תיאור מוצרים באתר - מוצרים באתר

תיאור מוצרים באתר – איך מתארים מוצרים חדשים שאנו מעלים לקטלוג האתר?

מעלים מוצרים רבים לחנות המקוונת שלכם, אך אין רכישות באתר? ובכן, ייתכן ואתם פשוט לא עובדים נכון. כאשר מעלים מוצרים חדשים לאתר, יש לתאר כל מוצר ומוצר בנפרד ובצורה מקצועית כך שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יוכלו למצוא אתכם בקלות ולבצע רכישות לשביעות רצון כל הצדדים.

תיאור מוצרים באתר

כדי לעזור לכם להעלות מוצרים כנדרש, אנחנו נתאר לכם כעת איך אנו מעלים מוצרים לחנויות של הלקוחות שלנו בתקווה ומידע זה יעזור גם לכם. להלן הפרמטרים שאנו מטמיעים בכל מוצר ומוצר:

  • כותרת המוצר.
  • תמונת מוצר.
  • תיאור קצר למוצר.
  • תיאור ארוך למוצר.
  • מאפיינים/תכונות למוצר.
  • מחיר המוצר.
  • יתרונות עיקריים ברכישה אצלנו.
  • מוצרים דומים/ משלימים למוצר.
  • מלאי למוצר (במידה ומוגבל).

בואו נעבור יחד על כל שלב ושלב,

הוספת כותרת המוצר:

כותרת המוצר הנו האלמנט החשוב ביותר בעמודי המוצר. כותרת זו משמשת הן לניווט ובחירת המוצר בתוך האתר עצמו והן לתיאור המוצר כפי שיופיע בתוצאות החיפוש בגוגל. חשוב מאוד לשלב בכותרת המוצר את הערכים הבאים:

  • שם המוצר.
  • צבע המוצר.
  • אלמנט ייחודי במוצר.

בעזרת ערכים אלו, אנו מצליחים להגיע למספר רב יותר של משתמשים.

הוספת תמונה למוצר:

תמונת המוצר איננה בפועל חלק מתיאור המוצר. אך ניתן לשלב עליה ALT לשם הצגת התמונה לגוגל כמשויך למוצר ולכן חשוב מאוד להעניק שם מתאים לכל תמונה המצורפת למוצר.

לקריאה נרחבת על נושא זה, עברו למאמר: העלאת תמונות למוצרים.

הוספת תיאור קצר למוצר:

התיאור של המוצר חייב להיות מדויק ואמין. כלומר, עליו לתאר את המוצג בתמונה. כך שיש לתאר את המוצר כפי שהוא ולתאר במילים (טקסט) את המוצר בצורה הנכונה והקרובה ביותר למציאות. ככל שהתיאור יהיה אמין ומדויק יותר, כך התנועה אליו תהיה נכונה וקרובה יותר לרכישה.

תיאור זה הנו קצר וצריך להיות פחות מ-100 מילים. כך שעליכם להיות יצירתיים בהעלאת תיאורים אלו.

הוספת תיאור ארוך למוצר:

התיאור הארוך למוצרים מופיע בתחתית עמוד המוצר וליד חוות הדעת והמידע הנוסף שכמעט אף אחד לא קורא. זה האזור בו אתם יכולים להתפרע ולהרחיב אודות המוצר. מומלץ לצרף וידאו, המלצות כתובות ואו כל דבר אחר שיכול להתאים לעמוד. למרות שמדובר בתיאור ארוך, אל תכתבו יותר מ-200 מילה בכדי לא להכביד.

הוספת מאפיינים/תכונות למוצר:

לכל מוצר יש תכונות שונות, אותן עליכם לפרט בכדי לאפשר לרוכשים לדעת מה הם קונים. דוגמאות לתכונות ומאפיינים:

  • מידות המוצר (גובה/רוחב).
  • מידות המוצר (Sֻ | M | L..)
  • משקל המוצר.
  • מפרט טכני.
  • צריכת חשמל.
  • ועוד..

זכרו! הפרטים הטכניים והמשלימים אינם שייכים לתיאורים ואו לכותרות אלא לתכונות בלבד.

הגדרת מחיר המוצר:

המחיר הנו הפרט החשוב ביותר בעיניו של הלקוח. כן, הלקוח רוצה מחיר נוח ומתאים לכיסו ולכן עליכם להתחשב בו בצורות שונות. ניתן לייקר את המוצר ולהציג מחיר מבצע, ניתן להציג את המוצר עם אייקון קופון הנחה ועוד שלל מניפולציות אשר יגרמו לרוכש להרגיש שמדובר בעסקה טובה ולהוסיף את המוצר לסל.

הגדרת המחיר מצריכה חשיבה יצירתית אך בהתאם למגבלות העסק.

פרסום יתרונות עיקריים ברכישה אצלנו:

היתרונות העיקריים חייבים! להופיע בעמודי המוצר אך אלו נערכים ברמת המערכת ויופיעו בכלל המוצרים. היתרונות העיקריים יכללו לרוב:

  • שירותי שילוח עד הבית.
  • הנחות קבועות.
  • תעודת של אמון הציבור.
  • ועוד..

שיוך מוצרים דומים / משלימים למוצר:

חשוב מאוד שאם לקוח ראה מוצר שהוא רוצה להוסיף לסל, יהיה לו אפשרות להוסיף מוצרים דומים ואו משלימים. להלן דוגמאות:

דוגמאות למוצרים דומים:

  • מוצרים מאותה הקטגוריה.
  • מוצרים מאותה סדרה.

לדוגמה: חולצות מהסדרה שבה מתעניין הרוכש.

דוגמאות למוצרים משלימים:

  • מוצרים שמשלימים לוק.
  • מוצרים משלימים למוצר.

לדוגמה: כיסוי/מגן מסך למכשירים סלולריים.

הגדרת מלאי למוצר (במידה ומוגבל):

בחלק מהחנויות יש מלאי מוגבל של המוצרים. חשוב להגדיר זאת בכדי לא לגרום למצבים לא נעימים שיש הזמנה אך אין מוצר להספקה. יתרה מכך, חשוב שאם אין את המוצר במלאי, שניתן יהיה להצטרף לרשימת המתנה לקבלת המוצר.

לסיכום,

מנהלים אתר אינטרנט אך אין תוצאות? יש לכך סיבות רבות. אך, הדרך הטובה ביותר להביא לתוצאות הנה להשקיע ולא לקצר בהליכים. מעוניינים לקבל עזרה בכך? השאירו לנו פרטים ואנו נשמח להעניק לכם שירותי ניהול אתרים לאתרי מכירות ולשביעות רצונכם.

 
צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *