fbpx

ניסיתם מספר פעמים שירותי קידום אתרים אורגני ולא ראיתם תוצאות? מתחילים לחשוש שכולם רק רוצים את הכסף שלכם אך לא עושים מספיק כדי לדאוג לצרכים שלכם? יש תחלופה לקידום אורגני אך היא דורשת פתיחות והבנה מצדכם.

הבעיה בקידום אתרים אורגני

האינטרנט רווי אתרי אינטרנט המתחרים זה בזה על לבם של הגולשים ותחרות זו עוברת דרך המיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש. לכן, קמו אנשי מקצוע וחברות והציעו שירותי קידום אתרים לעסקים מתוך הבטחה לגרום למנועי החיפוש להעדיף את האתר של הלקוח על פני יתר האתרים המתחרים על הביטויים המבוקשים ברשת. זה עבד נהדר עד לפני מספר שנים, אך מנועי החיפוש התבגרו והשתפרו עם בינה מלאכותית, יכולות אנליזה להתנהגות גולשים ועוד שלל טכניקות שמקשות על היכולת להשפיע על תוצאות החיפוש.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בפועל, רבים ממקדמי האתרים אינם מצליחים לייצר תוצאות משמעותיות עבור לקוחותיהם והמעטים שכן מצליחים להפיק תוצאות מרשימות דורשים סכומי עתק (יש להקצות מספר רב של שעות עבודה מידי חודש כדי להצליח + רכש מדיה יקר באתרי מיינסטרים). במידה ואין לכם תקציב גדול במיוחד עבור שיווק האתר, אתם בוודאי מחפשים תחליף ראוי שיביא תוצאות!!

    תחליף לקידום אורגני לאתרים

    האלטרנטיבה לקידום אתרים הנו "ניהול אתרים". שירות הכולל גם קידום אתרים אורגני בתוכו אך מעניק ללקוח הרבה יותר רכיבי שירות שמאפשרים להגיע לתוצאות טובות יותר בעלויות זהות לקידום אורגני.

    שירותי ניהול אתרים כוללים בתוכם את התפעול השוטף של האתר והמשמעות היא שמנהל אתרים מקצועי עורך עבורכם את התוכן של האתר ואף כותב עבורכם תכנים חדשים לאתר כדי שמנועי החיפוש והגולשים יראו ערך באתר שלכם על פני המתחרים. מנהל האתרים יעשה זאת על פי כל כללי הקידום האורגני יחד עם שילובים ייחודיים של קידום ממומן (פרסום) באפיקים זולים אך אפקטיביים כדוגמת שיווק מחדש, גוגל מרצ'נט סנטר, שיתופי פעולה ואף רכש מדיה במידת הצורך ובהתאמה אתכם.

    בשונה מפעילות של מקדם אתרים אורגני, עבודתו של מנהל אתרים מורגשת לכל אורך הדרך. כלומר, אתם יודעים שהוא עובד ומבצע עבורכם שלל פעולות של מדידה, אופטימיזציה, שיפור יחסי המרה וכל זאת מתוך דאגה לשילוב אינטרסים שלכם ושל הגולשים. כיום, גוגל יודע להבדיל בין אתר אינטרנט שמעניק ערך גבוה למשתמשים על פני אתר אינטרנט שאינו מציע תמורה למבקרים בו וזאת על ידי בחינת פעולות המשתמש לאחר הביקור באתר!.

    מנהל אתרים אחראי לדאוג שהאתר כל הזמן עדכני, רלוונטי ובעיקר מותאם לחיפושים של הגולשים. כפועל יוצא מכך מנועי החיפוש מזהים זאת ומעלים אט אט את האתר במעלה תוצאות החיפוש מבלי שתדרשו לבצע מניפולציות מוטלות בספק ואו אסורות על מנועי החיפוש. זהו פעילות שנעשית יד ביד עם מנועי החיפוש ולא כנגדם ולכן התוצאות יהיו חיוביות לאורך זמן. יידרש לכם מעט סבלנות אך זה בהחלט מייצר תוצאות טובות מאשר קידום אתרים אורגני סטנדרטי.

    כמה עולה ניהול אתרים ביחס לקידום אתרים?

    תתפלאו אך העלות לרוב זהה לזו של קידום אתרים. אמנם מנהל אתרים עושה הרבה יותר ממקדם אתרים אך מנהל זה צפוי לעמוד לרשות לקוחותיו המרוצים שנים רבות וזאת מאחר והערך ברור והצדדים מרוצים זה מזה. כלומר, בניהול אתרים איש המקצוע משמש כמעין עובד במיקור חוץ שעומד לרשותכם לכל דרישה ובקשה ולכן הקשר הולך ומתחזק עם הזמן והצדדים מנהלים שיח פורה ומתמשך יחדיו.

    טווחי העלות של ניהול אתרים נקבעים לרוב על פי השעות שיידרשו ממנו מידי חודש (על מנהל האתרים להתפרנס..) כך שמנהלי אתרים של אתרי מכירות יהיו יקרים יותר מאשר מנהלי אתרים של אתרי תדמית וזאת מתוקף אופי העבודה ותדירותה.

    לסיכום,

    אנו ממליצים לכם להשאיר פרטים באתר שלנו כדי שמנהל אתרים מקצועי יחזור אליכם ויסביר לכם עוד אודות ההבדלים בין מקדם אתרים ומנהל אתרים וכדי שיוכל להעריך אילו שעות נדרשות מידי חודש וכמה שירות זה צפוי לעלות לכם. הייעוץ ללא עלות כך ששווה לנסות!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן