רימרקטינג לחנויות - חנות און ליין

רימרקטינג דינמי לחנויות – איך מנהלים קמפיין שיווק מחדש למוצרים בגוגל?

אם אתם מנהלים חנות און ליין, בוודאי שמתם לב לכך שרבים ממבקרי החנות לא מוסיפים מוצרים שאהבו לסל ואו אף הגיעו לסל וברגע אחרון נטשו אותו והמשיכו הלאה. יש סיבות רבות לכך, אך אנו חייבים להתמקד בדרך להחזיר את אותם לקוחות פוטנציאליים לחנות להשלמת רכישה. וזאת נעשה על ידי יצירת קמפיין רימרקטינג דינמי לחנויות.

רימרקטינג דינמי לחנויות / שיווק מחדש דינמי לחנויות

כל מבקר שנכנס לאתר שלנו עלה לנו כסף. ייתכן ושילמנו עליו דרך קידום ממומן, ייתכן ושילמנו עליו דרך קידום אורגני וייתכן ושילמנו עליו בכך שאנו מחזיקים פעילות שלמה לטובת האינטרנט. לכן, עלינו להפעיל כל כלי שעומד לרשותנו כדי להגדיל את הסיכויים לכך שאותו מבקר גם יבצע רכישה באתר.


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 


כאשר אנו מאבדים גולש שבחר להמשיך הלאה, עומדות לרשותנו מספר אפשרויות:

  • לנסות להשיג אותו חזרה בקמפיין רימרקטינג כללי (רגיל).
  • לנסות להשיג אותו חזרה בקמפיין רימרקטינג דינמי (מותאם).

רימרקטינג:
צביעה של קהל מבקרים באתר ורדיפה אחריהם ברשת עם מודעות ממומנות לחזרה לחנות.

בעוד מרבית החנויות נעזרים בקמפיין רימרקטינג כללי בו יש מודעה כללית לאתר שעוקבת אחר הגולש, מעטים יודעים איך להפוך את הקמפיין לדינמי ואשר מותאם לגולש לפי התצורות הבאות:

  • מודעות שנוצרות באופן אוטומטי לפי טיב פעילות הגולש באתר.
  • מוצרים בהם התעניין הגולש ירדפו אחריו ולא האתר בכללותו. 

אז איך זה עובד? המשיכו לקרוא,

איך עושים רימרקטינג דינמי לחנויות?

כדי להקים קמפיין רימרקטינג דינמי לחנות, עלינו להיעזר במספר כלים:

  • הרחבה/קוד – כלי ליצירת פיד נתונים מהאתר בהתאם להגדרות גוגל אדס.
  • גוגל מרצ’נט סנטר – כלי לקליטת פיד נתונים מהאתר והמרתו למוצרים לתצוגה.
  • גוגל אדס – חיבור הפיד לכלי הפרסום של גוגל לתכנון ותקצוב הקמפיין הייעודי.

כדי להצליח במשימה, עלינו לחבר את כל שלושת הכלים הללו יחד.

1. יצירת פיד נתונים אוטומטי מתוך מוצרי האתר:

פיד נתונים לגוגל רימרקטינג - בעזרת תוסף הרחבה

פיד נתונים לגוגל רימרקטינג – בעזרת תוסף הרחבה

יש דרכים מגוונות ליצירת פיד נתונים. זאת בהתאם לסוג המערכת עליו נבנה האתר. אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת סיוע בעניין זה.

2. עלינו לחבר את הפיד שיצרנו מהאתר לגוגל מרצ’נט סנטר:

הזנת פיד נתונים לגוגל מרצנט סנטר

הזנת פיד נתונים לגוגל מרצ’נט סנטר

יש לחבר את הפיד לגוגל מרצ’נט סנטר ולוודא שההגדרות בוצעו לפי דרישות גוגל ואכן מאושרות בדיאגנוזה טרם מעבר לשלב הבא.

3. חיבור הפיד נתונים מהגוגל מרצ’נט לגוגל אדס:

חיבור גוגל מרצנט לגוגל אדס

חיבור גוגל מרצ’נט לגוגל אדס

יש לשייך את החשבונות של המרצ’נט והגוגל אדס כדי לאפשר משיכת נתונים בין החשבונות, ניתן לחבר יותר מחשבון אחד.

4. בחירה ושימוש בפיד לצורך קמפיין רימרקטינג דינמי:

בחירת פיד נתונים בגוגל אדס

בחירת פיד נתונים בגוגל אדס

בהגדרות הנוספות של הקמפיין תמצאו עמודה שנקראת “מודעות דינמיות” ובה עליכם יהיה לבחור את הפיד שיצרתם כדי שהקמפיין ידע אילו מוצרים להציג באופן אוטומטי.

לסיכום,

הקמת קמפיין רימרקטינג דינמי הנו כאב ראש לא קטן. אבל, לאחר הקמתו בצורה נכונה, אין לכם יותר מידי לעשות יותר וכל שעליכם לעשות זה ליהנות מהתוצאות ולאורך זמן ולכן בהחלט שווה להשקיע את המאמץ הדרוש להשגת יכולות אלו. מתקשים בכך? פנו אלינו ונציע לכם את שירותנו בהקמת קמפיינים מסוגים אלו ואחרים. בהצלחה!


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 



0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *