fbpx

המסחר המקוון נוגס היטב במסחר הפיזי. מידי יום, עוד ועוד חנויות אינטרנטיות חדשות עולות לאוויר. כאשר כולם רוצים למכור וכמה שיותר, יש צורך בקידום אורגני אגרסיבי בכדי לזכות בנתח שוק ולהרוויח כסף טוב באינטרנט. איך עושים זאת? איך מקדמים חנות אינטרנטית באינטרנט? ובכן, במאמר זה אנו ננסה לענות על כך ולהציע אסטרטגיה לדוגמה.

קידום חנויות אינטרנט

קידום אורגני של חנות אינטרנטית הנו דוגמא מעולה למשפט המוכר "סוף מעשה במחשבה תחילה", ישנם לא מעט בעלי חנויות אינטרנט שרצו קדימה וניסו להציג באתר האינטרנט שלהם מספר רב של מוצרים ובסוף לא מכרו דבר. לעומתם, ישנם בעלי חנויות אשר תכננו היטב את צעדיהם, בנו את החנות שלהם כנדרש נעזרו בסבלנות וכיום מוכרים יפה און ליין ובצורה אורגנית לחלוטין.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כלומר, אנו יכולים להסתכל על מספר חנויות אינטרנטיות בעלות מערכת ניהול זהות ויכולות דומות. חלק מהחנויות הללו ימכרו ואחרים פשוט לא. ההבדל בין החנויות הנו במה שסמוי מן העין וזהו כמובן ערכי הקידום האורגני שהוטמעו בחנויות שמוכרות.

    אז מה ההבדל? איך חנות אחת מקודמת אורגנית וחנות אחרת לא? ובכן, המשיכו לקרוא,

    איך מקדמים חנות אינטרנטית בצורה אורגנית?

    כאשר רוצים לקדם חנות אינטרנטית ולהביא למכירות שמבוססות על קהלי מחפשים בגוגל, יש לבצע מגוון פעולות אשר ייעודן לשמור עלינו בתלם הנכון, להלן חלק מהפעולות שיבוצעו במסגרת קידום חנות אינטרנטית:

    • זיהוי נישה ייעודית לפעילות – בחירת מוצרים עיקריים לחנות און ליין.
    • יצירת היררכיה תומכת בנישה – הקמת קטגוריות ותגיות הקושרות בין המוצרים לנישה.
    • ביצוע מחקר מילות מפתח – איתור וזיהוי הביטויים שמחפשים קהלי היעד של הנישה.
    • העלאת מוצרים לחנות – העלאת מוצרים עם כותרות, תיאורים ותגיות מתאימות לתוצאות המחקר.
    • אופטימיזציה לתכנים ובלוג – הוספת תכנים תומכים למוצרים ולבלוג האתר.

    וכעת מעט בהרחבה:

    זיהוי נישה לפעילות:

    באינטרנט, אנו מתחרים מכולם ומכל העולם, לכן טיפשי לחשוב שניתן לנצח את כולם עם אתר כלבו שמוכר הכל מהכל. למה הדבר דומה? לאדם הצולל לבריכה עם ידיים פתוחות לרווחה, רחוק הוא לא יגיע. במקום זאת, אנו נעדיף לבחור נישה בה יש לנו סיכוי לנצח ולכבוש נתח שוק משמעותי גם מבלי להשקיע סכומי עתק.

    יצירת היררכיה התומכת בנישה:

    נסו לדמיין שאתם נכנסים לחנות וכל המדפים לא מסודרים בצורה הגיונית. דמיינו שאתם מחפשים מוצר מסוים אך הוא אינו נמצא בכל מקום שבו אתם מחפשים? ובכן, אתם פשוט תצאו מבלי לבצע רכישה. כך, באינטרנט, עלינו לסדר את המדפים שלנו לפי סדר מקובל בנישה בה אתם פועלים כך שהלקוחות הממוצעים יגיעו למוצר המבוקש באתר שלכם בשניות בודדות ויבצעו רכישה.

    מחקר מילות מפתח לנישה:

    אז יש לכם חנות, סידרתם בה את המדפים, הכל מוכן להגעתם של הגולשים. זה הזמן לבצע מחקר מילות מפתח אשר מטרתו לזהות איך הגולשים הרלוונטיים לנישה שלכם מחפשים את המוצרים השונים שמוצעים בחנות. ככל שנצליח לעשות שימוש בביטויים רבים ומדויקים יותר שבהם עושים שימוש לקוחותינו, כך סביר להניח שנמכור הרבה יותר מוצרים לאורך זמן.

    העלאת המוצרים למכירה בחנות:

    רוב הגולשים יגיעו הישר לעמוד המוצר שהם מחפשים בגוגל. כלומר, עלינו להשקיע 90% מהמאמצים שלנו בעמודים אלו. עמוד מוצר שתוכנן נכון ונעשה בו שימוש מידתי ומדויק בתוכן רלוונטי, יזנק בתוצאות החיפוש. כך לדוגמה, נרצה לתאר את המוצר במדויק ולעשות שימוש בתמונות המאפשרות הבנה מלאה של המוצר ותכונותיו ולגרום לכך שגולש שנעזר בעיניו בלבד יוכל לקבל החלטות מושכלות ולבצע רכישה און ליין.

    אופטימיזציה לתכנים ולבלוג:

    יש גבול למה שניתן לכתוב ואו להציג בעמוד מוצר. אסור לנו להעמיס יותר מידי מידע על המשתמשים. לכן, אנו נבצע אופטימיזציה לתכנים ונערוך אותן מחדש כך שהן יכילו את מלוא המידע במינימום טקסט. במקום טקסטים אלו, אנו ניצור פוסטים בבלוג אשר עונים על שאלות שונות של גולשים בדבר כדאיות המוצרים ואו אודות נושאים שגוררים צורך ברכישת המוצרים וכך אנו נהנים מכל העולמות.

    מה יוצא לנו מזה בפועל?

    במידה ואנו פועלים נכון ומתוך חשיבה על המשתמשים ולא עלינו. אנו נוכל להגיש למשתמשים תוצאות טובות יותר לחיפושים שלהם. במילים אחרות, אנו נעניק תמורה טובה יותר משל המתחרים שלנו. מסיבה זו, מנועי החיפוש יתעדפו את החנות שלנו על פני יתר החנויות ואנו נהנה מתנועה אורגנית קבועה ומכירות גבוהות לאורך שנים רבות.

    לסיכום,

    קידום אורגני לחנות וירטואלית דורש עריכה מלאה של כל תכני האתר! כן, זה המון עבודה אך אין קיצורי דרך. עליכם להשקיע שעות רבות (או לשלם לחברת ניהול אתרים שתעשה זאת עבורכם..). אך, במידה ותשקיעו את הזמן הנדרש, תוכלו ליהנות מיציבות גבוהה ומכירות נאות לאורך שנים רבות גם בלי הוצאה גבוהה מידי על שיווק.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן