שיווק באינסטגרם - פרסום באינסטגרם

שיווק באינסטגרם: מה האסטרטגיה הטובה ביותר לשיווק עסק דרך האינסטגרם?

שיווק באינסטגרם = שיווק בלי מילים. בכל קמפיין שאתם רואים השקיעו לא מעט זמן על הקופי (הטקסט) ואילו באינסטגרם יש להשקיע זמן רב על הקריאייטיב של המדיה (סאב-טקסט). זו משימה לא קלה. במיוחד לא עבור עסקים קטנים ובינוניים נטולי תקציבי ענק. ולכן, רגע לפני שצוללים לעולם השיווק באינסטגרם – מומלץ לבחור אסטרטגיה מנצחת!

שיווק באינסטגרם

אינסטגרם הנו השם החם ביותר בעולם השיווק לשנת 2020. אם בעבר לא כולם הבינו איך ניתן לשווק דרך האינסטגרם, הרי שבשנת 2019 יש עסקים רבים החגים לרשת החברתית את הצלחתם והפיכתם להצלחה מסחררת!


צריכים עזרה? התייעצו עם מנהלי האתרים והרשתות החברתיות של WEmanage!


ובאמת, יש עסקים שמוכרים את עצמם ללא מאמץ וזאת כי המוצרים שלהם פשוט עושים חשק לקנות או לבקר בחנות. לעומת זאת, יש עסקים שצריכים לעבוד מעט יותר קשה בשיווק העסק שלכם דרך האינסטגרם. לבסוף, יש עסקים שלא צריכים להיות באינסטגרם כלל (עסקי שירותים כדוגמת רואי חשבון ועורכי דין) אנו נתייחס במאמר זה אך ורק לעסקים שבאמת יכולים למנף את האינסטגרם לצמיחה מהירה ברווחי העסק.

אם אתם יוצאים לדרך בשיווק העסק באינסטגרם, כדאי לכם לבחור אסטרטגיה נכונה ועל כך נרחיב כעת,

איזו אסטרטגיית שיווק באינסטגרם עובדת הכי טוב?

יש מגוון סוגי אסטרטגיה לשיווק באינסטגרם:

  • הוספה/מעקב/הסרה של עוקבים לעסקים דומים.
  • העלאה מסיבית של מספר פוסטים וסטוריז ליום.
  • השקעה בפרסום ממומן דרך אינסטגרם (פייסבוק).
  • שימוש נכון בהאשטאגים וטרנדים חמים בשוק.
  • שיתופי פעולה / עבודה עם מובילי דעת קהל.
  • ועוד..

כפי שניתן להבין, יש הרבה אסטרטגיות לאותו יעד בדיוק. מי מהאסטרטגיות הכי נכון לעסק שלכם? ובכן, כולם!!! מומלץ לבנות אסטרטגיה המשלבת מגוון שיטות עבודה במינונים הנכונים בהתאמה לקהל היעד שלכם.

אבל, בכל זאת כדאי לעשות השקעה מקדימה בדמות הכנת חומרי מיתוג לשילוב בכל פוסט ופוסט שעולה בדף העסקי שלכם:

איך אנו נראים באינסטגרם העסקי?

ברשת חברתית שמקדשת נראות ונראות בלבד, העלאה של פוסטים לא ערוכים כיאות, זו רשלנות! אנו נשפטים על ידי הגולשים על סמך החוויה שאנו מקרינים להם. כלומר, אם לא נקפיד על רמת איכות מספקת, הלקוחות שלנו ידלגו עלינו לטובת המתחרים בהמשך הפיד..

אם אין לנו יכולת להקפיד על איכות צילום אופטימלית ולוק מהסרטים (רוב העסקים), אין ברירה מלבד הכנת מגוון עזרים וויזואלים אשר יעזרו לנו לשדרג את המסר של המותג מבלי הצורך בשימוש במילים שכידוע אינו הצד החזק של אינסטגרם.

יש שני שיטות להכין כלים לשיפור הנראות של הפוסטים שלנו באינסטגרם:

  1. מיתוג עסקי – להוסיף רובד מיתוג על גבי התמונות.
  2. נראות אורגנית – שיפור התמונות בנראות טבעית.

עסקים אישיים כדוגמת מאמני כושר, מעצבי פנים, מעצבים, סטייליסטים, ייבחרו לרוב בעיצוב אורגני/טבעי שיראה את אותן הפוסטים אך משודרגים.

עסקים בינוניים וגדולים יעדיפו לרוב את המיתוג על פני האורגניות. בעיקר מאחר והתמונות מצולמות מלכתחילה באיכות גבוהה והמטרה של העסק להניע לקוחות לחנויות הרשת ואו לגרום לתודעה רחבה יותר של המותג.

בשני המקרים, יש להכין מגוון אמצעי מדיה מלכתחילה. בשונה מאינסטגרם פרטי, לאינסטגרם עסקי יש יעדים למלא. או במילים אחרות, אם זכיתם לחשיפה אבל זה לא גרם לגידול בלקוחות, זה פשוט לא שווה. כלומר, במקרים רבים כדאי לשלב בין סוגי העיצוב השונים כך שבמקרים רבים שם המותג ואו רוח המותג עוברת בצורה נכונה לקהל העוקבים של העמוד.

איך זה בעצם קורה? ובכן זה די פשוט, בעזרת מיתוג נכון, לא חייבים לצעוק שמדובר בעסק המציע תוכן המקדם מכירות. במקום זאת, ניתן לשלב אובייקט ואו עיצוב אחיד וקבוע על גבי התמונות האותנטיות ואו המעוצבות כך שהגולשים יתרגלו לנראות המותג ויזהו אתכם בעשירית השניה גם תוך כדי גלילה עד שתכנסו לתודעתם ובעת קבלת ההחלטות הם יבחרו בכם!

כמובן שקידום ממומן של פוסטים באינסטגרם לאחר שהם אופטימליים מבחינת תגובתם של הגולשים, בהחלט משתלמת וכלכלית!

לסיכום,

שיווק באינסטגרם אינו פשוט כפי שנהוג לחשוב. הרבה מחשבה מושקעת מאחורי כל עמוד אינסטגרם עסקי. אנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו ואו להצטרף לקהל הלקוחות של החברה שלנו כדי לבחון בעצמכם איך צריך להיראות שיווק באינסטגרם ואיך מדובר באפיק שיווקי בעל חשיבות עליונה לעסק שלכם.


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 



0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *