני המבוסס על יצירת ערך גבוהה ככל האפשר ללקוחות הפוטנציאליים ובקידום ממומן רק ככלי משלים אך לא מלכתחילה. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן