fbpx

אז מישהו מנהל לכם את העמוד העסקי בפייסבוק? פוסטים עולים לעמוד כל כמה ימים? יש לכם קמפיין שאמור לקדם את העסק שלכם? נחמד. אבל האם יש תוצאות? האם אתם מצליחים לראות תוצאות מההשקעה על המנהל מדיה חברתית שמקדם עבורכם את העמוד ברשת החברתית? אם התשובה על שאלה זו אינה חיובית, המשיכו לקרוא.

שיווק נכון בפייסבוק

כל עסק צריך עמוד פייסבוק עסקי פעיל ומנוהל בקפידה. אך במקרים רבים מה שמוצע הניהול מקצועי מתברר כניהול חפפניק ואו רשלני שאמנם עולה כסף אך תוצאות אין. זאת בעיקר מאחר ומנהל העמוד העסקי לא באמת מבין את היעדים של העסק ואינו יכול להשיג תוצאות מבלי לקבוע יעדים שיחשבו כהצלחה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במאמר זה אנו נציג לכם איך אמור להיראות שיווק נכון בפייסבוק, באיזו שיטה אכן נראה תוצאות מהפעילות שלנו ברשתות החברתיות, מאמר זה נחלק למספר חלקים:

    1. מחקר קהלי יעד עבור העסק.
    2. תכנון אסטרטגיה לשיווק העסק בפייסבוק.
    3. עבודה על תשתית מיתוג לשיווק העסק בפייסבוק.
    4. הגדרת יעדים להצלחה.
    5. כל מה שכולם עושים..

    לפני שנרחיב אודות השלבים, חשוב לדעת שיש להיעזר במעט סבלנות מאחר לשלושת השלבים הראשונים יכולים לקחת שבוע-שבועיים.

    1. מחקר קהלי יעד לעסק בפייסבוק:

    למי אתם פונים? כן, אנחנו יודעים שאתם פונים לכווולם. אבל, מיהו הלקוח המשלם שלכם? מיהו הלקוח שעל בסיסו ניתן לקחת את העסק לרמה גבוהה יותר? לרוב על ידי מחקר מסודר אנו מגלים שהעסק שלנו משרת קהלים מאוד מסוימים הממוקמים באזורים מוגדרים ואשר ניתן לפנות אליהם בשפה אחידה ולהציע להם תוכן שבאמת מעניין אותם!

    מחקר קהלי יעד לפייסבוק ואינסטגרם נעשה בעזרת תשאול מסודר של בעל העסק על כוס קפה וכמובן גם על ידי שימוש במספר כלים מעולמות שונים שיכולים לכמת עבורנו את היקף הקהל והעניין שלו בנושאים מגוונים.

    2. תכנון אסטרטגיה לשיווק בפייסבוק:

    אם הגדרנו קהלי יעד לעסק, בניית אסטרטגיה לשיווק העסק בפייסבוק תהיה פשוטה למדי. אנו יודעים מה קהלי היעד שלנו רוצים, היכן הם ממוקמים ומגוון פרטי מידע נוספים שישמשו אותנו בכל פרסום אורגני וממומן (שלב 5..) ויאפשרו לנו להגיע רחוק יותר ומהר יותר בהצלחה.

    אסטרטגיית קידום בפייסבוק יכולה להיות מושתת על תוכן איכותי, על יצירת קהילה, על פרסום מסיבי ואו כל שיטה אחרת. כך גם התוכן ייקבע בהתאמה. האם אנו נפרסם יותר תמונות או וידאו? האם נפרסם גם גיפים ותמונות מעובדות או רק תמונות אורגניות וסטוריז? כל השאלות הללו יענו בשלב האסטרטגיה ובהתאמה לקהלי היעד.

    3. הכנת מיתוג לשיווק בפייסבוק:

    אנחנו יכולים לפרסם לא מעט פוסטים מידי יום ועדיין הלקוחות שלנו לא יחשפו אלינו. זה לא אשמתם, הם מוצפים באלפי פוסטים דומים ושונים מידי יום. כלומר, אתם רק עוד מפרסם אחד מיני רבים (גם אם הם עוקבים אחרי העמוד שלכם). כדי להתבלט ולהצליח לזכות בחשיפה, עליכם להשקיע קצת יותר מכולם.

    עוד בטרם יוצאים לדרך, מכינים קו עיצובי שמתאים לשלל אירועים ופוסטים ובהתאמה לקהלי היעד. עם מעט עבודה על מיתוג בתחילת הדרך ניתן להרוויח חשיפה כפולה ואף משולשת על אותן הפוסטים בדיוק!!

    4. הגדרת יעדים לשיווק בפייסבוק:

    זה השלב הקל ומהיר ביותר בתהליך כולו. לוקח בדיוק כמה דק' שיחה עם הלקוח כדי להבין מה הם היעדים שלו ומה ייחשב בעיניו כהצלחה. מנהל מדיה חברתית מקצועי ידע להכווין עצמו להגשמת יעדים אלו ולאו דווקא להגיע למספר עוקבים/חשיפה גבוהה. כן, לפעמים חשיפה ממוקדת וממושכת של קהלי היעד לתוכן ולמותג שלכם עדיף על פני חשיפה רחבה ורנדומלית של מספר רב של גולשים שרחוקים יותר מהיעדים של העסק.

    בסופם של מספר חודשים, בעל העסק יידרש לקבל החלטה האם הפעילות מניבה תוצאות או לא. זאת יעשה על בסיס יעדיו העסקיים ולא בהכרח על בסיס מספר העוקבים שיש לעמוד..

    5. פוסטים, קידומים, ועוד..

    רק בשלב החמישי שאנו מגיעים לפעילות המתמשכת שמנהלי עמודים עסקיים מבצעים על בסיס קבוע עבור לקוחותיהם. עבודה זו היא הפשוטה ביותר בפועל. נדרש קופי טוב אך כל היתר נשען על העבודה המקדימה שעשינו בשלבים הקודמים כך שהכל כבר במקומו.

    לסיכום,

    ניהול עמוד פייסבוק עסקי אינו פשוט כפי שרבים נוטים לחשוב. יש להשקיע מחשבה ואסטרטגיה ככל שמתאפשר. אצלנו, אנו פועלים כפי שהצגנו מעלה וזאת כדי להבטיח את המקסימום שאנו יכולים להעניק ללקוחות שלכם ולעסק שלכם.

    יש לכם שאלות? רוצים להתייעץ עם מנהל מדיה חברתית בחברתנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן