תמיכה למג'נטו - רקע מג'נטו

שיווק מג’נטו – איך מקדמים ומשווקים אתר מג’נטו אל מול התחרות ברשת?

אם האתר שלכם בנוי על מערכת ניהול חנויות מסוג מג’נטו, אתם בוודאי יודעים שמדובר במערכת מעולה אך לא נטולה מחסרונות. יתרה מכך, יש לחלק בין מג’נטו 1 האיטית והקשה לקידום ובין מג’נטו 2 שכבר מיישרת קו עם יתר מערכות ניהול החנויות הזריזות והפופולריות. אבל, אנו ננסה לנסות ולהסביר איך מקדמים ומשווקים אתר את האתר מג’נטו שלכם!

שיווק מג’נטו

בעלי אתרי מג’נטו שאינם יכולים להחזיק במתכנת צמוד כבר שמעו יותר מידי פעמים את המשפט “זה רעיון טוב אבל דורש פיתוח יקר!”, בשונה ממערכות ניהול חנויות אחרות ומווקומרס בפרט, ספריית תוספי המג’נטו אינה מעניקה מענה מלא לצורכי בעלי האתרים. גם תוספים שנמצאו, נרכשו והותקנו לעתים לא מספקים ויש להרחיב את יכולותיהם.


צריכים עזרה? התייעצו עם מנהלי האתרים והרשתות החברתיות של WEmanage!


בשנים האחרונות הבעיה אף מורכבת יותר, בעלי אתרי מג’נטו 1 מוצאים עצמם עם מגוון תוספים שכבר לא נתמכים/לא מתעדכנים ולעומת זאת, בעלי אתרי מג’נטו 2 מוצאים עצמם עם מחסור בתוספים זמינים אשר עוד לא הותאמו לגרסה החדשה של המערכת. אך, הבשורה הטובה היא שיש שלל תוספים שאינם מוצעים בספריה אלא באתרי מפתחים פרטיים שיכולים להעניק את המענה הנדרש.

איך משווקים אתר מג’נטו ברשת

מג’נטו הנה מערכת מעולה אך כבדה במיוחד. גם בעלי אתרי מג’נטו 2 יודעים שהאתר שלהם אינו עולה במהירות של יתר המתמחרים עם האתרים הזריזים וקלי המשקל. לכן, לא בהכרח שכדאי לנסות להתחרות על הטיקט של המהירות מאחר והסיכוי שלנו להצליח בו אינו גבוה. אך, ממש לאחרונה, גוגל הבהירו שלמהירות אין משמעות גדולה במידה וההפרש בין מהירות טעינת האתר אינה איטית מידי. כלומר, ננסה להאיץ את האתר אך לא חייבים להגזים בחשיבות של המהירות ובטח שלא על פני יתר פעולות השיווק החשובות בהרבה.

שיווק מג’נטו יבוסס לרוב על 3 פרמטרים:

  1. חווית שימוש טובה ונוחה יותר.
  2. תוכן איכותי ובעל ערך גבוה יותר למשתמש.
  3. תחרותיות במחירי המוצרים.

נרחיב על כך כעת:

חווית שימוש טובה במג’נטו:

מג’נטו מקנה כלים יוצאי דופן בהענקת חווית שימוש טובה כברירת מחדל. בעוד במערכות ניהול חנויות אחרות עלינו להתקין עוד ועוד תוספים בכדי שהאתר יציג מוצרים בצורה תקינה ונעימה, במג’נטו ובגרסה 2 ומעלה בפרט, כבר חשבו על מרבית הצרכים של הלקוחות שלנו ולכן עלינו לנצל את מלוא היכולות שהמערכת מקנה לנו ולוודא שאנו מעניקים את חווית השימוש הטובה ביותר שאנו יכולים.

אך מלבד היכולות של המערכת, עלינו לסדר את הקטגוריות והתגיות בצורה נכונה וברורה. עלינו לוודא שניתן להגיע לכל מוצר בקלות ובמהירות בעזרת עמוד הבית, התפריט הראשי, הקטגוריות וכלי הסינון השונים כך שהגולשים יתמצאו באתר ויוכלו  להוסיף לסל כמה שיותר מוצרים.

תוכן איכותי ובעל ערך במג’נטו:

גם מערכת מעולה עם חווית שימוש טובה אינה מספיקה במידה ואנו לא נעניק לגולשים שלנו את התוכן האיכותי ביותר תוך שימת דגש על הערך שאנו מעניקים להם. למה אנו מתכוונים? במידה ואתם מוכרים בגדים, חשוב לתאר את הבגדים בצורה נכונה ולתאר את המידות, הצבעים, חומרי הגלם, מלאי ועוד שלל פרטים נוספים שבעלי ערך למשתמשים. בנוסף, אנו נרצה להעניק כלים נוספים כדוגמת טבלת מידות, מידות דוגמנית ועוד..

במידה ואנו מוכרים מוצרים הדורשים מפרט ואו הוראות שימוש, ניתן ואף רצוי לצרף את מלוא המידע בצורה גלויה וחופשית באתר כך שהגולשים ידעו שלאחר רכישת המוצר, יוכלו לחזור לאתר כדי ללמוד איך עושים בו שימוש ולבצע רכישה מידית ובראש שקט.

תחרותיות במחירי מוצרים במג’נטו:

תכלס, הכל יורד לשורה התחתונה, מחיר!

ההצלחה או הכישלון של אתר מכירות און ליין נקבע לרוב מראש על בסיס טווחי העלויות של המוצרים בהתאמה לקהל היעד של הגולשים. כן, האתר המושלם עם מוצרים יקרים פשוט לא ימכור. לעומת זאת, אתר לא אידיאלי יכול למכור בכמויות גדולות במידה ומחירי המוצרים מותאמים לרצונם של הלקוחות..

אם אתם מותג חזק, ייתכן ותוכלו לוותר על התחרות. אך אם אתם אינכם שם מוכר בציבור, כדאי שתלחמו על הלקוחות שלכם בעזרת מחירים אטרקטיביים. כדי לעשות זאת, ביכולתכם להתקין תוסף רובוט לזאפ אשר ישקף לכם בזמן אמת את המחירים של המתחרים ואף ישנה עבורכם את המחירים של המוצרים באתר בהתאמה (במגבלות הגזרה שתקבעו לכל מוצר).

לסיכום,

מג’נטו הנה מערכת חנות מעולה והשיווק בה אמנם מעט קשה מאשר ביתר מערכות החנויות אך בניהול נכון של האתר והשיווק שלו, ניתן להגיע להישגים מדהימים וניתן לראות זאת באלפי אתרי מג’נטו בישראל שעובדים מעולה!. אבל, השיווק באתרי מג’נטו מתחיל ממש מהרגע הראשון ועוד טרם העלאת המוצר הראשון לאתר. לכן, כדאי להצטייד במנהל אתרים מקצועי שיעבוד אצלכם כשכיר בחברה ואו במנהל אתרים במיקור חוץ דרך חברת ניהול אתרים כדוגמתנו.

רוצים להתייעץ ואו לבחון את הכדאיות בשירותי ניהול לאתר שלכם? השאירו פרטים ואנו מבטיחים להעניק לכם את מלוא המידע הנחוץ לכם ללא עלות וללא התחייבות!


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 



0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *