fbpx

אם אתם מנהלים עמותה מוערכת ומוכרת היטב לציבור, ייתכן מאוד שמאמר זה אינו בשבילכם. לעומת זאת, אם אתם מנהלים עמותה קטנה ופחות מוכרת וברצונכם לנסות לגייס תרומות באינטרנט – מדריך זה יסייע לכם רבות!

שנצא לדרך? יאללה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אודות גיוס תרומות באינטרנט

    בוודאי נתקלתם בשנים האחרונות בלא מעט קמפיינים לגיוס כספים למטרות טובות דרך פלטפורמות שונות לגיוס כספים, אבל לצד אלו שמצליחים בפלטפורמות אלו (בעיקר נושאים מרגשים שעלו לכותרות וגורמות לעם ישראל לפתוח את הלב) יש גם לא מעט עמותות שמגלות שזה הרבה יותר מורכב ממה שנהוג לחשוב (נושאים שאינם על סדר היום) ודווקא על מקרים אלו נרצה להתייחס במאמר זה.

    כדי להצליח לגייס כספים לעמותה באינטרנט, עלינו להכין תכנית עבודה הכוללת משפך שיווקי משמעותי. לשם כך, עלינו לבנות אסטרטגיה ברורה מראש. אנו נציג אסטרטגיה לדוגמה לשימושכם,

    אסטרטגיה לגיוס תרומות באינטרנט:

    זוהי אחת האסטרטגיות המוצלחות ביותר שלנו, אמנם אסטרטגיה זו דורשת מעט סבלנות אז הישארו עמנו,

    שלבי אסטרטגיה לגיוס תרומות ברשת:

    1. הקמה/עדכון אתר האינטרנט של העמותה.
    2. הגשת בקשה לקבלת מענק גוגל לעמותות.
    3. יצירת תכנים רבים אודות פעילויות העמותה.
    4. הקמת קמפיינים דינמיים למיצוי תקציב המענק.
    5. הנעת תנועה רבה של גולשים לעמודי הפעילויות.
    6. צביעת קהלי יעד אלו בעזרת כלי מעקב.
    7. הקמת קמפיין גיוס המונים בפלטפורמת גיוס.
    8. הקמת קמפיין ממומן על קהלי היעד באתר.
    9. הנעת תנועה לעמוד גיוס ההמונים.
    10. יצירת תהודה על ידי יח"צ תומך.

    נעבור על אסטרטגיה זו במהירות, כמובן שאם אין לכם כח לעשות זאת בעצמכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו שנעשה זאת עבורכם.

    פירוט שלבי גיוס התרומות ברשת:

    בשלב ראשון יש לבצע יישור קו באתר העמותה. יש לדאוג לכך שהאתר נראה טוב ושגולשים המבקרים בו יצליחו לנווט בנוחות בין תכני האתר.

    בשלב שני יש להגיש בקשה מסודרת לקבלת מענק גוגל לעמותות שיאפשר לכם לפרסם בחינם במנוע החיפוש בשווי כולל של 10,000$ בחודש.

    בשלב שלישי נעשה מאמצים להזין באתר כמה שיותר ידיעות חדשותיות ועדכונים אודות פעילויות העמותה ואופן תרומתה לציבור הרחב כך שהגולשים יתרשמו מהעמותה ויזכרו אותה לטובה.

    בשלב רביעי אנו כבר יכולים להפעיל קמפיינים מסוגים שונים וקמפיין דינמי בפרט בעזרת התקציב שקיבלנו בשלב השני. כך, אנו מתחילים להזין את האתר בתורמים פוטנציאליים.

    בשלב חמישי יש לוודא שהגולשים שמבקרים באתר אכן מגיעים לעמודי הפעילויות של העמותה. כך אנו מבטיחים שהגולשים מבינים את השפעת העמותה ואכן רואים בה גורם השווה תרומה.

    בשלב השישי אנו "צובעים" את המבקרים באתר על ידי הטמנת עוגיות של פייסבוק או של גוגל אנליטיקס ובכך אנו יכולים לזהות קהלים אלו לפי התנהגותם באתר העמותה ולרדוף אחריהם בכל מקום שיילכו עם תחילת קמפיין גיוס ההמונים.

    בשלב השביעי נקים את העמוד לגיוס ההמונים בפועל. עמוד זה יאפשר לנו ליהנות לא רק מתרומות מתורמים שמכירים את העמותה אלא גם מאחרים שרואים את המומנטום ורוצים להצטרף ולעשות טוב גם מבלי להכיר את העמותה.

    בשלב השמיני נפעיל קמפיין פרסומי נפרד מזה של מענק גוגל לעמותות ובתשלום מלא לגוגל (לא ניתן לעשות זאת בכספי המענק) ונתחיל לרדוף אחרי המבקרים באתר העמותה עם קריאה לתרומה והפנייתם לעמוד גיוס ההמונים כך שאנו מניעים את הגיוס ויוצאים לדרך.

    בשלב התשיעי אנו כבר נדרש לנהל את הפעילות בעמוד גיוס ההמונים על ידי הוספת תגובות, שיתוף העמוד, יצירת דיוור תומך ושלל פעולות נוספות שיעודדו עוד ועוד תורמים להעניק לנו את כספם.

    בשלב העשירי והאחרון נעשה מאמץ אחרון להפוך את קמפיין גיוס התרומות לויראלי על ידי היעזרות ביחסי ציבור ובהופעות בכל זירה אפשרית בכדי לגרום לגיוס לזנק קדימה אף הרבה מעבר למצופה ולהצלחה יתרה.

    האם אסטרטגיה זו מבטיחה הצלחה?

    לא. אסטרטגיה זו הנה שיטת עבודה אשר תאפשר את הגדלת סיכויי ההצלחה אך אין בכוחה להבטיח הצלחה וודאית. בשיווק כמו בשיווק, אין כזה דבר וודאות ולכן יש להכיר עוד שיטות גיוס תרומות באינטרנט ולא להסתמך רק על אסטרטגיה זו.

    אם אתם רוצים לגייס תרומות באינטרנט כדאי לכם להיעזר בשירות אנשי מקצוע אשר מתמחים במתן שירותי ניהול ושיווק לעמותות וכך תגדילו את סיכויי ההצלחה שלכם, בהצלחה!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן