fbpx

כאשר מדברים על אתרי וויקס, מיד עולה ויכוח בין אנשי מקצוע. חלק סוברים שמדובר באתרים נחותים ואחרים רואים בהם כאתרים שווים ליתר המערכות ברשת. ויכוחים אלו עולים מדרגה כאשר נושא השיחה הנו קידום אורגני ובמאמר זה אנו רוצים להבהיר נקודה אחת פשוטה – קידום אתרי WIX אפשרי בהחלט!

קידום אתרי WIX

חברת וויקס הישראלית החלה את דרכה לפני למעלה מ-13 שנה ומערכת אתרי האינטרנט שלה שירת בתחילת דרכה בעיקר עסקים זעירים כדוגמת "ציפי ציפורניים" ו"חווה גבות"..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    עסקים אלו נדרשו לפלטפורמה פשוטה, קלה ויעילה ככרטיס ביקור ותו לא. לכן, החברה בחרה לצמצם ככל האפשר את יכולותיו של המשתמש כדי להקל עליו את הניהול השוטף. מסיבה זו, באמת היה כמעט בלתי אפשרי לקדם אתרי וויקס. אבל, מאז החברה צמחה והחלה לשרת את כל סוגי הלקוחות (תדמית, מכירות, מידע, שירות) ופיתחה מגוון רחב של כלים נוספים שמעמידים אותה בקו אחד עם יתר המערכות בקוד סגור ופתוח בשוק. כיום, ערכה של החברה נושק ל-5 מיליארד דולר וזהו אינדיקציה טובה ליכולותיה ולהצלחתה.

    לאחר הקדמה זו, ניתן להבין למה הדיון באשר להיתכנות קידום אתרי וויקס החל וכעת אנו יכולים להסביר גם למה כיום בהחלט ניתן לקדם אתרי וויקס בהצלחה יתרה!

    אז איך מקדמים אתרי וויקס?

    זה כבר תלוי בשיטת העבודה של מקדם האתרים כמובן, אך יש פרמטרים שכל מקדם אתרים מקצועי בודק טרם תחילת עבודתו:

    1. מהירות טעינת האתר – וויקס מהירים מאוד.
    2. יכולת עריכת כותרות ותיאורים – וויקס מאפשרים זאת.
    3. קוד ברור ותקני – וויקס מאפשרים זאת.
    4. הטמעת קודים מותאמים – וויקס מאפשרים זאת.
    5. עריכת תוכן – וויקס מאפשרים זאת
    6. בניית קישורים – אינו תלוי במערכת אתר.

    זה נכון שבעבר לא התאפשר מגע בקוד ואו שליטה בנראות תוצאות העמודים בחיפוש. אך, וויקס זיהו בעיה זאת וטיפלו בכך לפני שנים רבות. כיום הכל אפשרי ובקלות.

    וזה מביא אותנו לשאלה הבאה,

    למה אין אתרי וויקס בראש תוצאות החיפוש בגוגל?

    יש לאתרי וויקס מגבלה אחת. פסיכולוגית. בשלב כלשהו רוב בעלי אתרי הוויקס מתחילים לחשוש מכך שהם תלויים במערכת שאינה בשליטתם ועוברים למערכת בקוד פתוח. זה לא שאתרי וויקס אינם מטפסים יפה בתוצאות החיפוש (לגוגל לא אכפת מה מערכת האתר אלא לערך שאתם מייצרים עבור הגולשים ביחס למתחרים), אך בהחלט בעלי יכולת כלכלית נוטים להחליף את אתר הוויקס באתר בבעלותם והם גם בעלי ההון לקדם אורגנית את האתר בהצלחה.

    לוויקס יש בעיית תדמית. בעיה זו קיימת בעיקר בראשם של מקדמי האתרים ולא בראשם של הלקוחות. לכן, אם יש לכם אתר תדמית או מכירות המבוסס על וויקס (או שופיפיי לצורך העניין), בהחלט ניתן לקדם את האתר שלכם ואין חובה לעבור למערכת אחרת בכדי להפיק תוצאות.

    לסיכום,

    אפשר בהחלט לקדם אורגנית אתר וויקס. אבל כדי לעשות זאת, מקדם האתרים חייב לעשות את עבודתו כנדרש ולא להסתמך בכל מיני כלים אוטומטיים שמאפשרים מערכות אחרות. מומלץ לבדוק עם מקדם האתרים שיש לו אמונה ביכולתו להפיק תוצאות לא על בסיס המערכת של האתר אלא על בסיס מידת התחרותיות בענף בו אתם פועלים. המערכת הנה חלק חשוב במערך הקידום האורגני אך אינו חזות הכל. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן