fbpx

קידום חנות וירטואלית אינו עניין של מה בכך, לא מעט חנויות וירטואליות פעילות מזה שנים ואף מוכרות מוצרים אך לא מצליחים להגיע לרווחיות משמעותית שתצדיק את המשך פעילותן. במאמר זה, אנו נתייחס לשני מרכיבים עיקריים:

  1. איך מקדמים חנות וירטואלית במנועי החיפוש?
  2. איך הופכים חנות וירטואלית לרווחית וכדאית?

מטרת המאמר להציג בפניכם את הדרך המהירה והבטוחה ביותר להשיג תוצאות מפעילות מקוונת.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    קידום חנות וירטואלית להצלחה!

    הידעתם שרוב בעלי החנויות האינטרנטיות כלל אינם מרוויחים לאחר ניקוי עלויות תפעול, ניהול, שיווק ושילוח?! חלק מהעסקים הללו מודעים לכך ואחרות פשוט לא. הסיבה לפער הנ"ל נובע מכך שעלויות ניהול אתרי מכירות זהות לניהול חנויות פיזיות אך רק 20% מהציבור אכן רוכשים אונליין..

    העובדה שרק 20% מהציבור רוכש אונליין כיום הנה הסיבה שעסקים מתפעלים אתרי מכירות למרות אי הרווחיות וזאת מתוך ראיית הנולד וההבנה שבעתיד השקעה זו תשלם במיוחד כאשר מספר הרכישות ברשת יילך ויגדל ועם הרכישות גם הכדאיות והרווחיות של האתר מכירות בה הם צברו וותק וקהל רוכשים נאמן.

    אבל מה קורה אם אנחנו רוצים להרוויח כבר היום?!

    בעלי עסקים קטנים ובינוניים לא יכולים להרשות לעצמם הפסדים תפעוליים כתוצאה מאסטרטגיה ארוכת טווח ועליהם להבטיח תוצאות כמעט מיידיות לפעילות שלהם במרחב המקוון. אנו נסביר כעת איך בכל זאת מרוויחים כסף מאתרי מכירות בניהול נכון ואפקטיבי של האתר,

    קידום חנות וירטואלית במנועי החיפוש:

    השלב. הראשון בהפיכת אתר למצליח וכלכלי הנו על ידי קידום האתר במנועי החיפוש בתצורה אורגנית ולא ממומנת. בצורה זו, אנו זוכים לתנועה רבה וללא עלות ואשר ניתן להתסמך עליה לאורך זמן. קידום אורגני דומה במאפייניו לרכוב ראשי במרכז העיר ואו לקניון פופולרי – עם מספיק הולכי רגל (גולשים) נחשפים לחנות שלכם, סביר להניח שחלקם יבצעו רכישות ומכך שאנו נתחיל לגדול ולהתפתח.

    אך בשונה מהעולם הפיזי, באינטרנט אין באמת מגבלה פיזית של מיקום ובעזרת קידום אורגני נכון, ניתן להמשיך לגדול ולגדול לאורך זמן רב ולהשיג הצלחות מדהימות כבר בתוך זמן קצר וללא המתנה להתנהגויות שוק חדשות.

    כדי להצליח לקדם אתר מכירות בצורה אורגנית, יש להבין מי הם קהלי היעד שלנו, מה הם רוצים לרכוש, איך נוח להם לבצע את הרכישה, והכי חשוב מהו המחיר המקסימלי שהם מוכנים לשלם על כך!

    לאחר בירור נושאים אלו, מומלץ לבחור נישה ברורה לאתר ועל כך נרחיב כעת,

    הפיכת חנות וירטואלית לרווחית:

    כדי להפוך חנות אינטרנטית לרווחית יש לבצע בדיקה פנים ארגונית ולבדוק על אילו מוצרים שאנו מציעים נרוויח הכי הרבה כסף ביחס למכירה. כלומר, מה מידת הרווחיות בכל עסקה לאחר ניקוי רכש, אחסנה, טיפול, שילוח ושירות לקוחות.

    בכל עסק יש מוצרים מסוימים שהם "הלחם והחמאה" של העסק. כלומר שהם אחרים למרבית הרווחים של החברה כולה. במוצרים אלו לרוב ניתן לשחק רבות עם המחירים ולבצע התאמות רבות כדי להציע ערך מקסימלי עבור הלקוחות ובמקביל להרוויח היטב.

    אנחנו נבחר במוצרים אלו לצד מוצרים שיכולים לגרור רכישה של מוצרים אלו ואותם נציע באתר האינטרנט. כך, אנו לרוב מתכנסים לנישה מסוימת כדוגמת מיטות ילדים ולא כל רהיטי הילדים וביכולתנו ליהנות פעמיים:

    1. קל יותר לקדם אורגנית אתר המתמחה בנישה מסוימת על פני תחום רחב.
    2. יש לנו יותר כסף להשקיע בפרסום ואו בשיתופי פעולה עם גופים אחרים.

    לאחר עבודה מסודרת, מגלים פתאום שאתר המכירות בהחלט יכול להפוך לרווחי וכלכלי לתפעול כבר עכשיו (והרבה יותר בעתיד!)..

    לסיכום,

    גם אתרי מכירות נדרשים לעתים להבראה. בדיוק כמו בעסקים רגילים, גם באתרי אינטרנט אפשר ורצוי לבדוק מה עובד ולשפר ומה לא עובד ולבטל. רוצים שנעזור לכם בהפיכת האתר לרווחי? פנו אלינו וננסה לבנות מודל עבור העסק שלכם שיבטיח הכנסות נאות מהאינטרנט תוך זמן קצר על אף כל הקשיים והמכשולים שבדרך. בהצלחה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן