fbpx

לא מעט בעלי עסקים מנהלים עמודים עסקיים באינסטגרם. אך, בחלק ניכר מהם יש מעט מאוד תמונות ומכך שגם מספר העוקבים נמוך והמעורבות אפסית. הסיבה העיקרית לאי העלאת תמונות לאינסטגרם אינה מחסור בזמן או ביכולת צילום אלא חוסר ביטחון עצמי באשר לשלמות התמונה. מרגישים שזה מה שעוצר גם בעדכם? המשיכו לקרוא,

תמונות לאינסטגרם – סקירה מהירה

בשונה מרשתות חברתיות אחרות בהם יש ערך לטקסט ואו לפרספקטיבה רחבה של מאורעות, ברשת החברתית אינסטגרם, אנו נחשפים לתמונה בודדת ללא הקשרים רחבים יותר (ניתן להוסיף תיוגים וטקסט, אבל מי קורא..?). לכן, רבים משקיעים זמן רב בעימוד, צילום ועריכה של כל תמונה ותמונה שעולה לעמוד העסקי באינסטגרם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    החשיבה שכל תמונה שאנו רואים באינסטגרם עולה בצורה ספונטנית הנה נאיביות לשמה. גם התמונות הכי "קלילות" תוכננו, צולמו במספר ניסיונות ולבסוף עברו עיבוד באפליקציה זו או אחרת בכדי להתאימה ל"חלום המוצג באינסטגרם". זה כמובן מביא אותנו לשאלה, איך מצלמים תמונה לאינסטגרם וכמובן מהי התמונה המושלמת ביותר שאפשר להעלות..

    איך מצלמים תמונה מושלמת לאינסטגרם?

    כדי לענות על שאלה זו, יש להפריד בין שני סוגי שימושים מסחריים באינסטגרם:

    1. תמונה מושלמת למובילי דעת קהל (אני במרכז).
    2. תמונה מושלמת למכירות בעסק (המוצר במרכז).

    כלומר, צריך לאפיין את היעדים שאנו רוצים להשיג בעזרת האינסטגרם,

    האם אנו רוצים להשיג מספר רב של עוקבים בכדי שנוכל למכור מוצרים וחוויות בעבור הכנסה כספית ובמקרים אלו אנו המוצר הנמכר או האם אנו רוצים למכור מוצרים/שרותים כבית עסק ובעצם למקד את התמונות סביבן.

    בשני המקרים, הדגשים לצילום תמונות לאינסטגרם זהה:

    • יש לצלם עם תאורה נכונה (בהיר/חד/ישיר).
    • יש לצלם מהזווית הנכונה (זווית מחמיאה).
    • יש לצלם עם רקע מתאים (נוף מעורר תיאבון).
    • יש לנסות לצלם עם מצלמה מקצועית כשניתן.
    • יש לוודא שהתמונה מכילה רק מה שאנו רוצים.

    כעת, בואו ננסה להבין מהי התמונה המושלמת לאינסטגרם,

    מהי תמונה מושלמת לאינסטגרם?

    ההגדרה של "התמונה המושלמת" משתנה מעמוד לעמוד בהתאם ליעדים שהוגדרו. כך לדוגמה, בעמוד אינסטגרם אישי התמונה המושלמת תכלול את המרכיבים הבאים:

    • תמונת רוחב המשלבת את המשתמש עם רקע.
    • רקע התמונה ישדר חלום "מלון", "ים"..
    • הדמות בתמונה תחשוף כמה שיותר עור..
    • הדמות בתמונה תחייך, תשדר הצלחה.

    באינסטגרם, תמונה מושלמת שגורמת לעוקבים להזיל ריר גוררת את המעורבות הגבוהה ביותר ולכן כך גם החשיפה מתרחבת בהתאמה וחוזר חלילה.

    לצורך ההדגמה, בחורה יפה שמצטלמת בעקביות עם בגדי ים בחופשות שונות תגיע גם לעשרות אלפי עוקבים בתוך חודשים בודדים (גם גבר נאה יכול, אך ייק מעט יותר זמן..)

    כאשר אנו מנהלים עמוד אינסטגרם עסקי, הכללים משתנים וזאת מאחר ואנו לרוב לא מוכרים את איש המקצוע אלא את השירות ואו המוצר (ישנם מקרים חריגים כדוגמת מאמני כושר, משווקי חופשות..).

    בעמוד אינסטגרם עסקי, התמונה המושלמת תהיה לרוב תמונת פעילות ואו תמונת מוצר עם רקע מתאים יחד עם מיתוג מתאים שמותאם לתמונה כך שהתמונה נראית יוקרתית ומעוררת עניין.

    במקרים רבים, כלל אין הקשר בין התמונה המקורית אשר בעל/ת העסק חששו להעלות לאינסטגרם העסקי ובין התמונה שתעלה על ידי מנהל מדיה חברתית בחברת ניהול אתרים ורשתות חברתיות כדוגמתינו. זאת כי כל תמונה עוברת עריכה בכדי להתקרב ל"שלמות".

    לסיכום,

    אם אתם רוצים יותר עוקבים ומעורבות בעמוד הפרטי או העסקי שלכם, אך כל פעם נמנעים מלהעלות את התמונה מחשש שהיא אינה מושלמת – הדרך הטובה ביותר להתגבר על מחסום זה הנו לפנות לחברת ניהול אתרים כדי שתעשה זאת עבורכם. כך, מנהל מדיה חברתיתיקבע עבורכם אילו תמונות ראויות לעלות ובאילו תמונות אתם צודקים ואסור להעלות. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן