שיווק בתוכן לאתרים - תוכן שיווקי מכירתי

שיווק בתוכן – מה זה שיווק דרך תוכן (Content Marketing) ולמה אתם חייבים זאת?!

שיווק בתוכן, בעולם זה אחד השיטות שיווק החזקות והפופולריות ביותר. אם תחפשו את המושג “Content Marketing” ברשת, תמצאו אין ספור מאמרים מעמיקים על שיטות השיווק, אופן כתיבת התכנים וכמובן האיכות הגבוהה של הלקוחות המגיעים דרכה. בישראל לעומת זאת, תמצאו מעט מאוד מידע מועיל בנושא ורוב מוחלט של אנשי השיווק כלל לא עוסקים בו.

שיווק בתוכן – Content Marketing

שיווק דרך תוכן הנו הדרך היקרה אך המועילה ביותר להשיג לקוחות חדשים בתחומי העיסוק שלכם. הבעיה היא, שכדי להצליח בסוג שיווק זה יש צורך בתקציבים גדולים ובסבלנות רבה. לכן שיווק בעזרת תוכן נעשה בעיקר על ידי גופים גדולים עם תקציבים מנופחים.


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 


דוגמאות:

  • לאומי בלוג של בנק לאומי – נועד להשיג תנועה של גולשים עם עניין כלכלי.
  • אתר בישולים מבית אסם – נועד להציף מוצרי אוסם במתכונים בבתים של רבים.

בשני המקרים, החברות משיגות יעדים שונים לגמרי אך בצורה אורגנית ונעימה להפליא. בעזרת שיווק בתוכן, ניתן להחדיר רעיונות ואו נראות תדמיתית לראשם של הגולשים מבלי שהם שמים לב לכך ומבלי שהם הרימו מחסומים רגשיים שמונעים מהם לקלוט שמדובר בחברה בעלת אינטרסים שיווקיים שעומדת מאחורי הקלעים ומציעה להם שלל הצעות ישירות ואו עקיפות.

למה גם אתם חייבים לעשות שיווק בתוכן?

במבט ראשון, מדובר בשיטת שיווק עקיפה ויקרה במיוחד. לעסק קטן או בינוני אין אינטרס להוציא סכומים ניכרים על כתיבת תכנים איכותיים ואו על קידום אורגני מבוסס תוכן. אך, לאחר שחושבים מעט, מגלים שדווקא לעסקים קטנים ובינוניים יש צורך מהותי בשיווק בתוכן.

שיווק בתוכן מקנה לראשונה כוח אדיר בידם של העסקים הקטנים והבינוניים. בעזרת ניצול נכון של תכנים, גם עסקים קטנים יכולים לצמוח ולגדול בקצב איטי אך ביציבות גבוהה בהרבה מזה שהם הכירו. למה אנו מתכוונים? במידה ואתם מייצרים פניות ואו רכישות באמצעות שיווק ממומן ואפילו באמצעות קידום אורגני, הרי שאתם זוכים לתעדוף זמני בתוצאות החיפוש בערכים מסוימים בלבד. לעומת זאת, כאשר נעזרים בשיווק בתוכן (עם חשיבה על קידום אורגני) הרי שזוכים למספר רב של מיקומים גבוהים במילות מפתח שונות שעוסקים בתחומי העשייה של העסק.

מה מרוויחים בעזרת שיווק בתוכן:

  • תדמית איכותית יותר – נראות טובה וזיכרון חיובי אודות העסק בראש הלקוחות.
  • נוכחות רחבה יותר ברשת – נראות המותג בכל מקום שהגולש הרלוונטי נמצא.
  • יציבות רבה ברשת – האתר יציב יותר במיקומיו ובתנועה אליו וניתן להסתמך על כך.
  • פניות איכותיות יותר – גולשים שפונים מתוכן, קראו והבינו את השירות טרם פניה.
  • סגירות מהירות יותר – קל יותר לסגור לקוח שיודע מה אתם מציעים וסומך עליכם!
לסיכום,

רוצים לייצב את העסק וליהנות מצמיחה אורגנית ובטוחה לאורך זמן. רוצים לבנות תכניות ארוכות טווח ולראות את העסק שלכם משגשג גם בעוד עשור? שיווק בעזרת תוכן הנו המפתח לכלל שאיפות אלו ואחרות. במידה ואתם מעוניינים ללמוד עוד על הנושא ואו שנעשה עבורכם פעילות שיווקית מסוג זה, פנו אלינו לשירותי ניהול אתרים ונדאג שתגיעו ותגשימו את היעדים שלכם!


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 



0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *