fbpx

הקמתם קמפיין פרסומי בגוגל אבל התוצאות לא משביעות רצון? ביכולתכם להרים ידיים ולקבל זאת בהכנעה או לבצע מגוון רחב של פעולות אופטימיזציה שמאפשרות חיסכון בכסף ושיפור בתוצאות. כאשר פונים לחברה מקצועית, זו אחריותם לבצע אופטימיזציה עבורכם אך כאשר אתם מנהלים את הקמפיין עצמאית, עליכם להכיר את האפשרויות העומדות לרשותכם.

אופטימיזציה לקמפיין בגוגל – סקירה

"אופטימיזציה" הנה מילה גדולה לפעולה פשוטה למדי. מדובר בתהליך שבעברית תקנית ייקרא "ייעול" או "שיפור" אך מנהלי קמפיינים שואפים להיראות מקצועיים ולכן הם נעזרים רבות בביטויים מנופחים מהשפה האנגלית.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    לאחר שהבהרנו זאת, בואו נכיר את ששת סוגי האופטימיזציה המשמעותיים ביותר:

    1. התאמה למכשירים.
    2. התאמה לקהלים.
    3. התאמה של מחירים.
    4. התאמה למיקומים.
    5. נטרול מילות מפתח.
    6. ניתוח תוצאות ביטויים.

    היכרות עם פעולות אלו יבטיח לכם תוצאות מעולות בטווח הקצר והארוך!

    1. אופטימיזציה להתאמה לסוגי מכשירים:

    הגולשים באתר מגיעים דרך מגוון רחב של מכשירים ובכל קטגוריה של מכשירים אנו צופים התנהגות אחרת. ישנם תחומים בהם גולשי סלולר מתפקדים טוב יותר ואילו תחומים אחרים בהם גולשי מחשב שולחני מתפקדים טוב יותר.

    בכל מקרה, אנו נרצה לבצע התאמה של הקמפיין לסוגי המכשירים השונים כך שהתוצאות יהיו אופטימליים לעסק שאנו מקדמים.

    2. אופטימיזציה להתאמה לקהלים שונים:

    בלא מעט קמפיינים יש שימוש בקהלים שנוצרו על ידי גוגל על סמך הגדרות התנהגות שונות ואו קהלים שנוצרו על ידי הטמעת עוגיות (קוקיס) בדפדפן של הגולשים שכבר ביקרו באתר בעבר.

    כאשר אנו נעזרים בקהלים שונים (סגמנטציה פנים אתר או קהלים מותאמים אישית) ביכולתנו לבצע השוואה בין ההתנהגות של הקהלים השונים ולהתאים את התקציב ואו את החשיפה אליהם.

    3. אופטימיזציה למחירי קמפיינים פרסומיים:

    לכל מודעה, קבוצת מודעות, קמפיין ניתן ורצוי להגדיר מחירים שונים בהתאם לתפקודם. מעבר לכך, ניתן לבצע התאמות מחיר על בסיס מיקום ואו מכשיר בכדי לייעל את התוצאות אף יותר.

    אך, את מרבית המשחק על אופטימיזציה למחירים נעשה על מילות המפתח עצמן. אנו יכולים לשלוט בתקציב שאנו רוצים להשקיע ברמת מילות המפתח וכך למדוד, להסיק מסקנות ולבסוף לייצר רווחים גבוהים ובהתאמה אישית.

    4. אופטימיזציה למיקומי גולשים:

    כאשר אנו מקדמים עסק או נותן שירותים המעניק שירותים תלויי מיקום (קורס בחיפה לדוגמה), הרי שאנו יכולים לחסוך הרבה מאוד כסף אם נשכיל לצמצם ולהתאים את הקמפיין שלנו בהתאמה למיקומם של הגולשים.

    יתרה מזאת, אנו נתקצב גבוהה ביטויים הכוללים שילוב של השירות יחד עם המיקום של בית העסק מאחר ורמת ההתאמה גבוהה במיוחד ויש לנו פוטנציאל גבוה למדי להצלחה!

    5. אופטימיזציה למילות מפתח בקמפיינים:

    אתם נעזרים במילות מפתח בכל קמפיין וקמפיין. הן המנוע לתצוגת המודעות במנועי החיפוש. לכן, שימוש לא נכון במילים עלול לגרור הרבה מאוד הוצאה מיותרת שניתן למנף לטובת ביטויים חיוניים יותר.

    אנו נוסיף ערכים מדויקים עם הגבלת התאמה להתאמה מדויקת בלבד ואו שנעבור מידי מספר ימים על הביטויים בהם הקליקו על המודעות שלנו בכדי להגדיר ביטויים לא רלוונטיים כמילות מפתח שליליות שלא יופיעו עוד בקמפיין שלנו.

    6. אופטימיזציה מבוססת דוחות ביצועים:

    בין אם נעזרים בדוחות גוגל אדס ובין אם נעזרים בדוחות גוגל אנליטיקס. ניתן להסיק מסקנות נוספות המחייבות אופטימיזציה נוספת.

    כך לדוגמה, ניתן לשקול האם להמשיך לפרסם אצל שותפי פרסום ואו ברשת המדיה. כך גם, ניתן לצמצם חשיפה של מודעות באתרי אינטרנט שונים כדוגמת אתרי משחקים /אתרי צפיה ישירה אשר מחייבים הקלקה על מודעה בכדי להיחשף לתוכן (על חשבון המפרסמים..).

    לסיכום,

    קמפיין לא מנוהל, קמפיין שאינו עובר אופטימיזציה מתמשכת, פשוט שורף כסף והרבה! כמו כן, קמפיין שלא עובר אופטימיזציה לפחות פעם בשבוע לא צפוי לייצר תוצאות טובות לאורך זמן מאחר ואט אט תקציבי הפרסום יעברו למגוון מילים, אתרים וקהלים בהם אינכם מעוניינים..

    כחברה לניהול אתרי אינטרנט, אנו מנהלים גם את הקמפיינים של הלקוחות שלנו ונשמח להציע גם לכם את השירותים שלנו. בכל מקרה, לכל שאלה, הרגישו בנוח לפנות ולהתייעץ עמנו. בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן