fbpx

יש לך רעיון אדיר לאפליקציה מעולה? זה מצוין. אבל, איך הופכים רעיון לאפליקציה למציאות? איזה תהליך יש לעבור מהרגע שיש לנו רעיון מעולה ועד לרגע בו האפליקציה עולה לחנויות ומוצעת לציבור הרחב? במאמר זה אנו נסקור במהירות את השלבים שכדאי לעבור בדרך להגשמת החלום.

רעיון לאפליקציה

רבים באים אלינו ואומרים לנו:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    יש לי רעיון לאפליקציה! – למי לפנות ומה לעשות?

    בישראל נראה שאין אדם אחד שלא חשב על רעיון שחייבים אבל ממש חייבים לפתח. משהו ביצר ההישרדותי בישראל גורם לכך שרבים חושבים מחוץ לקופסה ומודעים לאפשרות שלהם לשדרג את חייהם בעזרת רעיון טוב שפותח בצורה נכונה. אבל, האם זה מספיק? האם יש דרך להבטיח הצלחה? על כך כעת:

    תהליך מעבר מרעיון למציאות:

    כדי להצליח להפוך רעיון מופשט וגאוני לאפליקציה שניתן להוריד למכשיר הסלולרי יש לפעול בצורה מסודרת וזאת כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה. כדי לסייע לכם, הכנו עבורכם סקירה מהירה של התהליך שמומלץ בחום לעבור (אל אף שהתהליך לוקח מעט זמן..). נצא לדרך,

    1. בירור הרעיון לאפליקציה – עלינו לברר היטב מהו הרעיון מעבר לחלום המופשט בראשנו.
    2. בדיקת הרעיון לאפליקציה – עלינו לבדוק האם קיים אפליקציה קיימת והאם יש מודל כלכלי לכך.
    3. אפיון הרעיון לאפליקציה – עלינו להוריד את המתחולל בראשנו למסמך נייר שניתן להבין בקלות.
    4. פיתוח הרעיון לאפליקציה – עלינו לנהל תהליך פיתוח אפליקציה בהתבסס על האפיון שכתבנו.
    5. שיווק הרעיון לאפליקציה – עלינו לפרסם את האפליקציה בחנויות ולדאוג לכותרות על קיומו.

    סינית? אנחנו יודעים, בואו נרחיב על הנושא במעט:

    בירור הרעיון לאפליקציה:

    כאשר יש לנו רעיון לפיתוח אפליקציה, עלינו לנסות להבין את משמעות הרעיון עד הסוף. כלומר, לא מספיק להגיד "יש לי אפליקציה להזמנת מוניות". אלא, יש לפתח את הרעיון ולהגיע למצב בו אתם מתארים "יש לי אפליקציה להזמנת מוניות בעזרת שימוש במיקום, נגישות וקול. ולאחר מכן להסביר למה יש לרעיון זה משמעות וערך וכמובן איך נגרום לכך שמשתמשים יעשו בו שימוש.

    לבירור הרעיון יש משמעות ראשונית עבורכם אך חשוב מכך, יש לבירור הרעיון משמעות לשלב הבא בתהליך:

    בדיקת הרעיון לאפליקציה:

    כאשר יש לנו רעיון לפיתוח אפליקציה, עלינו להבין שיש 2 אפשרויות עיקריות:

    1. האפליקציה קיימת – רעיונות טובים כבר פותחו אך ייתכן רק בשפות שונות.
    2. האפליקציה אינה קיימת – הרעיון טוב ולא פותח אפליקציה או שאין היתכנות כלכלית..

    במקרים רבים, אנו לא נמצא אפליקציות דומות למה שאנו רוצים לפתח וזאת כי בשלב הקודם לא ביררנו כנדרש את הרצונות שלנו. במידה ופיתחנו את הרעיון כנדרש, נוכל להגיע למסקנה מהירה ומדויקת על עצם קיומם של אפליקציות מתחרות. במידה ויש אפליקציות קיימות, אנו יכולים ללמוד מהם ואף להציע מוצר משופר. במידה ואין אפליקציות קיימות, ייתכן ויש קושי ביכולת להרוויח כסף ואו למנף את הרעיון לכדי עסק משמעותי השווה את ההשקעה. בשלב זה עלינו לבדוק זאת!

    אפיון הרעיון לאפליקציה:

    אז יש לכם רעיון ואף ביררתם את הנושא לעומק. כעת עליכם לנסות ולהוריד את הרעיון למסמך נייר המכונה "מסמך דרישות". בעזרת מסמך זה, תוכלו לנהל מכרז בין חברות פיתוח שונות בארץ ובחו"ל ולבחור בחברת הפיתוח הטובה והמשתלמת ביותר. החברה שתיבחר תהיה חייבת לעמוד בכל הדרישות הכתובות באפיון ולכן חשוב מאוד לכתוב מסמך אפיון לאפליקציה עם סיוע מקצועי ואמין.

    כמה דגשים:

    • אם אין לכם רקע באפיון אפליקציות או אתרים – העבירו אחריות לאיש מקצוע.
    • אם אתם מוציאים מכרז – וודאו שאתם מחתימים את המשתתפים על הסכם סודיות לאפליקציה.

    פיתוח הרעיון לאפליקציה:

    בשלב זה, אין לכם יותר מידי לעשות מלבד להמתין ולנהל את צוות הפיתוח. עליכם לעקוב אחר ההתקדמות ולוודא שהם עושים עבודתם כמובטח ובהתאם להוראות האפיון. במידה ואינכם שולטים בתחום, שכרו מנהל פרויקט שיעשה זאת עבורכם להבטיח הצלחה בעבודה.

    שיווק הרעיון לאפליקציה:

    לאחר גמר הפיתוח של האפליקציה, לאחר שהעליתם את הקבצים לחנויות האפליקציות, עבודתכם רק מתחילה. עליכם לפרסם את האפליקציה בתוך החנויות השונות ומחוצה להן בעזרת יחסי ציבור ואו כתבות ממומנות (רכש מדיה) בכדי להתחיל את הכדור שיתגלגל ויצבור עוד ועוד כוח עד לתנועה עצמאית והתחזקות האפליקציה.

    לסיכום,

    לפעמים צריך לשלם מעט כסף לאיש מקצוע בכדי שיבטיח שהכסף הגדול שתשקיעו בפיתוח הרעיון למציאות אכן ישתלם. בעל מקצוע יוכל לדאוג שתעברו תהליך מסודר ונכון בשבילכם כאשר בסופו תחזיקו באפליקציה המיוחלת ואף תצליחו להרוויח ממנה בכבוד (או להתעשר!). רוצים להתייעץ בנושא? מעוניינים בעזרת בתהליך אפיון האפליקציה? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי אפיון אתרים
    שירותי בניית אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים
    מתאים לסוגי אתרים:
    אתרי תדמית
    אתרי מכירות
    חנויות אינטרנטיות
    אתרי קטלוג
    אתרי שירותים
    אתרי רשויות וממשל
    אתרי עמותות וארגונים
    מתאים למערכות ניהול תוכן:
    אתרי WordPress
    אתרי WooCommerce
    אתרי Magento
    אתרי Open cart
    אתרי דרופל
    עלות ממוצעת לשירות:
    מחיר יקר
    טווח עלויות לשירות:
    12,000-24,000 ש"ח
    סוג הצעת שירות:
    שירות מוצע עצמאית (לפי פרויקט)
    מתאים לתקופת שירות:
    שירות חד פעמי, תשלום פרויקטלי לפי דרישה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן