תמיכה לאתרים - שירותי תמיכה לאתר

תמיכה לאתרים – מה נכלל במסגרת שירותי תמיכה לאתרים וכמה עולה?

אתרי אינטרנט כמו כל דבר אחר נדרשים לתחזוקה שוטפת ולשירותי תמיכה לעתים קרובות. כפי שאנו רוכשים שירותי תמיכה למחשבים ומכשור משרדי, אך אנו נדרשים גם לשירותי תמיכה לאתר האינטרנט שלנו וזאת כדי לשמור עליו מתוחזק ופועל כשורה.

תמיכה לאתרים

כאשר מסתכלים על אתר אינטרנט, חשוב מאוד להבין שמדובר במערכת מורכבת הכוללת לא מעט מרכיבים שצריכים לעבוד זה עם זה בסינרגיה בכדי שהאתר הסופי יראה טוב ויכבד את העסק שלנו. כאשר מרכיב מסוים אינו מעודכן ואו נפגע כתוצאה ממגע לא נכון או נזק מכוון, יש צורך באיש מקצוע שידע היכן הבעיה ואיך מטפלים בה בהקדם האפשרי. שירותי תמיכה לאתרים הם בדיוק המענה למקרים אלו.


צריכים עזרה? התייעצו עם מנהלי האתרים של WEmanage!


כידוע, לא נעים לגלות שהאתר אינטרנט שמהווה את הפנים של העסק שלנו נראה רע ואו אינו עולה לאוויר כלל. אך, כמעט כל עסק חווה בשלב זה או אחר נפילה ואו פגיעה בנראות האתר. בעוד עסק יכול להיפגע בשלל דרכים, אין דרך פומבית יותר מהאתר אינטרנט שכלל הלקוחות והמתעניינים רואים ולכן, חשוב מאוד שיהיה גורם מקצועי שיעמוד לרשותכם בעת משבר ויביא לידי פתרון מהיר לבעיה.

מה נכלל בשירותי תמיכה לאתרים?

שירותי תמיכה לאתרים נחלקים לשניים:

  1. תמיכה מונעת לאתרים – פעולות תחזוקה שוטפת להבטחת תקינות האתר.
  2. תמיכה בחירום לאתרים – פעולות איתור, תיקון והחזרת האתר לפעולה.

רוב הלקוחות מעוניינים בשירותים המשלבים את השניים גם יחד:

שירותי תמיכה מונעת לאתרים:

אתר אינטרנט שזוכה לתחזוקה שוטפת ומקצועית אינו צפוי להיפגע מתקיפות של גורמים פוליטיים ואו נזקים מסוגים אחרים. כלומר, במידה ואנו זוכים לשירותי תמיכה באופן שוטף מידי חודש, אנו יכולים לישון טוב בלילה עם העובדה שהאתר יעבוד וכמו שצריך. שירות זה כולל:

  • עדכון גרסת מערכת ניהול האתר.
  • עדכון גרסת תבנית/קוד העיצוב של האתר.
  • עדכון תוספים/הרחבות לאתר.
  • אבטחה והצפנה של שרת האתר.

שירותי תמיכה בחירום לאתרים:

כאשר אתר נפרץ או ירד מהאוויר, כאשר אתר מציג שורות קוד לא רלוונטיות ואו העיצוב שבור לגמרי, מדובר בצרה צרורה שיש להתמודד עמה בזמן אמת עם כל הלחץ שבכך. במידה ויש לכם שירותי תמיכה קבועים, בוודאי יש להם גיבוי יומי לאתר ומכך שניתן לשחזר את האתר יום אחורה ולהעלות את האתר כנדרש לאוויר בטרם מטפלים במקור הבעיה. אך במידה ואין לכם שירותים קבועים, ייתכן וייקח לא מעט זמן לאתר את הבעיה ולתקנה.

שירות זה כולל:

  • הורדת קוד האתר כולו לסריקה מקומית.
  • איתור מקור הבעיה/הקוד הזדוני והסרתו.
  • העלאה מחודשת לקוד האתר לשרת.
  • הטמעת רכיבי אבטחה מתקדמים למניעה.
לסיכום,

תמיכה לאתרים אינה נדרשת רק כאשר יש מקרה חירום, עדיף להחזיק חבילת תמיכה אצלנו או בידי חברות ניהול אחרות וזאת כדי שהם יבצעו פעולות מנע ויוכלו למנוע ואו להציל את האתר בזמן אמת מבלי שהמותג שלכם יפגע בתהליך. לרוב, עלויות תמיכה לאתרים נעים במאות שקלים בודדים מידי חודש ואף כוללים שירותי אחסון ואבטחה מתקדמים כך שמדובר בהוצאה קטנה עבור שקט נפשי לאורך זמן.


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 



0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *