fbpx

קידום אתרי מכירות אינו משימה קלה. יש כל כך הרבה מוצרים חדשים שעולים מידי חודש לאתר, קשה מאוד לעמוד בקצב ולערוך כל מוצר ומוצר בחנות האינטרנטית. בטח כאשר בעל החנות כלל לא מידע אותנו על כך שהעלה מוצרים חדשים. אז איך בכל זאת מקדמים חנות אינטרנטית בצורה טובה ואוטומטית? על כך במאמר זה.

קידום אורגני אוטומטי לחנויות אינטרנטיות

מנתוני חברתנו המתמחה בניהול אתרים, אנו יודעים להגיד שאתר מכירות ממוצע מפרסם מידי חודש כ-50 מוצרים חדשים. כל אחד מהמוצרים הללו משמש בפועל כעמוד נחיתה לכל דבר ועניין ולכן יש משמעות לכך שמקדם האתרים יטמיע בכל מוצר ומוצר מטה דאטה שיאפשר למנועי החיפוש לייצר הקשר בין המוצרים ובין החיפושים הפופולריים ברשת.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אבל, בואו נהיה מציאותיים, מקדמי אתרים לא באמת יכולים לעבור על כל מוצר ומוצר. זה לוקח יותר מידי זמן ובהיעדר מנהל אתרים מקצועי שמפרסם מוצרים בצורה מקצועית, כמעט בלתי אפשרי לקדם את האתר על בסיס המוצרים עצמם. אז איך בכל זאת ממנפים את המוצרים בהתאמה לדרישות מנועי החיפוש? ובכן, יש פתרונות גם לכך.

    הפתרון לקידום חנויות אינטרנטיות

    רוב החנויות האינטרנטיות בישראל מבוססות על מערכות ניהול תוכן בקוד פתוח (מג'נטו, וורדפרס ועוד). מערכות אלו, מאפשרות התקנה של תוספים אשר מקנים למערכת יכולות נוספות. אחד מהכלים שקיימים כיום בשוק הנו תוסף פרימיום בעלות חד פעמית של כמה עשרות דולרים אשר מאפשר קידום אורגני אוטומטי בהתקיים התנאים הבאים:

    1. האתר בנוי עם היררכיה נכונה.
    2. האתר מציע מוצרים מנישה ברורה.
    3. האתר במעקב צמוד של מקדם האתרים.

    איך בעצם זה עובד?

    ובכן, אנו לא נמליץ על תוסף זה או אחר מאחר ויש לא מעט תוספים מהסוגים הנ"ל, אך נציג כעת את המבנה הרצוי בקידום אורגני אוטומטי.

    כאשר אנו רוצים ליהנות מתוצאות קידום אורגני מבלי לעבוד קשה, אנו נרצה לאפיין את הבקשות של קהל הלקוחות של החנות האינטרנטית ולוודא שהנתונים בכל מוצר ומוצר עולים כהלכה, כך אנו יכולים להרכיב מטה דאטה אוטומטית מצד אחד אך גם בר ערך מצד שני.

    מבנים לדוגמה:

    • שם מוצר + סוג מוצר + צבע מוצר + קטגוריית מוצר + ערכים נוספים.
    • שם מוצר + קטגוריית מוצר + מחיר מוצר + שדרוגי מוצר.

    מבנים אלו כמו מבנים אחרים נוספים, מאפשרים לקלוע למרבית סוגי החיפושים של הגולשים. כך לדוגמה, אם גולשים מחפשים חולצה + צבע + בד מסוים, הם צפויים לנחות הישר לתוצאות החיפוש שלכם וזאת כי כלל הפרמטרים הללו מוטמעים באופן אוטומטי בכותרת ובתיאור המוצר שפורסם באתר.

    מעבר לכך, כאשר מפרסמים בכסף בקמפיינים מתקדמים של גוגל קניות/פייסבוק קטלוג ואו פרסומים דינמיים נוספים, התוצאות פשוט מדהימות מאחר והמוצרים מתאימים למרבית החיפושים של הגולשים מה שמבטיח חשיפה אופטימלית בכל שלב.

    האם זה מחליף מקדם אתרים אנושי?

    לא. ממש לא. יש גבול מסוים של ערכים שניתן להפיק בצורה אוטומטית, בוודאי כאשר מדובר במגוון רחב של מוצרים דומים. גם כאשר יש אוטומציות מוגדרות מראש חייבים יד אנוש שמכווינה ומעדכנת את התכנים בהתאם לביצועים בתוצאות החיפוש בפועל.

    כמו כן, שיטות אוטומטיות לא עובדות טוב באתרים מרובי קטגוריות (מולטי סטור), זאת בעיקר משום ואין היררכיה מסודרת לכל המוצרים וקשה להפיק את המירב מכלים שיוצרים תוכן או מטה דאטה ללא מגע יד אדם.

    לבסוף, כלים אוטומטיים לא יכולים ליצור בניית קישורים איכותיים מתוכן מקורי באתרי מיינסטרים – לשם כך דרוש אסטרטגיה, תקציב רכש מדיה ובעיקר כותבי תוכן טובים.

    רוצים קידום אורגני ללא פשרות? השאירו פרטים והתייעצו עם מנהלי האתרים שלנו ואו שכרו חברת קידום אתרים שתעשה עבורכם את העבודה כולה כנדרש. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן