fbpx

מדברים בשנים האחרונות לא מעט על כך שקידום אתרים אורגני מת. כאשר מדובר בישראל זה לא בדיוק נכון אך בחו"ל זה לגמרי מדויק. כמעט בלתי אפשרי לקדם אתר אינטרנט אורגנית בגוגל.קום או במרבית יתר המדינות בעולם וזה רק עניין של זמן עד שעובדה זו תהיה נכונה גם בישראל. השאלה היא, מהו האלטרנטיבה החדשה?!

קידום אתרים בגסיסה

בעבר הלא רחוק, מקדם אתרים מקצועי היה מצליח להזניק אתרי אינטרנט הישר לראש תוצאות החיפוש. כיום, גם מקדמי האתרים הטובים ביותר מודים שזה כלל לא פשוט להשיג יעדים משמעותיים במנועי החיפוש גם בעזרת שלל מניפולציות שהוכחו בעבר כעובדות. אבל, למרות האמור, קידום אורגני לאתרים עדיין כאן איתנו בעשור השני של המאה העשרים ואחת.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כיום, במידה ורוצים להשיג תוצאות מקידום אורגני בגוגל ישראל, בהחלט ניתן להגיע ליעדים שהוגדרו אך לשם כך יש להקדיש מספר שעות מידי יום על כל לקוח ולקוח כדי שזה אכן יתרחש. כלומר, קידום אורגני לאתר שבאמת יעבוד מחייב תקציבים גדולים יותר ובטווח עלויות העולה על 5,000 ש"ח לחודש וזהו סכום שנמצא הרחק מהישג ידם של מרבית העסקים הקטנים והבינוניים..

    אם נסתכל מספר שנים קדימה ונראה את הנולד (ואו שרק נסתכל מה קורה ביתר העולם שבדרך כלל מקדים אותנו במספר שנים..) נראה שאין תוחלת אמיתית לקידום אתרים אורגני בעתיד הלא רחוק מאחר ומנועי החיפוש כבר הטמיעו בינה מלאכותית אשר באמצעותה ביכולת המנוע חיפוש לנתח התנהגויות ושביעות רצון על פני אינדיקציות ככמות תוכן ואו מספר קישורים נכנסים (בניית קישורים) לאתר זה או אחר..

    האם ניהול אתרים מהווה תחליף ראוי?

    כאשר בוחנים את עיקרי דברי גוגל אודות הקריטריונים אשר צפויים להשפיע בעתיד על מנועי החיפוש, ניכר שהכל יורד לשורה התחתונה של ערך ללקוח. כלומר, כל גולש וגולש מצפה לקבל מכם תמורה מידית וישירה לכבוד ביקורו באתר!

    על מנהלי אתרים לקיים כל הבטחה שהם מעניקים בתוצאות החיפוש ולעשות זאת בעזרת מגוון כלים שהופכים את החוויה באתר לנעימה ומעניינים עבור הגולשים. לא עוד תוכן יבשושי שעונה על תוצאות מחקר מילות מפתח, אלא תוכן אינפורמטיבי מבוסס תמונות, אינפוגרפיקות, וידאו ואפילו אודיו – כל דבר שיעניק למשתמש את החוויה לה ציפה ומעבר לכך..

    כדי להעניק ערך כה גבוהה, על בעלי עסקים, מנהלי ארגונים וכל בעל אתר אחר להפעיל את האתר אינטרנט באופן שוטף ולהציג בו כל פעולה וכל עשיה שהם מבצעים מחוצה לה. כך לדוגמה, מדריך טיולים יידרש לשתף את תכניות הטיול שלו לכל יום, להציג תמונות מהשטח ולבסוף גם המלצות של המטיילים בקבוצה. בעל מסעדה יידרש להציג את התפריט היומי, לצלם את ההכנות לפתיחת המסעדה וכמובן תמונות של המבקרים חוות דעתם וכן הלאה..

    מאחר ומנהלי עסקים לא אמורים לדעת איך לעשות כל זאת לבד, חשוב שיצטיידו במנהל אתרים צמוד אשר אליו יוכלו לשלוח בזמן אמת תמונות ומידע בעזרת המייל/וואטסאפ/טלגרם ואו כל אמצעי תקשורת אחר כך שהאתר מעודכן בזמן אמת ומצטברים בו כמות רבה של תוכן איכותי שבאמת מעניין את הגולשים ומכך שקידום אורגני הנו ערך נלווה לשירותי ניהול אתרים ובעצם, ניהול אתרים הנו הקידום האורגני של המחר!

    לסיכום,

    קידום אורגני לאתרים עדיין עובד נכון לשנת 2020-21. אך, ההשפעה של הקידום האורגני הולכת וקטנה עם כל עדכון של מנועי החיפוש ואילו תדירות למדי בתקופה האחרונה. זה הזמן להצטייד בשירותי ניהול אתרים ולפתח קשר עם מנהל אתרים מקצועי שידע לעמוד לרשותכם הרבה לפני יתר המתחרים ובכל להעניק לכם ערך תחרותי. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן