fbpx

שיווק בפייסבוק אינו פשוט כפי שניתן לחשוב. זה נכון ש"על הנייר" כל אחד יכול לבצע את המשימה. אך בפועל, במציאות, כדי להשיג תוצאות, יש צורך בשירות של אנשי מקצוע המתמחים בכך ואשר יש להם את הניסיון הדרוש כדי להפיק מהעסק שלכם את התדמית האופטימלית מול קהלי היעד של העסק.

שיווק בפייסבוק

כאשר מדברים על שיווק בפייסבוק, מדברים בפועל על מספר רב של פעילויות שוטפות לצד מגוון רחב של פעולות מזדמנות שיחד מרכיבות את השיווק כולו. כעת, נתחיל מאמר זה בסקירה זריזה של פעולות השיווק בפייסבוק:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • הקמה/עדכון של עמוד הפייסבוק העסקי שלכם.
    • פרסום פוסטים מידי מספר ימים בהתאמה לצורכי העסק.
    • פרסום פוסטים ייחודיים במועדים מיוחדים (חגים, ימי זיכרון..).
    • מתן מענה לפניות המתקבלות דרך העמוד העסקי בפייסבוק.
    • הקמה וניהול שוטף של קמפיינים פרסומיים בפייסבוק.
    • אופטימיזציה ושיפור תמידי בביצועים של העמוד העסקי.

    כדי לבצע משימות שיווק בפייסבוק, יש צורך בניהול קשר ישיר ורציף עם הלקוח ואו מי מטעמו וגם זה חלק בלתי נפרד מהעבודה השוטפת לשיווק עסקים בפייסבוק.

    על על פעולות אלו והתקשורות עם בעל העסק, יש צורך בעריכה גרפית מוקדפת ובתדירות גבוהה על ידי בעל חוש עיצובי מפותח (מעצב גרפי) כך שהתכנים עולים בשפה הנכונה ובהתאם לרוח המותג.

    למה שיווק בפייסבוק כל כך מורכב?

    לעתים בעלי עסקים לא מבינים למה הם משלמים לחברת ניהול לעמוד הפייסבוק העסקי שלהם. זאת, משום והם רואים רק את מעט מתוך כל הפעילויות שנעשו מאחורי הקלעים בהכנת הפוסטים לפרסום, בניהול הקמפיינים הממומנים ובזמן הרב שמושקע בהם בפועל. לכן, הם אומרים "אחותי/אמא שלי יכולה לעשות את העבודה שאתם עושים". ואכן, יש בעלי עסקים שמנסים לחסוך בכסף ומגלים מהר מאוד שהמצב הולך ומחריף במהירות וטעות בידיהם.

    הסיבה שהם מרגישים כך הנה משום שהעבודה האמיתית בניהול עמודי פייסבוק לעסקים נעשית על בסיס דאטה ומתרחשת מתחת לפני השטח. להלן כמה דוגמאות לפעולות שיווק שבעל העסק אינו רואה ולכן לא תמיד מודע לקיומן:

    • הטמעת פיקסל/קליטת נתונים ממקורות חיצוניים.
    • הגדרת קהלי יעד ממוקדים לחשיפה לעמוד העסקי.
    • נטרול קהלים שפוגעים במותג ומרתיעים לקוחות.
    • אופטימיזציה שוטפת לקמפיינים השונים בממומן.
    • שיתופי פעולה עם עמודים או קבוצות בפייסבוק.

    אלו הן רק מקצת מהפעולות האקטיביות שמנהל עמודי פייסבוק עסקי חייב לבצע עבורכם וכל הזמן. מעבר לכך, על מנהל העמוד העסקי לעמוד בכל חוקי הפייסבוק (ורבים הם..) כדי להימנע מהקפאה או סגירה של החשבון של הלקוח..

    בסך הכל, אחות/אמא/חברה של בעל העסק פשוט אינה יכולה לעמוד במשימות אלו שדורשות לא מעט ניסיון ואחריות. אבל מעבר לכך, גם להם יש חיים והם לגמרי לא ייעשו את העבודה כנדרש פשוט כי בעל העסק ביקש זאת מהם..

    אז איך בוחרים חברת שיווק לפייסבוק העסקי?

    ישנם דרכים רבות לבחור חברת שיווק באינטרנט בכלל ובפייסבוק בפרט. אך ככלל, מומלץ לבחון את חברות השיווק השונות לפי הכללים הבאים:

    • מידת הניסיון של חברת השיווק בעסקים דומים לשלכם.
    • המלצות מלקוחות קיימים שמעידים על מקצועיות נותן השירותים.
    • גודל החברה והאחריות שהם מעניקה לכם ברמת זמני תגובה וטיפול.

    ניהול לא מקצועי של עמוד פייסבוק עסקי והשיווק של העמוד העסקי בפרט יכול לעלות ביוקר. הפייסבוק הנו הפנים של העסק שלכם. ובמידה מסוימת, מרבית הלקוחות שלכם ייכנסו לאתר שלכם ואו לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם טרם הם בוחרים לרכוש מכם ואו לבקש את שירותיכם.

    לכן, חשוב מאוד שתבחרו בבעלי ניסיון עם המלצות ואשר יש לכם עמם כימיה טובה. אך הכי חשוב, שהם יבינו את אופי העסק, רוח המותג ואת המותג והאסור עליהם בכל הקשור למתן מענה לפניות בפייסבוק ותקשורת בכלל באמצעות הרשתות החברתיות.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן