לכל עסק באינטרנט יש הזדמנות אחת להשאיר רושם על הלקוחות הפוטנציאליים. במידה ולא נשאיר רושם טוב על הלקוחות הללו, הם לא יפנו אלינו אלא למתחרים שלנו. לכן, כאשר בונים אתר תדמית לעסק, יש צורך בתהליך תכנון מסודר ומוקפד הכולל אפיון קהל יעד לצד אפיון עיצוב לאתר.
תכנון אתר תדמית
במהלך תכנון אתר תדמית, עלינו לשאול את עצמנו מספר שאלות חשובות במיוחד:
יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!
- מי הם קהל היעד שאליו העסק שלנו פונה?
- מה קהל יעד זה מצפה לראות אצלנו באתר?
- איזה שפה ועיצוב יגרום לחיבור עם הלקוחות?
שאלות אלו הן הכרחיות להצלחת האתר! אך יש שאלה החשובה אף יותר משאלות אלו:
- מה אנו מצפים לקבל מהאתר אינטרנט שלנו?:
- חשיפה?
- נוכחות?
- מיתוג?
- פניות?
לאחר שנענה על שאלות אלו וזאת במחשבה תחילה, נוכל להתקדם לשלבים המתקדמים יותר בתכנון אתר תדמית מרשים ואיכותי!.
איך משאירים רושם ומקבלים פניות?
השארת רושם תשתנה מאתר לאתר. כך לדוגמה, הדרך שלנו להשאיר רושם טוב באתר המציע שירותים (כדוגמת שירות אפיון אתרים) יכול לעשות זאת בעזרת תוכן איכותי שעונה על הצרכים של הלקוחות ומוכיח שלחברה יש את המקצועיות הנדרשת. לעומת זאת, אתר המציע מוצרים מעוצבים או שירותי יופי יכול לעשות זאת בעזרת הצגת תמונות של המוצרים ואו השירותים תוך שימת דגש על רמת הגימור והתוצאות לאחר מעשה.
אך, הרבה פעמים אנו יכולים להשיג את התוצאות הרצויות על ידי בחירת עיצוב מותאם לאתר. במידה ואנו מציעים מוצרים או שירותים יוקרתיים, ייתכן מאוד שנרצה לעצב את האתר בצבעים כהים או אפילו שחורים המקנים לאתר מראה יוקרתי ומקצועי. במידה ואנו מציעים מוצרי מדף ממוצעים בשוק, אנו יכולים להציג מחירים טובים מאוד לצד שירותים ברמה גבוהה שיבטיחו לרוכשים שהם מוגנים ברכישתם וזכאים להחזר כספי על כל בעיה..
לסיכום,
תכנון אתר תדמית שנעשה על סמך זיהוי קהל היעד וצרכיו מבטיח תוצאות אופטימליות. במקרה ואתם רוצים להרשים במיוחד, ניתן תמיד לצאת לדרך בתהליך מיתוג יקר שיכלול גם עיצוב ייחודי לכם ויתייחס למודל של העסק ולמסרים שאתם מעוניינים להעביר ללקוחות. רוצים שנתכנן עבורכם את האתר? מעוניינים לבנות אתר תדמית שיביא לתוצאות? השאירו לנו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!
מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה
אזורי פעילות:
ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
זמינות להספקת השירות:
זמינות לשירות מידית
שפות בהן השירות מוענק:
עברית, אנגלית
ניסיון בהענקת השירות:
משנת 2008, מעל 15 שנה
מספר טלפון להזמנת השירות:
073-3745552לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
Whatsapp - 055-9381228הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
[email protected]מינימום התחייבות לקוח לשירות:
אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
כתובתנו:
נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0
מידע אודות שיוך התוכן לשירות
מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
למי מתאים השירות:
מתאים לסוגי אתרים:
מתאים למערכות ניהול תוכן:
עלות ממוצעת לשירות:
טווח עלויות לשירות:
סוג הצעת שירות:
מתאים לתקופת שירות: