fbpx

האם באמת אי אפשר לקדם אתרי קונימבו בצורה אורגנית בגוגל? התשובה על שאלה זו קצרה וחותכת ואנו כאן כדי להציג לכם אותה.

קידום אתרים הנו נושא טעון ומורכב למדי. לכל מקדם אתרים יש שיטות משלו להערים על מנועי החיפוש וגוגל בראשם. וכולם מבטיחים שהם, הם יודעים איך לקדם אתרים טוב מאחרים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    לאחרונה נתקלנו בדיונים במספר קבוצות בפייסבוק בנוגע למערכת ניהול התוכן של חברת קונימבו ובדגש על היכולת לקדם את האתר בצורה אורגנית ברשת.

    רבים מהמשתתפים בדיונים אלו סבורים שלא ניתן לקדם אורגנית את אתרי קונימבו בצורה יעילה בגלל מבנה המערכת ואו הקוד של העמוד. אבל, אלו נתונים רחוקים מאוד מהמציאות ולכן אנו נציג בפניכם את הצד האחר של קונימבו.

    קידום אתרי קונימבו – האפשרי?

    נפתח בהקדמה קצרה:

    אנו חברת ניהול אתרים אשר מתמחה בניהול תוכן לאתרים. בין לקוחותינו מספר לקוחות על פלטפורמת קונימבו ומסיבה זו אנו נחשפים לנתוני אמת של אתרי קונימבו אשר מוכרים במאות אלפי שקלים בחודש ועושים זאת בקלות רבה למדי.

    לאחר שהצגנו את עצמנו וסיפרנו לכם על אתרי קונימבו שמקודמים אורגנית בצורה מוצלחת ומוכרים בהיקפים נרחבים, נוכל להציג לכם את חוות דעתנו אודות מערכת זו.

    לעצם העניין,

    כן. ניתן לקדם אתרי קונימבו בצורה אורגנית בגוגל! כן. ניתן להשיג תוצאות מעולות עם מערכת קוד סגור! כל טענה אחרת נובעת משמועות ואו מפחד ממערכת אשר אינה פתוחה לכלל מפתחי האתרים.

    כעת, בואו נתייחס לפרקטיקה,

    איך מקדמים אתר קונימבו בגוגל?

    חברת קונימבו פיתחו סדרה של כלים שונים עם השנים שעוזרים למנהלי אתרים לבצע פעולות מתקדמות מתוך המערכת. בין יכולות המערכת, יש כלים שנוגעים בקידום אורגני:

    • כלי כיווץ ואופטימיזציה לתמונות.
    • כלי קידום אורגני (כותרת, תיאור, קישור).

    אלו כלים יעילים למדי בהם נעשה שימוש גם במערכות אחרות כדוגמת ווקומרס או מג'נטו שהנם בקוד פתוח.

    אבל, האמת היא שכלים אלו אינם משני משחק ונחשבים כסטנדרטיים למדי. כלים אלו לא ישפיעו דרמטית על הביצועים של האתר בגוגל.

    מה כן משפיע על קידום אורגני בקונימבו?

    אם תרצו לקדם אתר מכירות מבוסס קונימבו, יהיה עליכם לעבוד בצורה דומה לכל מערכת ניהול תוכן אחרת – יהיה עליכם לעבוד קשה מאוד על יצירת מוצרים איכותיים, רלוונטיים לגולשים ובמחירים אטרקטיביים.

    מנועי החיפוש לא נשארו מערכות טיפשות כפי שרבים ממקדמי האתרים חושבים. כל מה שהם יודעים, גם האלגוריתם של מנועי החיפוש יודעים. כלומר, האלגוריתם של גוגל מחפש את המענה הטוב ביותר לחיפושים של הגולשים כאשר במוצרים המענה הטוב ביותר הנו התמונה והמחיר של המוצר (הסיבה שזאפ כמעט תמיד מקום ראשון..)

    אז במה כדאי להשקיע בקידום אתר קונימבו?

    אם רוצים לקדם אתר קונימבו בגוגל, חשוב מאוד לוותר על כל הטכניקות הישנות של קידום אורגני. במקום זאת, כדאי להשקיע בהעלאת מוצרים רבים ובמחירים טובים.

    הוספת מוצר לאתר קונימבו אינה נגמרת בתמונה, תיאור קצר ומחיר. יש צורך במילוי שדות הקידום האורגני על בסיס מחקר מילות מפתח לכל מוצר ומוצר ולהוסיף את הערכים הנבחרים גם לגוף הטקסט של המוצרים עצמם.

    מעבר להעלאה של המוצרים, יש לוודא שהאתר נוח לשימוש הן בהיררכיה והן בבהירות התוכן כך שהגולשים יקבלו מענה על חיפושם בשלב ראשון ומחיר אטרקטיבי בשלב שני.

    לבסוף, אפשר לתבל את העבודה הקשה עם בניית קישורים חיצוניים מאתרי תוכן איכותיים (רכש מדיה/יח'"צ) לשם קבלת דחיפה קדימה אך חשוב לא לרכוש קישורים מאתרי ספאם ואו מחוות קישורים וזאת כדי להימנע מפגיעה חמורה באתר.

    אבל מה עם כל מורכבויות הקוד?

    ישנם טענות על כך שהפירורי לחם לא מזוהים, שיש שימוש רב מידי בכותרות H1, קוד לא קריא ברמת מעקב מתקדם באנליטיקס, טענות אלו נכונות בחלקן.

    אך גוגל מנסה להציג לגולשים את המענה הטוב ביותר ולא את הקוד הטוב ביותר. לכן, כדאי להגדיל ראש ולהבין שאלו פרמטרים שאכן יכולים להשפיע אך באופן מצרפי מהווים השפעה שולית לחלוטין על מאמצי הקידום האורגני.

    גוגל לא תתעדף אתר עם קוד טוב יותר רק בגלל סיבה זו. היא תתעדף אתר עם קוד טוב יותר במקרים של שיוויון מלא בין תוצאות אך מדובר באירועים נדירים למדי. אחרי הכל, אנו בעידן של בינה מלאכותית אשר יודעת לזהות התנהגויות, טרנדים, שביעות רצון ועוד שלל פרמטרים עליהם מקדמי אתרים כלל לא יכולים להשפיע.

    לכן, תעדיפו עבודה קשה וטובה על פני כל טענה אחרת ליכולת או אי יכולת לקדם אתר קונימבו בגוגל. מאחר ועבודה קשה דורשת זמן ומקצועיות, אנו מעניקים שירותי ניהול אתרים אשר עושים זאת עבורכם ואתם מוזמנים לפנות אלינו ולשאול אותנו איך אנו יכולים לעזור גם לכם! בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן