fbpx

כאשר עולים עם אתר אינטרנט חדש, יש לחץ לראות תוצאות כמה שיותר מהר. אבל, איך נראה לוח הזמנים של שיווק אתר אינטרנט חדש? תוך כמה זמן רואים תוצאות? אילו שיטות קידום הן המהירות ביותר? התשובות לכל השאלות אלו ועוד במאמר זה.

תכנית שיווקית לאתר חדש

ככל שמדובר באתרי תדמית, תכנית שיווקית לרוב תבוסס על שלושה שלבים ברורים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. השלמת תוכן לאתר.
    2. הקמת קמפיינים שיווקיים לאתר.
    3. אופטימיזציה ושיפור הקמפיינים.

    ככל שמדובר באתרי מכירות, תכנית שיווקית לרוב תבוסס על ארבעה שלבים ברורים:

    1. השלמת תוכן לאתר.
    2. העלאה של כמה שיותר מוצרים.
    3. הקמת קמפיינים שיווקיים לאתר.
    4. אופטימיזציה ושיפור הקמפיינים.

    אמנם זה נראה כשלבים בודדים, אך כל שלב כמוצג מעלה הנו מורכב למדי.

    כדי להבין עוד אודות כל שלב וטווח הזמן הדרושים לכך, המשיכו לקרוא,

    שלב 1 בתכנית השיווקית: השלמת תוכן לאתר

    אין טעם לצאת לשיווק אתר חדש כאשר התוכן בו של למדי. זאת בעיקר משום שהגולשים אינם מכירים אתכם והם מצפים לקבל כמה שיותר חיזוקים לכך ששווה להם להתקשר איתכם, ששווה להם להתקשר ואו להשאיר פרטים באתר.

    עוד בטרם יוצאים לשיווק, חשוב מאוד לוודא שכלל העמודים הרלוונטיים באתר מלאים בתוכן רלוונטי ועדכני. כמו גם לוודא שהתוכן הנ"ל כתוב נכון ומשכנע וזה כולל את:

    • עמוד בית.
    • עמוד אודות.
    • עמודי השירותים.
    • מספר מאמרים בבלוג.
    • עמודי תקנון/מדיניות פרטיות.
    • עמוד יצירת קשר. 

    זה אמנם מובן מאליו עבור רבים, אבל תתפלאו – יש כאלו שפשוט לא מבינים זאת תחת לחץ.

    זמן לביצוע: מספר ימים בודדים עד שבוע.

    שלב 2 בתכנית השיווקית: העלאת מוצרים לאתר

    כאשר מדובר באתר מכירות, אי אפשר לצאת לשיווק מבלי שהחנות מלאה במוצרים. כמו שלקוחות לא קונים בחנות אשר המדפים בה ריקים, כך גולשים נוטים לוותר על קניה בחנויות אינטרנטיות בהם יש היצע דל בלבד של מוצרים לרכישה.

    אין מספר מינימלי למוצרים שיש להעלות לאתר בטרם מפרסמים. אך הניסיון שלנו כחברת ניהול אתרים מאפשרת לנו לקבוע שברוב המקרים מומלץ שיפורסמו באתר לפחות 100 מוצרים בכדי שהקמפיינים יעבדו בצורה אופטימלית ויפיקו ROI חיובי, כלומר יפיקו תשואה משמעותית על ההשקעה בשיווק.

    זמן לביצוע: בין חודש לחודשיים.

    שלב 3 בתכנית השיווקית: הקמת קמפיינים שיווקיים

    התכלס. הקמת הקמפיינים השיווקיים אינה דורשת זמן רב מידי, לעתים קרובות עלינו להקים מספר קמפיינים בלבד בכדי להפיק תועלת רבה במיוחד מהשיווק. באופן מפתיע השיווק של אתרי מכירות קל יותר ומהיר יותר מאשר השיווק של אתרי תדמית ואתרי שירות.

    באתרי תדמית ושירות יש לבצע מחקר מילות מפתח וקמפיינים ייעודיים לכל שירות ושירות שמוצע על ידי האתר ובהתאמה ליתר המתחרים בשוק. לעומת זאת, באתרי מכירות, הקמפיינים מתבססים על התוכן של האתר – המוצרים. לכן, ההקמה של הקמפיינים מהירה יותר ומידת המורכבות בהם נמוכה בהרבה.

    זמן לביצוע באתרי תדמית: שבוע עד שבועיים.

    זמן לביצוע באתרי מכירות: יומיים עד שבוע.

    שלב 4 בתכנית השיווקית: אופטימיזציה ושיפור קמפיינים

    זהו החלק המורכב והארוך ביותר בתכנית השיווקית של אתרי אינטרנט. (התהליך פשוט לעולם לא נגמר..)

    הקמפיינים אף פעם לא עוצרים וכך גם המידע שהם מייצרים לנו. מידי מספר ימים עד שבוע על מנהל הקמפיין להיכנס לכל פרסום ולבחון היכן המודעות הופיעו, מי הקליק עליהם ותחת אילו ביטויים, היכן שילמנו כסף מבלי שהופקו תוצאות ועוד שלל רחב של בדיקות המאפשרות ביצוע אופטימיזציה ושיפור ביצועים.

    מאחר ובאינטרנט הכל מדיד, חלק זה אחראי על התוצאות בפועל. באמצעות אופטימיזציה מקצועית ניתן לחתוך עלויות שלא מייצרות רווחים ולהפנות משאבים אלו לאותם פרסומים שכן מייצרים רווחים. בכך אנו מבטיחים שיפור מתמיד בביצועים להגדלה עקבית בתקציב השיווק וכך גם ברווחים הנוצרים כתוצאה ישירה מן האתר.

    אז מה הלו"ז לשיווק האתר?

    בגדול, אתר אינטרנט חדש יצא לשיווק בתוך פרק זמן שנע בין חודש לחודשיים ממועד השקתו. לאחר מכן, מידי מספר ימים יהיה צורך בביצוע אופטימיזציה מסודרת כדי לחדד ולשפר את הקמפיינים. לאחר תקופה ממושכת בה הקמפיינים אופטימליים ניתן לצמצם אט אט את התדירות של ביצועי האופטימיזציה אך יש צורך להמשיך בכך לאורך כל חיי הקמפיינים. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן