fbpx

למרבית בעלי האתרים יש סיפור די דומה. הם פנו לחברת פיתוח אתרים לשם בניית אתר אינטרנט אך זו משכה את הזמן ותהליך הפיתוח של האתר נמשך זמן רב עד שבשלב כלשהו האתר עלה לאוויר עם תוכן דליל ואו תוכן שלא מאה אחוז אפוי ומרגע זה לא בוצעו שינויים בתוכן האתר. כך שבפועל תוכן האתר אינו מייצג את ערכי העסק ובוודאי אינו עושה חסד עם כלל יתרונותיו של איש המקצוע/העסק.

שכתוב תוכן אתר אינטרנט

בעידן בו לכל עסק יש אתר אינטרנט, התחרות גדולה מאי פעם. במילים אחרות, אין מקום לבינוניות במידה ורוצים להשיג לקוחות חדשים מהאינטרנט. אך, למרות זאת, מרבית האתרים מכילים תוכן מינימלי אשר אין בו כדי לשכנע את הלקוחות לפנות אליהם ויש סבירות גבוהה שגם האתר אינטרנט שלכם אינו כתוב וערוך כהלכה ולכן יש לבחון האם הגיע הזמן לשכתב את תוכן אתר האינטרנט ולהציג בו תכנים רלוונטיים יותר לכם וללקוחות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כדי לבדוק האם הגיע הזמן לשכתב את תוכן האתר שלכם, עליכם לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:

    • מתי בפעם האחרונה ערכתם את תוכן האתר?
    • כמה תוכן יש לכם ביחס לתוכן של המתחרים שלכם?
    • האם תוכן האתר מציג את השירותים שלכם נאמנה?
    • איזה ערך מוסף אתם מעניקים לגולשים שיצדיק ביקורם באתר?
    • האם תוכן האתר כתוב בשפה נכונה לקריאה?

    כדי להבין איך שאלות אלו באות לידי ביטוי, נציג כל שאלה בנפרד,

    כמה זמן עבר מאז עריכה אחרונה?

    אחד מכללי הברזל של ניהול אתרים וקידום אתרים הנו שתוכן האתר חייב להיות עדכני. אם עברו חודשים ואף שנים מאז הפעם האחרונה בה ערכתם את תוכן האתר, כנראה שאתם לא נראים יותר מידי טוב. עליכם לשאול, האם מה שכתבתם באתר עדיין נכון, האם שעות הפעילות נותרו זהות? האם עובדי החברה הם אותם עובדים/שותפים? האם השירותים שהצעתם בעבר עדיין מוצע על ידכם? ועוד שאלות רבות שעליהם ייתכן שאין לכם תשובות..

    האם אתם מציעים תוכן רב יותר מהמתחרים?

    המתחרים שלכם לא מחכים לכם. הם רצים קדימה ומתקדמים על חשבונכם (כאשר אחד עולה, האחר יורד) בתוצאות החיפוש. אחד המדדים לכך שאתם לא עומדים בקצב הנו שהמתחרים שלכם מציעים הרבה יותר תוכן מכם וזאת על אף שייתכן מאוד ואתם ותיקים ומנוסים יותר. לפעמים פשוט צריך להשקיע את הזמן או הכסף שנדרש כדי לייצר מספיק תוכן חדש כדי לשמור על המקום שלכם בזירה התחרותית בה אתם עוסקים.

    האם השירות שאתם מציעים ברור ללקוחות?

    זה נחמד שאתם מבינים את השירותים שלכם, אבל האם הגולשים שלכם באמת מבינים מה אתם מציעים? בלא מעט אתרים, התשובה על כך לא תמיד כה ברורה. עורכי דין, רואי חשבון ויתר אנשי המקצוע נוטים לקרוא לשירותים בשמות מקצועיים מבלי לקחת בחשבון שהלקוח הממוצע כלל אינו מבין את מושגיו המשפטיים או הכלכליים ובעצם כתוצאה מכך לקוחות רבים אינם מוצאים את השירות שאתם מציעים וממשיכים הלאה לאתר הבא במרחק קליק בודד..

    מה הגולשים שלכם מקבלים מהאתר שלכם?

    יש לכם ציפיות מהגולשים? גם לגולשים שלכם יש ציפיות מכם! כאשר הם נכנסים לאתר שלכם, כדאי שתחשבו עליהם ותנסו להבין מה אתם יכולים להציע להם כדי שהם יבקרו באתרכם פעם אחר פעם וכמובן יהפכו ללקוחות מרוצים בהמשך הדרך. ניתן לכתוב מאמרים מועילים בבלוג (כמו מאמר זה..), ניתן להכין שו"ת אינפורמטיבי, ניתן להעניק ייעוץ ראשוני חינם ועוד שלל תמורות נוספות לגולשים וכדאי להקפיד על כך.

    האם ניתן להבין את התוכן שלכם בקלות?

    לבסוף, חשוב מאוד לבדוק את איכות תוכן האתר שלכם. האם הכתיבה בשפה אחידה וברורה ומותאמת לאדם הפשוט? האם התוכן באתר מחולק בצורה מסודרת עם כותרות משנה, קטגוריות, תגיות וגרפיקת אילוסטרציה? כלל פרמטרים אלו ישפיעו על האופן בו הגולשים יתייחסו לתוכן האתר שלכם ואסור לזלזל בנתונים אלו.

    לסיכום,

    אז קראתם מעט אודות החשיבות בתוכן איכותי באתר והבנתם למה חשוב להעניק תוכן איכותי, רלוונטי ועדכני הן מבחינת הגולשים והן מבחינת קידום אורגני במנועי החיפוש. מקווים שהענקנו לכם מבט מחודש על חשיבות שכתוב תוכן אתר מפעם לפעם. הנכם מוזמנים לפנות אלינו לצורך בדיקה של אתרכם ללא עלות. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן