fbpx

לא קל לקדם אתרי חנות ברשת. הרי, במקרים רבים בעלי החנויות מוכרים מוצרים שיש לעוד מספר רב של אתרים נוספים ולכן אין סיבה שגולשים יתעדפו את האתר שמקודם על פני המתחרים. במילים אחרות, קידום אתרי חנות קשה הרבה יותר מאשר קידום אתרי תדמית אשר מביאים משהו ייחודי למשחק (איש המקצוע, שיטת העבודה, מכלול השירותים ועוד..) אז האם ניתן לקדם אתרי חנות ואם כן, איך עושים זאת?

קידום אתרי חנות – האפשרי?

כן. ניתן לקדם אתרי מכירות גם כאשר יש עשרות מתחרים שמציעים את אותם המוצרים ממש. בדיוק כפי שיש מקום לעשרות חנויות בכל עיר ועיר בישראל, כך יש מקום למספר רב של חנויות און ליין (המשרתות את כל המדינה בפועל..). אבל, כדי להצליח לקדם אתרי חנויות לא מספיק לבצע פעולות תפעוליות שוטפות, יש צורך בהרבה יותר מזה ועל כך בדיוק נרחיב במאמר זה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    איך מקדמים אורגנית חנות אינטרנטית?

    קידום חנויות אינטרנטיות הנו תהליך ארוך במיוחד. כל פעולה ופעולה משולבת תהליכי קידום אורגני ללא כל קשר לערך הבודד אלא ליחס המצרפי שכלל הפעולות הללו יוצרות יחדיו. כדי לעשות זאת נכון, לא מעט בעלי חנויות שוכרים שירותי ניהול אתרים אשר מאפשרים להם להתמקד בתפעול העסק מבלי להיכנס לרזי כל מוצר ומוצר שעולים לחנות הוירטואלית.

    להלן חלק מתהליכי הקידום האורגני שבהם נעשה שימוש בהעלאת מוצרים לחנות הוירטואלית:

    החלק הראשון בקידום אתרי חנות:

    אין כל טעם להעלות מוצרים לחנות האינטרנטית במידה והכל נראה מבולגן בעיני הגולשים. בדיוק כפי שלא הייתם נכנסים לחנות מבולגנת ולא מזמינה, כך הגולשים שלכם אינם מעוניינים להיכנס לחנות בה הם לא מוצאים את מה שהם מחפשים בקלות ובמהירות. לכן אנו נשקיע בסידור החנות ובשיפור היכולת של הגולשים להתמצא בו.

    • מיקוד החנות ואו הקטגוריות למוצרים מסוימים בלבד.
    • בניית היררכיה בתוך כל קטגוריה וקטגוריה לניווט קל ויעיל.
    • הטמעת פירורי לחם וכלי ניווט בין עמודי המוצרים השונים.

    החלק השני בקידום אתרי חנות:

    לא פשוט להעלות מוצרים לפי סדר פעולות קבוע ומהוסב מחקר מילות מפתח. לשם הדגמה, העלאת מוצר בתקינות ובהתאמה לקידום אורגני אורכת פי 3 זמן מאשר העלאה של חנות ללא מיקוד בקידום אורגני. מאחר וכך, כדאי לבקש עזרה מגורם חיצוני שיודע להעניק שירותים אלו ולבצע עבורכם את העבודה כנדרש.

    • הכנת כל מוצר להעלאה על ידי כיווץ ואופטימיזציה לתמונות.
    • העלאת כל מוצר עם כותרת, תיאור, שיוך קטגוריאלי ותגיות מבוססי מחקר מילות מפתח.
    • הטמעת ערכי קידום אורגני כדוגמת כותרת ותיאור חלופיים עבור מנועי החיפוש.

    החלק השלישי בקידום אתרי חנות:

    האתר שלכם מושלם. כעת זה הזמן להתחיל לדבר עם מנועי החיפוש ולידע אותם על קיומם ועל כך שהאתר שלכם עונה על חיפושים של הגולשים בצורה טובה משל המתחרים. עבודה נכונה יד ביד עם מנועי החיפוש (ולא עליהם..) מבטיחה טיפוס יציב ועקבי לראש תוצאות החיפוש אך יש צורך בלא מעט סבלנות בדרך.

    • הקמת חשבון בגוגל מיי ביזנס ושיוך החנויות/סניפים למיקומים במפה.
    • הוספת מפת אתר ואחזור תדיר של החנות לשם ביצוע אופטימיזציה למהירות ותקינות האתר.
    • בניית קישורים נכנסים מזירות שונות ברשת לשם בניית כח בעיני מנועי החיפוש.
    לסיכום,

    ניתן לקדם חנויות אינטרנטיות בעזרת עבודה קשה וסזיפית לאורך זמן. במידה ואתם מוכרים מוצרים שכולם מוכרים, מומלץ לבדוק אילו פרטים חסרים למתחרים ואשר ביכולתכם לספק כדי שהם יקבלו מענה טוב יותר דווקא אצלכם. כמובן שלא ניתן להסתפק בקידום אורגני בלבד כאשר מדובר באתרי מכירות, יש צורך גם בקידום ממומן, שיתופי פעולה ורכש מדיה כל הזמן כדי להביא לגידול מתמיד במכירות. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן