fbpx

כאשר שואפים לקדם עסק, הכל מחושב בכסף. כמה השקענו על פרסום? כמה הרווחנו מהפרסום? לעומת זאת, כאשר שואפים לקדם עמותה, אנו מנסים להשיג יעדים אחרים לגמרי ולכן כל ההסתכלות שלנו צריכה להיות שונה לגמרי. במאמר זה אנו סוקרים את האופן בה אנו מקדמים עמותות באינטרנט ואיך מענק גוגל גרנטס בה לידי ביטוי בכך.

קידום אתרים לעמותות

מעטים הם העמותות שאינם מחזיקים באתר אינטרנט. ולכן, ככל שיש יותר עמותות, כך המלחמה על התרומות הופכת למורכבת יותר. ישנם עמותות הזוכות למימון ממשרדי ממשלה, ישנם עמותות הפונות לנדבנים בארצות הברית ובאירופה וישנם עמותות שנסמכות על מספר רב של תורמים קטנים והדרך לכלל לתורמים אלו עוברת דרך נוכחות משמעותית באינטרנט.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    זאת משום והאתר אינטרנט של העמותה הנו הדרך היחידה שלנו לשקף לציבור הרחב את העשייה של העמותה ולזכות לאהדת התורמים. ככל שנצליח להציג את התרומה המשמעותית של העמותה על קהלים שונים, כך יחס התרומות יזנק בהתאמה.

    במילים אחרות, כמו שעסקים מקדמים את האתר שלהם לראש תוצאות החיפוש ומעל המתחרים שלהם, כך גם עמותות חייבות להתחרות על מקומם במגוון חיפושים רלוונטיים ברשת.

    איך מקדמים אתר עמותה ברשת?

    הקידום של אתרי עמותות נחלק לשני שיטות עבודה:

    1. קידום אתר עמותה בצורה אורגנית.
    2. קידום אתר עמותה בצורה ממומנת.

    שני שיטות עבודה אלו הולכות יחד ותומכות זו בזו וכאשר הן עובדות כנדרש, העמותה זוכה לחשיפה ניכרת ולמתנדבים ולתרומות.

    להלן פירוט סוגי הקידום לעמותות:

    קידום אורגני לעמותות:

    קידום אורגני הנו שיטת הקידום הטובה ביותר לטווח הארוך. במסגרת שיטה זו, אנו מייצרים כמויות גדולות של תוכן איכותי שמעניין את הנתמכים, המתנדבים והתורמים של העמותה. תוכן זה עובר התאמות שונות בכדי שיתאים לחיפושים שונים של משתמשים המבצעים חיפוש בעל ערך דומה או זהה לתוכן באתר.

    כך זה פועל:

    1. מבצעים מחקר לאופן בו הגולשים מחפשים נושאים הקשורים לעמותה.
    2. כותבים או עורכים תוכן כך שאותן ביטויים שהציבור מחפש יופיע בתוכן האתר.
    3. מבצעים אופטימיזציה לתוכן, מהירות ונוחות השימוש באתר.
    4. יוצרים שיתופי פעולה וקישורים המפנים לאתר העמותה ממקורות ברשת.
    5. מודדים ביצועים, משפרים וחוזר חלילה עד לתוצאה הרצויה.

    אם תרצו, המשימה העליונה שלנו שכשיחפשו ערכים הקשורים לעמותה ואו המתארים את תרומתה לציבור, אתר העמותה שאנו מקדמים תופיע הישר בראש תוצאות החיפוש ומעל יתר העמותות המתחרות וכך להבטיח שהעמותה שלנו מוכרת לכל הגורמים הרלבנטיים.

    קידום ממומן לעמותות:

    קידום ממומן הנו שיטה הנשענת במידה רבה על הקידום האורגני אך מאפשרת לקצר תהליכים באופן משמעותי. בעזרת קידום ממומן, אנו יכולים להציב מודעה מעל תוצאות החיפוש בנושאים הקשורים לתחומי הפעילות של העמותה והתוצאה לפעולה זו הנה מידית.

    אך, כמובן ששיטה זו עולה לא מעט כסף. ולכן העמותה יכולה לגייס תרומות ייחודיות לשם כך מתורמים פרטיים או להגיש בקשה לקבלת מענק גוגל לעמותות "גוגל גרנטס",

    גוגל גרנטס (Google grants):

    מענק חודשי קבוע בגובה 10,000$ לעמותות הזכאיות לכך. בסך הכל כ-420,000₪ לשנה.

    בעזרת סכום נכבד זה, ניתן להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

    שילוב קידום אורגני וממומן לעמותות

    כאשר אתם שוכרים מנהל אתרים מקצועי שינהל עבורכם את אתר העמותה, אתם בעצם מפקידים את יצירת התוכן, הקידום האורגני והקידום הממומן בידיים של איש מקצוע אחד.

    מנהל האתרים יכול לייצר תוכן בהתאמה לקמפיין רצוי ואו להכין קמפיין עבור תוכן חדש שעלה לאתר. כמו כן, ביכולתו של מנהל אתרים לבצע התאמות שונות למערכת האתר ותכניו בכדי להתאים אותם בצורה הטובה ביותר לחיפושי הגולשים ברשת.

    בעצם, הגוגל גרנטס שהעמותה קיבלה מאפשרת לנו לייצר מספר רב של מודעות ממומנות אשר מופיעות מעל ולצד תוצאות החיפוש האורגניות. אנו רוצים להגיע למצב בו יש לנו מודעות ממומנות אודות העמותה מעל תוצאות אורגניות של העמותה כך שלא ניתן לפספס את פעילות העמותה ולהתרשם ממנה ברמת וודאות גבוהה.

    התוצאה של קידום אתר עמותה באינטרנט

    דמיינו מצב בו כל מי שמחפש אודות עמותות בתחומי הפעילות שלכם ואו בשירותי עמותה מהסוג שלכם נתקל באתר העמותה פעם אחר פעם. אט אט העמותה חודרת לתודעת מקבלי ההחלטות בגופים השונים ושל התורמים ואתם זוכים לתעדוף טבעי בעת קבלת ההחלטות.

    בעזרת קידום אתר עמותה שנעשה כהלכה, ניתן לגרום לעמותה לראות גדולה ומרשימה בהרבה מגודלה האמיתי. כך, ניתן לזכות בתקציבים גבוהים למדי וניתן לקחת את העמותה לגבהים חדשים בבטחה ולתרום רבות בחזרה לקהילה.

    לסיכום,

    לא רק עסקים צריכים קידום אתרים. גם עמותות יכולות להפיק תועלת רבה מקידום האתר באינטרנט. מאחר וכעמותה יש לכם תמיכה משמעותית מגוגל, מדובר בהחלטה בלבד שעומדת ביניכם ובין הצלחה גדולה יותר ומהשגת יכולות מוגברות לתרום חזרה לציבור.

    רוצים שנשיג עבורכם את מענק גוגל לעמותות? מעוניינים שננהל עבורכם את האתר לצד הקידום שלו ברשת? השאירו פרטים ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן