fbpx

אחת האסטרטגיות הטובות ביותר לשיווק עסקים באינטרנט בעבר ובעתיד הנו על ידי יצירת תוכן איכותי עבור קהל הלקוחות הפוטנציאליים. הרי, מה יותר טוב מאשר להוכיח לקהלי היעד של העסק שלכם שאתם טובים יותר מכולם על ידי הענקת תוכן מקצועי לשביעות רצונם? במאמר זה, אנו נסביר אודות האופן בו נתכנן את הפעילות הנ"ל באתר.

תכנון תוכן לאתר אינטרנט

כאשר רוצים להפוך אתר אינטרנט תדמיתי ואו מכירתי לכזה אשר שוקק חיים, לא די בהעלאת עמודי שירותים ואו מוצרים לאתר, יש צורך במגוון רחב של פעולות נוספות באופן שוטף בכדי להבטיח הגעתם של המבקרים באתר והמשך השימוש בו לאחר מכן. השיטה אשר הוכיחה את עצמה בצורה הטובה ביותר מאז ומעולם, הנה כתיבת תוכן שבאמת מעניין את הגולשים שלנו.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אך, יש כל כך הרבה נושאים עליהם ניתן לכתוב, לכן אנו נרצה לתכנן את התכנים באתר על גבי ציר זמן ולהגדיר מה הם סדרי העדיפויות שלנו. כלומר, אילו תכנים חשובים יותר וכדאי לכתוב אותן במידית ואילו תכנים חשובים פחות ויכולים לחכות למועד מאוחר יותר. לתכנון זה יש השלכות ארוכות טווח על הצלחת הפעילות השיווקית של העסק שלכם אונליין.

    בניית אסטרטגיית תוכן שנה קדימה:

    כדי לתכנן תוכן תקופה ארוכה קדימה, יש לאפיין את מעגלי העניין של הלקוחות של העסק. במילים אחרות, יש לנסות לצייר על גבי דף נייר את ליבת הפעילות של העסק (מקורות הרווח) ומסביבה מעגלים הולכים ומתרחבים של שירותים נלווים ואו שירותים פחות רווחיים אך עדיין חלק מהפעילות העסקית ולבסוף במעגל החיצוני מגוון רחב של נושאים שמעניינים את קהל היעד אך לא בהכרח מובילים להתקשרות עם העסק.

    כאשר המעגלים החיצוניים צריכים לדחוף פנימה לתוך המעגלים הפנימיים כך שהלקוחות ומנועי החיפוש יזהו בנקל מה הן המוצרים העיקריים של בית העסק ומה הם ערכים נלווים. נעשה זאת בחלוקה הבאה:

    1. ליבת פעילות – יופיע בבירור בעמוד הבית ובתפריט הראשי.
    2. שירותים נוספים – יופיעו כעמודים באתר ובתפריט משנה.
    3. נושאים משיקים – תכנים שיופיעו כפוסטים בבלוג האתר.

    במידה ומתכננים את תוכן האתר נכון, אנו ניהנה ממבקרים רבים בתכני בלוג האתר אשר ינועו פנימה למעגלים הפנימיים לקרוא אודות השירותים שלכם ולבסוף יגיעו אף לעמוד הראשי ולעמודי שירותי הליבה ויפנו אליכם לקבלת שירות.

    איך זה עובד בפועל?

    כדי להמחיש את אופן תכנון תוכן לאתרי אינטרנט, ניקח את האתר שלנו, האתר בו אתם קוראים מאמר זה כעת:

    1. ליבת פעילותניהול אתרים.
    2. שירותים נוספים – ניהול רשתות חברתיות, עריכת תוכן, אופטימיזציה לאתרים.
    3. נושאים משיקים – מאמרים כדוגמת מאמר זה ממש!

    תוכלו לראות שבעמוד הבית של אתר האינטרנט שלנו, הכל סובב שירותי ניהול אתרים, כאשר בעמודי המשנה בתפריט ניתן למצוא מגוון שירותי משנה שקשורים בצורה ישירה לשירותים העיקריים שלנו ולבסוף ישנו בלוג שכלל אינו מחובר לתפריט אך מופיע בתחתית עמוד הבית ובו תכנים רבים (נכון להיום מעל 350 מאמרים) שמטרתן להניע לקוחות פוטנציאליים שאולי לא יודעים אודות שירותינו אך לגמרי צריכים אותו ובכך אנו יכולים להגדיל את הפעילות שלנו תוך יצירת ערך עבור מנועי החיפוש והלקוחות עצמם.

    יהיה מעט קשה להסביר את מלוא התכניות שלנו ליצירת תוכן מאחר והן ארוכות טווח אך ניתן לראות שאנו מקפידים למלא אחר התכנית האסטרטגית ואנו רואים איך זה משפיע בצורה דרמטית על תוצאות האתר ובהקשר ישיר גם על תוצאות העסק.

    לסיכום,

    ניתן, רצוי ואף חובה לתכנן את תוכן האתר אינטרנט במידה ורוצים לשווק את העסק בעזרת קידום אורגני ואו באמצעות תוכן. זה לא פשוט כפי שזה נשמע מאחר ויש גם פריסה נכונה לתכנים, תכנית לתדירות פרסום כל תוכן ותוכן ועל תכנית זו להתעדכן מידי מספר חודשים. אך, כפי שהנך קורא/ת מאמר זה כעת, כך גם רבים אחרים נחשפים לתכנים שלנו, למותג שלנו, ועם הזמן הופכים ללקוחות שביעי רצון!

    רוצים שנעזור לכם בתכנון תוכן האתר? מעוניינים לשווק את העסק בעזרת תוכן איכותי? השאירו פרטים ונשמח לעמוד לרשותכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן