fbpx

לא מעט עסקים וארגונים משלמים מידי חודש כמה אלפי שקלים לחברת קידום אתרים ואו משלמים למקדם אתרים עצמאי שיקדם את האתר שלהם אורגנית במנועי החיפוש. ההיגיון ברור, עליה בתוצאות החיפוש במושגים פופולריים הקשורים לתחום העיסוק של הארגון תייצר יותר תנועה לאתר ותנועה זו תפנה/תרכוש את השירותים שהם מציעים.

אבל, כגודל הציפייה. כך גודל האכזבה כאשר בלא מעט מקרים גם לאחר מספר שנים פשוט אין תוצאות מניחות את הדעת ואשר יצדיקו את ההון הרב שהושקע על כך. ישנם סיבות רבות לכישלון הקידום האורגני של האתר וחלקן אף לא באשמת המקדם אתרים אך עדיין יש לחפש אלטרנטיבה לקידום האורגני המסורתי כדי לגרום לאתר לעבוד ועל כך אנו נרחיב במאמר זה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    המורכבות בקידום אורגני לאתרים

    כל מקצוע הקידום האורגני לאתרים הנו מבוסס על אמון מצד הלקוח ומקצועיות מצד נותן השירות. ככזה, יש לא מעט אנשי מקצוע שמנצלים זאת ולא באמת עושים עבודתם נאמנה ולכן גם לא רואים תוצאות (הלקוח לא באמת יודע האם מקדם האתרים קיים את התחייבויותיו..). אך, יש לא מעט מקדמי אתרים מקצועיים ורציניים שעוסקים בתחום במשך שנים רבות שאכן פועלים כמו שצריך ועושים כל מאמץ להצלחת הלקוח.

    בהתייחסות למקדמי האתרים הרציניים והישרים, גם הם לא יודעים אילו עדכונים צפויים להוציא מנועי החיפוש באלגוריתם שלהם ואו אילו מהלכים יעשו המתחרים של הלקוח בשוק הרווי בו הם נדרשים לבצע את עבודתם. כלומר, לא פשוט להעניק שירותי קידום אתרים בימים אלו ובכלל וגם כאשר עושים את מלוא המאמצים – אף אחד לא מתחייב שנראה הצלחה וודאית בסוף התהליך..

    וכעת הגענו לנקודה בה נעסוק במאמר זה, באחוז ניכר מהמקרים פשוט לא רואים תוצאות! ייתכנו עליות זמניות במיקומים של החברה בתוצאות החיפוש אך אלו תנודות זמניות ואו קבועות שאינם בהכרח קשורות למקדם האתרים אלא למגוון פרמטרים נוספים. גם כאשר עלינו במספר מקומות בתוצאות החיפוש, לעתים קרובות זה לא מספיק משמעותי כדי להצדיק את התשלום החודשי עבור המקדם אתרים ועל העסק לבחון את המשך ההשקעה באפיק זה על פני אפיקים אחרים.

    אלטרנטיבה לקידום אורגני לאתרים

    כאשר מרגישים שקידום אתרים מסורתי פשוט לא עובד עוד, ניתן לבטל את האפיק הזה לגמרי ואו לפנות לאפיק שירותי מקביל שאולי יעבוד עבורכם. אפיק זה הנו של "שירותי ניהול אתרים". במסגרת שירות זה, חברות ניהול אתרים כדוגמתנו מנהלים עבור הלקוח את האתר אינטרנט על כל מרכיביו (אחסון, תחזוקה, ניהול תוכן, קידום אורגני וממומן..)

    השירות הנ"ל כולל מספר יתרונות משמעותיים:

    • מרגישים האם נותן השירות עובד או לא!
    • האתר עומד בכל דרישות גוגל למנהלי אתרים!
    • העלויות אינם גבוהות יותר מקידום אתרים!

    מנהלי אתרים ידאגו להפעיל את האתר שלכם ולבצע בו שינויים כל הזמן ובכך להפוך את האתר מאתר מת לאתר חי. גוגל ויתר מנועי החיפוש רואים זאת כאינדיקציה לאמינות ורלוונטיות התוכן עבור הגולשים וממילא מתעדפים אתרים פעילים על פני אתרים שאינם פעילים.

    בשונה מקידום אורגני בו רוב הפעילות נעשית מאחורי הקלעים בבניית קישורים, כתיבת כותרות ותיאורים ייחודיים עבור מנועי החיפוש ודברים מן הסוג הנ"ל שאינם מורגשים ואו מעניינים את הגולשים עצמם (קהל היעד של האתר), הרי שבניהול אתרים, הפוקוס עובר דווקא לחוויית השימוש של המשתמשים והערך שהם מקבלים מביקורם באתר. מאחר וגוגל הבהירו פעם אחר פעם שמי שיקפיד על חשיבה על הגולשים יזכה בעדיפות על פני היתר, הרי שזוהי שיטת קידום לא פחות מטובה מכל יתר שיטות הקידום והסיכויי שנקבל פניות דרך האתר גדל בהתאמה.

    אז יש לנו שירות שעולה בערך אותו דבר, שאינו מסכן את האתר ומעניק ערך גבוהה לגולשים ולבסוף גם מאפשר ללקוח בעצמו להבין מה מנהל האתר עושה ואיך זה צפוי לעזור לו בקידום של האתר גם במנועי החיפוש. כל זאת לצד פעולות לגיטימיות ומוכרות מעולם הקידום האורגני שמובנים בתוך שירותי ניהול האתרים בחברות המובילות בשוק.

    לסיכום,

    ניסיתם כמה מקדמי אתרים? ניסיתם חברות קידום אתרים? לא ראיתם תוצאות. פנו אלינו ואו אל חברת ניהול אתרים אחרת כדי שהם יציעו לכם את השירות הנדרש לכם. וודאו שאין התחייבות וצאו לדרך בניסיון של חודש או חודשיים, תראו כי טוב – תמשיכו. תראו שלא טוב, – תעצרו.

    כלומר, הסיכון אפסי, הפוטנציאל אדיר וכל שאתם צריכים לעזור זה לנסות ולראות האם שיטת שיווק זו עובדת עבורכם ולאחר מכן להמליץ לכל החברים על השירות שסוף סוף עושה את מה שחיפשתם ושביכולתכם להבין וליהנות מההשקעה הכספית מידי חודש. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן