שירותי תמיכה לאתרי אינטרנט

שירותי תמיכה לאתרי אינטרנט – השירות המושלם לבעלי אתרים עצמאיים!

ישנם שני סוגי בעלי אתרים, בעלי אתרי אינטרנט אשר לא רוצים להתעסק עם האתר אינטרנט שלהם ביום יום ובעלי אתרי אינטרנט אשר מנהלים את האתר שלהם עצמאית ואף נהנים מזה. בעוד אנו משרתים בעיקר את הסוג הראשון של בעלי האתרים, במאמר זה אנו נדבר על השירות שנדרש למנהלי אתרים עצמאיים.

תמיכה לבעלי אתר אינטרנט

בעלי עסקים המחזיקים באתר אינטרנט אינם בהכרח צריכים למצוא את האתר כמורכב ומעיק לניהול. להיפך, ישנם בעלי אתרים שמרגישים מאוד טבעי עם מערכת הניהול של האתר אינטרנט שלהם וביכולתם לבצע את מרבית הפעולות בכוחות עצמם.


צריכים עזרה? התייעצו עם מנהלי האתרים של WEmanage!


אך, גם בעלי עסקים עם חוש טכני מפותח מגלים לעתים קרובות שהם לא יודעים לבצע שינויים שונים באתר ובמקרים אלו עליהם לחקור וללמוד את הנדרש עצמאית (מחקר וניסוי ותהיה) או לפנות לקבל תמיכה מגורים מקצועי שיכול לחסוך זמן יקר ולהסביר לבעל האתר את הלוגיקה מאחורי הקלעים כך שהפעם הבאה תתבצע גם ללא תמיכה מקצועית.

כעת נרחיב מעט אודות שירותי התמיכה שאנו מעניקים ללקוחותינו המעוניינים לתפעל את האתר בכוחות עצמם אך עם שקט נפשי וביטחון שיש לצדם איש מקצוע שיעמוד לרשותם בזמן אמת במידת הצורך (במקרים מסוימים, עדכון או שינוי של הגדרה באתר גוררת נזקים כדוגמת אי עליית האתר ואו שבירת העיצוב של האתר וזהו מצב חירום בו כדאי שיהיה לצד בעל האתר מתכנת מקצועי ומענה מידי.

שירותי תמיכה לאתרי אינטרנט

שירותי תמיכה לאתרי אינטרנט מוצעים על ידי חברתנו יחד עם שירותי אחסון ותחזוקה טכנית לאתר האינטרנט. זאת כדי שנוכל להעניק את השירות הטוב ביותר גם במקרי קיצון בהם הלקוח גרם נזק בלתי הפיך כתוצאה מטעות או רשלנות. אנו נדאג לגבות את האתרים של לקוחות האחסון והתמיכה למשך חודש שלם אחורה בענן אך במקביל גם נגבה את האתרים בשרת פנימי אצלנו במשרד אחת לתקופה כך שיש לנו עותק פיזי של האתר לכל מקרה צורך.

לאחר הנחת מוצא זו, אנו יכולים להסביר עוד אודות שירותי התמיכה שאנו מציעים לבעלי אתרים:

שירותי תמיכה לבעלי אתרים מורכבים ממספר חלקים חשובים:

  1. הדרכה לבעלי אתרים במערכת האתר שלהם.
  2. תיקון מהיר ובזמן אמת כאשר נדרש פעולה דחופה.
  3. ביצוע פעולות תחזוקה שוטפות ופעולות הגדרה ופיתוח לפי דרישה.

שירותי תמיכה נועדו להקנות לבעל האתר כמה שיותר שליטה עצמאית על האתר שלו. כך לדוגמה, כאשר בעל האתר נתקל בבעיה, אנו יכולים לתקן עבורו את הבעיה במהרה ולסיים את הסיפור או שאנחנו יכולים לעבוד עמו יד ביד כדי להסביר לו מה מקור הבעיה, ממה נגרמה הבעיה, איך פותרים את הבעיה ואיך מונעים מבעיה זו לחזור בשנית וזהו כמובן שירותי תמיכה לאתרים.

במקרים רבים מדובר בשירות משולב בין בעל האתר וחברת הניהול שמעניקה את שירותי התמיכה. כך לדוגמה, יש לנו לקוחות שמנהלים את תוכן האתר עצמאית אך כל פעולה הקשורה לקוד ואו מבנה האתר מופנית לטיפולנו במסגרת השירות שהם רכשו לעצמם. כך הם שומרים על אתר עדכני ורלוונטי במקביל להחזקה של מערכת עדכנית ומאובטחת.

האם להזמין שירותי תמיכה לאתר האינטרנט?

מאחר ואנו חברת ניהול אתרים אשר מציעה שירות זה ממש, ברור שנגיד לכם כן ;). אך יש לכך סיבות רבות ומוצדקות אך חשוב להבהיר את הנקודה קצת יותר לעומק:

אם יש לכם זמן פנוי לניהול עצמאי של האתר ובמידה ואתם לא מקבלים כאב ראש ממערכת ניהול האתר – הרי שמדובר בשירות חובה ובהחלט משתלם. לעומת זאת, אם אין לכם זמן פנוי ואו אין לכם “מוזה” לבצע את העבודה הנדרשת על האתר בכוחות עצמכם, ייתכן מאוד שעדיף לכם לשלם מעט יותר ולהזמין שירותי ניהול אתרים אשר יאפשר לכם להימנע כליל מהתעסקות באתר ככלל.

כדי לברר נושא זה לעומק, אנו ממליצים לך לפנות אלינו ולהתייעץ עם אחד ממנהלי האתרים, מנהלי האתרים שלנו לא ימכרו לכם מוצר זה או אחר אלא רק יסייעו לך להבין מה נכון עבורך ואת ההחלטה תקבל/י עצמאית ואו יחד עם היועץ העסקי שמלווה את העסק.

לסיכום,

התעסקות עם ניהול אתר אינטרנט דורשת זמן רב וניסיון נצבר עם זמן. ככל שתנהלו את האתר עצמאית, תשלמו פחות כסף ותראו תוצאות טובות יותר. אך, כדי להפיק את המירב מהאתר אינטרנט יש לקבוע עתים קבועים לניהול האתר ולהפיכת מנהג זה לקבוע ובעל חשיבות. כך שהאתר מנוהל על הזמן ובהצלחה רבה.


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 



0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *