fbpx

ברשת יש מספר רב של אתרים וכולם מוכרים ואו מציעים שירותים שונים. אך, ישנו מכנה משותף לכלל האתרים הללו. הם כולם עושים מאמצים כבירים ומתמשכים בשיווק האתר שלהם כדי שהם יגיעו לחשיפה הגדולה ביותר שהם יכולים וזאת לפי חוק המספרים הגדולים, תנועה רבה > עסקאות רבות. 

אבל, איך מכניסים תנועה זו לאתר? אילו שיטות שיווק ברשת באמת עובדות? על כך כעת,

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    שיווק באינטרנט

    כאשר מדברים על שיווק באינטרנט, רבים חושבים בכיוון אחד או יותר. הם יחשבו על שיווק אתרים אורגני ואו שיווק אתרים ממומן וכן הלאה. אך בפועל, יש מספר רב של שיטות שיווק שיכולות להניע תנועה פנימה לאתר ומשם הדרך לתוצאות מהירה ביותר. במאמר זה אנו לא נתייחס לכלל השיטות אלא ל-10 המובילות והחשובות שביניהם אך מדובר בכלים חשובים מאין כמותן:

    שיטות שיווק באינטרנט:

    1. קידום אורגני
    2. קידום ממומן 
    3. פעילות ברשתות חברתיות
    4. שיתופי פעולה
    5. תכניות שותפים
    6. רכש מדיה
    7. הצטרפות לאתרי השוואה
    8. הצטרפות לאתרי קניונים וירוטאליים.
    9. הצעות באתרי קופונים
    10. ניהול ניוזלטר

    נעבור כעת על כל שיטה ושיטה בזריזות:

    שיווק באינטרנט בעזרת קידום אורגני:

    הדרך הטובה והיציבה מבין כלל שיטות השיווק הנה לשפר את האתר ואת השירות שאנו מעניקים ללקוחות שלנו. מנועי החיפוש נוטים לתגמל אתרים המעניקים שירות טוב ונוח לגולשים שלהם ולכן אופציה זאת תמיד תהיה הראשונה מבין שלל אפשרויות השיווק לאתר.

    שיווק באינטרנט בעזרת קידום ממומן:

    הדרך המהירה אך היקרה ביותר הנה כמובן לשווק את האתר בעזרת קמפיינים פרסומיים שתוכננו נכון ופונים בצורה מדויקת לקהל הלקוחות שלנו. קידום ממומן מאפשר לנו לקצר תהליכים ולהשיג יעדים בתוך זמן קצר אך לא תמיד נרוויח מכך מאחר ועלויות השיווק משמעותיות מאוד.

    שיווק באינטרנט בעזרת רשתות חברתיות:

    הפעילות ברשתות חברתיות יכולה להניב פרות במידה ועושים שימוש נכון בעמוד העסקי, בקבוצות רלוונטיות וכמובן בשיתוף תכנים מאוד איכותיים ואו וויראליים שיכניסו תנועה לאתר. אם בעבר שיטה זו עבדה היטב, ככל שעובר הזמן הרשתות מצרות את רגלי המשווקים ומדובר בשיטה מורכבת למדי למתחילים.

    שיווק באינטרנט בעזרת שיתופי פעולה:

    שיווק אתר אינטרנט בעזרת שיתופי פעולה הנו חובה. אתם מציעים שירות ואו מוצר, ביכולתכם לפנות לגופים המציעים שירות מקביל ואו משלים ולהציע שיתוף פעולה כך שאתם תובילו תנועה לאתר השותף והוא יוביל תנועה אליכם. מדובר בתנועה מאוד איכותית ומדויקת שבדרך כלל מניבה תוצאות מעולות.

    שיווק באינטרנט בעזרת תכניות שותפים:

    תכניות שותפים יש בשפע, ביכולתכם לפנות לאנשי מקצוע ואו לספקי לידים ולבקש לרכוש מהם חבילות של פניות ממוקדות שהושגו במיוחד עבורכם. שיטה זו יכולה לייצר תוצאות אך יש לעקוב ולאכוף את כללי ההתקשרות מאחר ולעתים מדובר בלידים מחולקים ואו בשותפים לא רצויים..

    שיווק באינטרנט בעזרת רכש מדיה:

    רכש מדיה הנו מה שקרוי "יחסי ציבור". אתרי אינטרנט מציעים שלל הצעות לפרסום מאמרים שיווקיים גלויים ואו סמויים באתרם. בהתאם לגודל האתר, ניתן להכין כתבה שיווקית שתוביל תנועה לאתר שלכם ולפרסמה באופן קבוע באתר בו עוברים לקוחות פוטנציאליים רבים שלכם וזה פשוט למדי לביצוע.

    שיווק באינטרנט בעזרת אתרי השוואת מחירים:

    במידה ואתם מוכרים מוצרים, ניתן להירשם ולממשק את האתר לאתרי השוואת מחירים כדוגמת אתר זאפ. באתרים אלו, המשחק כולו סובב את המחיר אך התנועה המגיעה ממקורות אלו מדויקת להפליא ומספר הרכישות הצפוי מתנועה זו גדול משמעותית. יש לכך עלויות אך לרוב מדובר בעסקה משתלמת לשני הצדדים.

    שיווק באינטרנט בעזרת קניונים וירטואליים:

    חברות רבות מבינות שכדי לנצח את אמזון והגדולות עליהם להציע קניונים וירטואליים. ביכולתכם להצטרף לקניונים וירטואליים כדוגמת טרמינל X או עזריאלי.קום כדי להציג את מרכולתכם בכמה שיותר מקומות ומשם להוביל לרכישות ואו תנועה אל תוך האתר.

    שיווק באינטרנט בעזרת אתרי קופונים:

    ניתן להיעזר גם באתרי קופונים כדוגמת גרו(פון), כדי להציג מוצר אחד או שניים במחיר מבצע אך דרך אותה הנחה להכניס תנועה רבה של לקוחות חדשים וחוזרים לאתר שלכם. אתרי הקופונים ממוקדים אף הם במחיר אך הפרסום דרכם שווה לא מעט כסף.

    שיווק באינטרנט בעזרת ניוזלטר:

    אחרון חביב אך אולי החשוב מכולם, נהלו רשימות תפוצה (או קנו כאלה..) ודוורו תוכן רלוונטי ומעניין ללקוחות שלכם כך שהם ייכנסו לאתר. כך לדוגמה, כדאי לנסות ולהעביר לקוחות מהחנויות הפיזיות לחנות המקוונת על ידי קופון רכישה ראשונה ואו על ידי הצעות מיוחדות במועדים נכונים.

    לסיכום,

    לא חסרים דרכים לשווק אתר אינטרנט ברשת. לעתים, השיווק דורש הוצאה על עצם השיווק. ובמקרים אחרים, עלינו להוזיל עלויות ולשלם על השיווק בעקיפין מעצם הקטנת הרווח. אך, במידה ונפעל נכון וננצל כל כלי שיווקי שעומד לרשותנו, הרי שהתנועה לאתר צפויה לגדול משמעותית והתוצאות יצדיקו את המאמצים הרבים שאתם משקיעים.

    מעוניינים להתייעץ איתנו (ללא עלות!)? רוצים להבין מה אנחנו עושים ואיך ביכולתנו לעזור לכם גם בשיווק של האתר? קראו אודות ניהול אתרי תדמית ואו ניהול אתרי מכירות ופנו אלינו לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית לצרכים שלכם. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן