fbpx

ענף קידום האתרים בישראל סובל מלא מעט בעיות. אך, הבעיה הקשה מכולן הנה העובדה שהלקוח אינו רואה את עבודתו של מקדם האתרים ומצב זה גורר שני אפשרויות:

  1. מקדם אתרים עושה עבודתו – האתר מקודם (עליות וירידות אך מגמה חיובית).
  2. מקדם אתרים לא עושה עבודתו – האתר לא מקודם (האתר עומד במקום ואו נמצא בירידה מתמשכת).

רק לאחר תקופה ממושכת שניתן לדעת האם מקדם האתרים אכן מקצועי ועבד קשה ואו שמה בעיקר "עבד עלינו!"..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במאמר זה נציג את המורכבויות אך גם את ההזדמנויות באשר לקידום אתרים לשנת 2020.

    שירותי קידום אתרים

    מקצוע קידום האתרים הנה תולדה של מרחב מקוון המבוסס רובו ככולו על חיפושים במנועי חיפוש. עבודתו של מקדם האתרים הנה לשכנע מנועי חיפוש אלו בכך שהאתר אותו הוא מקדם מייצר ערך טוב יותר מהמתחרים ומסיבה זו, יש לתעדף את האתר שלו בראש תוצאות החיפוש על פני יתר השחקנים בשוק.

    ואכן, במשך שנים רבות היו מגוון שיטות קידום אשר עבדו לאורך תקופות מתמשכות והצדיקו את העלות של מקדמי האתרים. אך, בשנים האחרונות, כללי המשחק משתנים לאיטם וישנם בעלי מקצוע שמצאו עצמם מחוץ למשחק כתוצאה מהסיבות הבאות:

    • גידול בתחרות – לכל אתר כיום יש מקדם אתרים…
    • שיפור האלגוריתם – מנועי החיפוש פחות מושפעים מפעילות קידומית כבעבר.
    • בינה מלאכותית – כלי המדידה השתנו בצורה דרמטית כיום.
    • רשתות חברתיות – התנועה אינה עוד נסמכת רק על תנועת חיפוש.
    • פרסום ממומן – בענפים מסוימים אין יכולת אמיתית לקדם אורגנית.

    אלו שנשארו במשחק מביאים ערך מוסף גבוה לשולחן ומייצרים תוצאות מוכחות ואו מציעים שירות שאין ביכולתם לספק עוד והם רצים על אדי העבר.

    הטוב בקידום אתרים:

    קידום אתרים מקצועי עובד. גם בזירות התחרותיות ביותר, ניתן להשיג תוצאות סבירות ואף טובות בקידום אתרים מקצועי המשלב אופטימיזציה, תוכן איכותי, בניית קישורים ויצירת שיתופי פעולה משמעותיים עם אתרי מיינסטרים.

    אנשי קידום אורגני מקצועיים ידעו להקים מה שמכונה PBN שמשמעו רשת אתרים תומכים אשר יוצרים את המצב הנדרש עבור מנועי החיפוש בכך שהאתר אותו הם מקדמים עונה על כל הדרישות להופעה במיקום הראשון בתוצאות החיפוש שהתבקשו על ידי הלקוח.

    כאשר קידום אורגני עובד, זהו שיטת השיווק הטובה והזולה ביותר ליצירת ערך לעסק. אתרים הנמצאים בראש טבלת התוצאות לאורך זמן יכולים להביא לגידול חד בהכנסות החברה ומכך שמדובר באפיק שאסור לפספס במידה ויש לכם את איש המקצוע הנכון עבורכם.

    הרע בקידום אתרים:

    לצד הטוב, במקרים רבים חברות קידום אורגני נוטות לקדם מילים לא רלוונטיים ואשר אין בהם תנועה רבה ואו להתחייב לתוצאות תוך זמן הקוד כאשר אין סיכוי אמיתי שייעמדו בכך ללא מניפולציות משמעותיות שבסופן האתר צפוי להיפגע קשות ולגרור עונשים חמורים מצד מנועי החיפוש.

    במקרים בהם שיטת הקידום לא חוקית (כובע שחור), האתר והעסק שמאחוריו נמצאים בסיכון גדול מאוד שיכול לגרום לנזק בלתי הפיך לשמם הטוב ולסיכוייהם להצליח בעתיד ברשת האינטרנט.

    המכוער בקידום אתרים:

    לצערנו, קידום אורגני דומה לעבודות מוסך. אין ללקוח מושג אודות העבודה של מקדם האתרים. גם מקדמי אתרים מעולים עם קבלות יכולים להתברר ככאלו שהשיגו תוצאות ללקוחות מסוימים אך הזניחו במקביל לקוחות אחרים.

    אנו קלטנו מספר רב של לקוחות שהגיעו אלינו לאחר שנים של קידום אורגני ובכניסה למערכת האתר התברר שמי שקידם את האתר כלל לא נכנס למערכת האתר ולכן המקדם הקודם היה רשלן במקרה הטוב ושרלתן במקרה הרע. אך תוצאות אין וחבל!

    ניהול אתרים – השירות שאתם מחפשים!

    מה עושים? איך נמנעים מסיכונים מיותרים ואו מקדמים שאינם עומדים מאחורי דבריהם? ובכן, לא בהכרח שאתם מחפשים את השירות הנכון..

    אתם רוצים לחפש "ניהול אתרים" ולא "קידום אתרים". זה נכון שאנו משוחדים שהרי זהו עיסוקנו, אבל בואו נסביר את הלוגיקה שמאחורי עצה זו:

    שירותי ניהול אתרים כוללים בתוכם את האחסון, התחזוקה, האבטחה וההצפנה של האתר. בנוסף, שירותי ניהול אתרים כוללים ניהול תוכן, ניהול מוצרים, ניהול קטגוריות ותגיות ועוד שלל פעולות משלימות ולצד כל פעולות אלו נעשים מאמצי קידום אורגני וקידום ממומן.

    כלומר, זהו זירה שבה רשלנים ואו שרלתנים פשוט לא יכולים לשחק בו וזאת כי אתם, הלקוח מרגישים היטב האם איש המקצוע עושה עבודתו ואם לאו. במידה ואחד המקצוע עושה עבודתו, הרי שזאת ייעשה לפי חוקי גוגל ומכך שהאתר מתחיל בטיפוס איטי אך יציב במעלה תוצאות החיפוש ללא סיכונים וללא קומבינות כאשר כל העבודה גלויה ושקופה ללקוח.

    רוצים ללמוד עוד על שירותי ניהול אתרים ועל ההשוואה לקידום אורגני לאתרים? השאירו פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם ולייעץ לכם ללא עלות וללא התחייבות!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן