fbpx

אתם מחזיקים במפעל ייצור מקומי בישראל אך מרבית המכירות שלכם מופנות למדינות אחרות? אתם מחזיקים בהסכמי רכש עם מספר מדינות אך רוצים להתרחב למדינות נוספות? אחד הדרכים האפקטיביים ביותר לצמיחה במאה ה-21, הנו בעזרת אתר אינטרנט מנוהל המשווק את המפעל ומציגות לראווה לכל העולם. על כך בדיוק נרחיב במאמר זה.

קידום מפעלים יצרניים באינטרנט

לא קל לקיים מפעל יצרני בישראל. היעדר ידיים עובדות, בירוקרטיה מקפחת, תחרות קשה מול מדינות עולם שלישי ועוד שלל קשיים נוספים מכבידים על בעלי המפעלים, אך למרות כל זאת, כאשר יד מכירות, מפעל יכול להיות רווחי למדי. לכן, גם מפעלים צריכים לדאוג לתדמית שלהן ולאופן בו הם משתקפים בעיני גופים ישראליים ובינלאומיים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    העקב אכילס של מפעילים רבים הנו שאין להם אתר אינטרנט ואו יש להם אתר אינטרנט מיושן שפשוט לא מציג את פעילותם בצורה נאותה. אתרי אינטרנט של מפעילים עם מחזורים של מאות מיליונים לעתים נראים פחות משכנעים מאתרי אינטרנט של עסקים קטנים ובינוניים וזהו הכשל הראשון בשורה ארוכה של כשלים שיווקיים און ליין.

    כאשר בכל זאת רוצים ליהנות מצמיחה בשוק הישראלי והבינלאומי, יש צורך במגוון פעולות:

    • שדרוג אתר האינטרנט של המפעל.
    • שכתוב תוכן עמודי האודות/שירותי המפעל.
    • העלאת גלריות המציגות את תהליך הייצור.
    • יצירת קמפיין ממוקד בגוגל ובלינקדאין.
    • מתן חסויות ואו רכש מדיה באתרים.

    נסביר כעת איך פעולות אלו משפיעות על הצמיחה במכירות המפעל,

    שדרוג אתר אינטרנט למפעל:

    אם האתר שלכם לא מותאם למכשירים סלולריים (80% מהתנועה באינטרנט) או שהאתר שלכם אינו נראה ויזואלית מודרני אך סולידי, הרי שאתם רוצים לשדרג את האתר לסטנדרטים העדכניים וזאת כדי להבטיח שלקוחות פוטנציאליים שייכנסו לאתר ישתכנעו בכך שאתם מפעל מודרני ומתקדם שאינו מפחד לנוע קדימה.

    שכתוב תוכן אתר האינטרנט:

    עמוד האודות של המפעל הנו ה"קורות חיים" של המפעל. כמו שאדם פרטי מעדכן מידי שנה את קורות חייו, כך גם עסקים נדרשים לשנות ו"להשוויץ" עם הצלחותיהן. אנו נעדכן את רשימת הלקוחות של המפעל. כמו כן, נרצה לעדכן את רשימת שירותי המפעל ולפרט אודות היכולות המתקדמות ביותר של המפעל תוך דילול שירותים שכבר אינם מוצעים עוד ואו הביקוש להם דל.

    הצגת גלריות מהנעשה במפעל:

    מפעלים יצרניים הנם מרשימים מטבען. עלינו לשקף זאת באתר על ידי הצגת תהליכי ייצור שונים בתמונות ואו בוידאו כך שלקוחות יוכלו להתרשם מיכולות המפעל גם מרחוק. בצורה זו, גם לקוחות פוטנציאליים הנמצאים במדינה אחרת יוכלו להתרשם מהנעשה במפעל ולשקול בחיוב עבודה אתכם. במקרים מסוימים ניתן אף לקחת מקרי בוחן בהם המפעל עמד ביעדים ייחודיים בפרקי זמן קצרים במיוחד.

    שיווק אתר המפעל באינטרנט:

    לאחר שיש לנו אתר מודרני עם תכנים עדכניים ותמונות המגבות את יכולות המפעל, ניתן לשווק את המפעל במנועי חיפוש (בעת חיפוש שירותים שהמפעל מעניק) ואו בעזרת פניה יזומה לגורמים אחראיים לרכש בחברות שונות דרך רשת החברתית העסקית, לינקדאין.

    שיווק מפעלים הנו פשוט ביחס לשיווק עסקים סטנדרטים מאחר והתחרות אינה גדולה מידי לרוב ולכן זהו הזמן הנכון לצאת לדרך ולשווק באגרסיביות.

    חסויות/רכש מדיה אודות המפעל:

    הרובד האחרון הנו להגדיל את החשיפה החיובית אודות המפעל (בביצוע חיפושים על שם המפעל) על ידי הענקת חסויות ואו רכישת מאמרי יח"צ באתרי אינטרנט גדולים בעלויות נמוכות למדי. כך, התדמית נבנית בקפידה באתר ומחוצה לה ומאפשרת לרבים לקבל החלטות ולהתקדם במשא ומתן על הייצור במפעל שלכם.

    מי עושה את כל הפעולות הללו?

    יש לכם כמה אפשרויות לכך, ניתן לפנות למספר חברות שונות (בניה, תוכן, שיווק, יח"צ) ואו לפנות לחברת ניהול אתרים כדוגמתינו בכדי שיעשו את מכלול הפעולות כולן תחת מטריית שירות אחת. אך יש לקחת בחשבון שכל הפעולות הללו עובדות רק כאשר גורם מטעם המפעל משתף פעולה ומעניק את המידע/תמונות הנדרשות לצורכי שיווק עם בקשתם.

    בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן