fbpx

מנהלי עמותות רבים עוברים תהליך למידה מתיש שבסופו הם מצליחים להגיש את העמותה שלהם לבחינה ואישור הזכאות ליהנות ממענק גוגל לעמותות. אך, לאחר שהם כבר החלו לשמוח מכך שהם כעת זכאים ליהנות מ-10,000$ מידי חודש לפרסום בחינם, הם נתקלים בקשיים בכל הקשור לאישור העמותה לפרסום בגוגל אדס. על כך אנו רוצים להרחיב במאמר זה.

למה גוגל אדס לא מאשר לעמותה לפרסם?

כפי שהתחלתם להבין, יש להפריד בין שני שלבים נפרדים בתהליך השגת מענק גוגל לעמותות:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. בדיקת זכאות וקבלת אישור עמידת העמותה בתנאי הסף של תכנית המענקים של גוגל.
    2. הפעלת הזכאות בפועל על ידי שימוש בכלי הפרסום של גוגל (אישור אתר האינטרנט וחשבון הפרסום).

    את החלק הראשון בתהליך ניתן לעבור בתוך ימים ספורים (היעזרו בנו בחינם). אבל בחלק השני עמותות רבות נתקעות ואף נעצרות בטרם הצליחו לנצל את המענק המגיע להם.

    כמובן ששאלת השאלות היא,

    למה גוגל אדס אינו מאשר את אתר העמותה שלנו?

    כדי לנצל את המענק המגיע לעמותה שלכם, עליכם לעמוד במגוון דרישות סף אשר נחלקות לשני חלקים:

    1. עמידה בתנאי הסף של גוגל אדס לתכנית המענקים.
    2. עמידה בתנאי הסף של גוגל אדס לאתר האינטרנט.

    החלק הראשון פשוט למדי, בעת הרשמה לשימוש בגוגל אדס, יש לבצע את הפעולות הבאות:

    • יש להקים חשבון פרסום בגוגל אדס – דגש: יש לבחור מטבע דולר.
    • יש למלא את הסקר השנתי שיופיע כחלק מדרישות ההשתתפות בתכנית.
    • *יש למלא את השאלון אודות מגיש ומנהל המענק של גוגל.

    *שימו לב, בשאלון תתבקשו להזין תשובות של כן ולא ויש לשים לב לאותיות קטנות וגדולות אחרת תקבלו הודעה על שגיאות גם כאשר צדקתם.

    החלק השני הנו מורכב יותר במקרים רבים ולהלן תנאי הסף שיש לעמוד בהם:

    • עליכם להיות הבעלים הרשום של הדומיין אליו תרצו להניע את הגולשים.
    • על האתר שלכם לעמוד בדרישות הבאות:
      • האתר חייב לכלול הסבר מפורט אודות עיסוקי העמותה שלכם.
      • האתר חייב לכלול מידע רב ייחודי ורלוונטי למבקרים.
      • האתר חייב להיות נגיש, נוח ובעל חוויית שימוש מעולה.
      • האתר חייב להיות מוצפן (HTTPS) עם תעודת SSL.
    • תנאים נוספים שחשוב להכיר:
      • אסור שמטרת העל של האתר תהיה למטרות מסחריות.
      • אסור לאתר להיראות ואו להציע שירותים עסקיים.
      • אסור לאתר להבטיח תוצאות כלשהן.
      • אסור לאתר לכלול תוכן מפלה לאוכלוסיות.
    • תנאי שיווק/פרסום:
      • חל איסור מוחלט להציג פרסומות גוגל באתר העמותה.
      • פרסומות באתר חייבות להיות למטרות העמותה בלבד.

    מה קורה אם עומדים בכל התנאים אך עדיין אין אישור?

    לעתים רחוקות אנו בודקים היטב ומגלים שאנו זוכים לשלילת זכאות למרות עמידה בכל התנאים המצוינים מעלה, במקרים אלו, נקבל הודעה לקונית עם מידע חסר פירוט ונהפוך למתוסכלים למדי. אך, לא מומלץ להתייאש. ניתן לנסות לבדוק כמה בדיקות נוספות שיאפשרו לנו לזהות את מקור הבעיה הגוררת את השלילה של הבקשה:

    • האם האתר אינו עולה כהלכה בחלק מסוגי המכשירים?
    • האם האתר עולה באיטיות רבה מידי?
    • האם יש באתר עמודים ריקים או קישורים שבורים?
    • האם התוכן באתר לא קריא לאדם מן השורה?

    במקרים רבים התקלה לא נראית לעין אך במעבר מדוקדק על האתר נגלה שיש לנו לא מעט תיקונים בטרם נקבל את האישור המיוחל. ישנם מקרים חמורים בהם אנו נמליץ על בניה מחדש של האתר כך שהוא יעמוד בכל התנאים כנדרש וכך נסלול את הדרך הבטוחה לאישור המיוחל.

    ואם כל זה לא עובד? מה לעזעזל עושים?!

    במקרים קיצוניים ממש בהם אנו בודקים היטב ולא מוצאים כל הצדקה לשלילה, ביכולתנו גם לפנות בצורה מסודרת לסיוע של בן אנוש בגוגל פרסום.

    נעשה זאת כך:

    1. נכנס לחשבון גוגל אדס.
    2. נעבור למרכז העזרה של גוגל אדס
    3. נעבור לטאב יצירת קשר.

    ממש הסתבכתם? תנו לנו לעזור לכם!

    בהצלחה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן